Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker søges

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Som aftalt pr telefon, kan du bare gi mig et kald eller en mail når der byder sig noget. Er i gang med at opdatere min hjemmeside, her kan du jo klikke forbi - www.jeppe-k.dk Vi snakkes ved ;o) Mvh Jeppe
Fra Uldum
Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:43
Hej Per Jeg er nystartet freelance grafiker, men har dog været i branchen de sidste 7 år. Jeg vil meget gerne hjælpe dig, hvis du får brug for det. Du kan evt. gå ind på min hjemmeside www.adsignal.dk og se mere. Ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen Annika Jørgensen Telefon 28 44 89 03
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06

jeg har mig eget grafiske bureau sammen med en ven

vi laver alt inden for web design og trykte medier

du kan tjekke vores hjemmeside www.goodmorningdenmark.dk

det er altid godt at have kontakter, skriv endelig hvis du vil vide mere.

Med venlig hilsenMads Nolsøe BauAdm. Direktør Good Morning DenmarkGrafisk BureauAlsikemarken 75DK 2860 SøborgT: 60664896

mail@goodmorningdenmark.dk 

www.goodmorningdenmark.dk

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:37
Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 01:00

Hej!

Jeg ved ikke om du har fundet den rette grafiker, men jeg vil da også gerne ligge billet ind Smile

Selv mangler jeg af og til en programmør, så vi kunne sikkert få et fint samarbejde. Du vil sikkert gerne vide lidt mere om mig og se nogle referencer.

Det kan alt sammen klares på http://www.tinocordes.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:49

Jeg kan se, at dit indlæg er skrevet for længe siden. Har du stadig brug for en freelance grafiker. Hvis du har, så vil jeg gerne melde mig.

mvh

Marianne Kristensen 

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:04

Vi vil gerne kontaktes af grafikere.

MVH Jon Hauge

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:49
Hej Jon. Jeg tilbyder gennemtænkte designløsninger, og påtager mig både mindre opgaver så vel som større projekter. Jeg har arbejdet – og arbejder - med en bred portefølje af kunder og kan derfor bidrage med et bredt kendskab til mange forskellige brancher og fagområder. Min erfaring og mine designløsninger spænder vidt og dækker alt lige fra livsstilsprodukter, til modeverdenen, kulturevents og industrivirksomheder. Min ambition og mit mål er altid at skabe løsninger, der afspejler kundens identitet, holdninger og ønsker. Derfor er tæt og åben dialog kendetegnende for mit samarbejde med mine kunder. Du kan læse mere om mig og kigge nærmere på en række af mine designløsninger på www.jeppe-k.dk Mvh Jeppe
Fra københavn ø
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:18

hejsa

Jeg sender gerne en PDF med udvalg af div opgaver jeg har lavet de sidste 7 år :0) der er alt fra logoer, websites, brochurer etc

så send mig en mail, hvis du stadig er på udkig efter en grafiker. Jannike_mogensen@hotmail.com

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)