Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisportal med spil, hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer!

Jeg har leget lidt med et affiliate projekt med cdkeys og downloading af spil. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om siden? Jeg åbnede op for siden igår og det går faktisk ganske fint allerede.

Den kører som en prisportal, så den altid viser den billigste pris for produktet. Tjek det ud :)

Siden er: www.gamekeys.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 11:42

Hej

Er siden lavet i wordpress? Hvis ja, hvilket theme ?

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:56

Ser godt ud ...

Åbnede du siden i går ... men der er TP anmeldelser tilbage fra oktober 2011 ?

Tilmeldt 18. Feb 10
Skrevet kl. 12:01

Hej Morten

Det er Wordpress. Send mig en PM, så sender jeg link :)

Hej Ole

Åbnede som prisportal igår. Kørte tidligere som webshop, samme ejer etc.

Mvh

Niels

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 16:24

Hey.

Fin side. Synes ikke om den footer der strækker sig over hele skærmen.

Morten Johansen:
Er siden lavet i wordpress? Hvis ja, hvilket theme ?

Morten hvis du bruger chrome eller firefox så kan du trykke. ctrl+u og så kan du se kildekoden.

ergo er temaet "compare"

/Asger

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 16:30

Hej Nielsbr.

Rigtig fed side. Masser af godt indhold og designet er godt og overskueligt :-)

En ting jeg undrede mig over er, at du bruger Trustpilot? Det er vel ikke dig, der sælger game-nøglerne, men derimod dine affiliate-partnere?

Mvh

Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:57

jeg undre mig også over jeres trustpilot.dk på jeres side umiddelbart  ser jeg ikke sammenhæng med hvad de skriver på den side og vad din side er , du levere da spil direkte det er vel dem som du linker videre til

længere produkt beskrivelser kunne klart være en fordel , gerne længere end de sider du linker til så din side levere meste viden

jeg ville også sætte google plus på siden , det kan være en seo fordel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Feb 10
Skrevet kl. 07:40

Tak for alle jeres svar!

Jeg har fjernet Trustpilot igen efter jeres kommentarer! Indstedet er der kommet de nyeste blogindlæg istedet.

Tak for indlæg Mikael. Jeg prøver at smide noget Google+ på hvis det skulle give en fordel.

Angående produkt beskrivelsen tænker jeg at det er siderne der sælger varen der skal stå for det, de fleste som besøger min side ved godt hvad de er på udkig efter, så jeg tvivler på jeg skal smide youtube videoer og det helt store på for at det gør en forskel?

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:08

Jeg ville nok også regne fragten med ind i priserne (evt skrive hvad fragten er ved den pågældende leverandør) - evt. også skriver om leverandøren er dansk/udenlandsk. Og så få øre på priserne - kikkede på et spil der stod til 223 - hos leverandøren kostede det 223,24. For mig er det visuel øjebæ, og gør mig mistænkelig :)

Tilmeldt 18. Feb 10
Skrevet kl. 08:12

Anders Skovsende:
Jeg ville nok også regne fragten med ind i priserne (evt skrive hvad fragten er ved den pågældende leverandør) - evt. også skriver om leverandøren er dansk/udenlandsk. Og så få øre på priserne - kikkede på et spil der stod til 223 - hos leverandøren kostede det 223,24. For mig er det visuel øjebæ, og gør mig mistænkelig :)

Hej Anders

Det er fordi lige nu tager jeg priserne manuelt, så er noget af et arbejde indtil jeg får CSV filerne.. Derefter vil priserne opdatere hverdag og være 110% korrekt. :)

Angående fragten så er der ingen, alle produkter leveres digitalt. :) Men var en god ide angående om det var danske eller udenlandske sider, vil jeg se på med det samme!

Niels

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)