Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisportal med spil, hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Se hvad jeg ved - men jeg vil godt tage stemplet som laveste fællesnævner i dette tilfælde :) Men hvor mange flere er ikke opmærksomme på det med fragten? Slå på det:

Alle CD-keys bliver leveret digitalt til din mail - så der er ingen fragtomkostninger, og du kan begynde at spille med det samme.

:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:24

Nielsbr:

Tak for alle jeres svar!

Jeg har fjernet Trustpilot igen efter jeres kommentarer! Indstedet er der kommet de nyeste blogindlæg istedet.

Tak for indlæg Mikael. Jeg prøver at smide noget Google+ på hvis det skulle give en fordel.

Angående produkt beskrivelsen tænker jeg at det er siderne der sælger varen der skal stå for det, de fleste som besøger min side ved godt hvad de er på udkig efter, så jeg tvivler på jeg skal smide youtube videoer og det helt store på for at det gør en forskel?

du skal gerne lave det bedre end dem ikke dårligere direkte for ved at lave kortere produkt beskrivelser og forklare produktet dårligere end dem hvorfor skal søgemaskine overhovedet ligge dig først i stedet før den anden side der laver det bedre , for ved kortere tekst er der mindre indhold til søgemaskinerne og brugerne der bruger siden får en dårligere forklaring på din siden så hvorfor skal jeg bruge din side den er dårligere søgeord optimeret så og mindre for brugerne 

man vil netop bruge din side vis den forklaret en masse ting som den anden side ikke gør og du gør det bedre , så op lav det bedre , sådanne her sider er netop højt placeret nogle gange fordi de sider blogger løs om nyheder i branchen og laver bedre produkt beskrivelser , så op på arbejdes hesten og lav en vinder produkt din side skal være øverste søgemaskinerne  fordi du laver det bedre end de andre så lav de produkt beskrivelser længere end producenterne  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 08:49

Jeg synes det er en fin side.

Nu spiller jeg selv lidt, så jeg kan godt tyde dine øverste menuer, men måske ikke alle kan? Kunne det være en ide at overveje en FAQ for de, der ikke er med på Battlenet, Steam etc - det er jo ikke spillene selv og ikke engang kategorier - vel?

Jeg klikkede lidt rundt. Et sted står der: 

"World of Warcraft: 60 dage timecard - Med dette kort kan du forlænge dit abonnement på WORLD OF WARCRAFT med yderligere 60 dage." Troede du kun havde ting, der kunne downloades. I hvert fald plejer et download ikke komme i en flot æske :-)

(Hov - skrifttypen kludrede)

/Marianne

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:56

Hej Marianna

En faq er sat på todo listen sammen med de andre ting. :) Og "Æsken" er nu fjernet, var noget af en fejl Godt spottet :)

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:58

Mikael christiansen:

du skal gerne lave det bedre end dem ikke dårligere direkte for ved at lave kortere produkt beskrivelser og forklare produktet dårligere end dem hvorfor skal søgemaskine overhovedet ligge dig først i stedet før den anden side der laver det bedre , for ved kortere tekst er der mindre indhold til søgemaskinerne og brugerne der bruger siden får en dårligere forklaring på din siden så hvorfor skal jeg bruge din side den er dårligere søgeord optimeret så og mindre for brugerne 

man vil netop bruge din side vis den forklaret en masse ting som den anden side ikke gør og du gør det bedre , så op lav det bedre , sådanne her sider er netop højt placeret nogle gange fordi de sider blogger løs om nyheder i branchen og laver bedre produkt beskrivelser , så op på arbejdes hesten og lav en vinder produkt din side skal være øverste søgemaskinerne  fordi du laver det bedre end de andre så lav de produkt beskrivelser længere end producenterne  

Du har fat i noget Mikael! Så skal der bare kodes lidt om på siden så det kan se bedre ud med produktbeskrivelserne. Endnu engang tak for dit input! :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)