Jeg har leget lidt med et affiliate projekt med cdkeys og downloading af spil. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om siden? Jeg åbnede op for siden igår og det går faktisk ganske fint allerede.
Den kører som en prisportal, så den altid viser den billigste pris for produktet. Tjek det ud :)
jeg undre mig også over jeres trustpilot.dk på jeres side umiddelbart ser jeg ikke sammenhæng med hvad de skriver på den side og vad din side er , du levere da spil direkte det er vel dem som du linker videre til
længere produkt beskrivelser kunne klart være en fordel , gerne længere end de sider du linker til så din side levere meste viden
jeg ville også sætte google plus på siden , det kan være en seo fordel
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har fjernet Trustpilot igen efter jeres kommentarer! Indstedet er der kommet de nyeste blogindlæg istedet.
Tak for indlæg Mikael. Jeg prøver at smide noget Google+ på hvis det skulle give en fordel.
Angående produkt beskrivelsen tænker jeg at det er siderne der sælger varen der skal stå for det, de fleste som besøger min side ved godt hvad de er på udkig efter, så jeg tvivler på jeg skal smide youtube videoer og det helt store på for at det gør en forskel?
Jeg ville nok også regne fragten med ind i priserne (evt skrive hvad fragten er ved den pågældende leverandør) - evt. også skriver om leverandøren er dansk/udenlandsk. Og så få øre på priserne - kikkede på et spil der stod til 223 - hos leverandøren kostede det 223,24. For mig er det visuel øjebæ, og gør mig mistænkelig :)
Jeg ville nok også regne fragten med ind i priserne (evt skrive hvad fragten er ved den pågældende leverandør) - evt. også skriver om leverandøren er dansk/udenlandsk. Og så få øre på priserne - kikkede på et spil der stod til 223 - hos leverandøren kostede det 223,24. For mig er det visuel øjebæ, og gør mig mistænkelig :)
Hej Anders
Det er fordi lige nu tager jeg priserne manuelt, så er noget af et arbejde indtil jeg får CSV filerne.. Derefter vil priserne opdatere hverdag og være 110% korrekt. :)
Angående fragten så er der ingen, alle produkter leveres digitalt. :) Men var en god ide angående om det var danske eller udenlandske sider, vil jeg se på med det samme!