Helt iorden :-) det bliver sjovt at se hvor mange der kommer. |
nåå ja det ser jo godt ud men der er vist gået et eller andet galt :-/ jeg ligger på forkerte side af kategat :-/
Helt iorden :-) det bliver sjovt at se hvor mange der kommer. |
nåå ja det ser jo godt ud men der er vist gået et eller andet galt :-/ jeg ligger på forkerte side af kategat :-/ |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
Hvad er forresten jeres definition på en startup? For lige pt. virker det til, at alle med et firma kan tilmelde sig. |
Joachim, smid din adresse i en pb, og hvilket firmaer så fisker jer det :-) |
Hej kristian. Vi har ikke rigtigt tænkt over det endnu, det er gået lidt stærkt med tilmeldinger og alle som du har sagt er blevet accepteret. Vi skriver retninglinjer i løbet af denne uge, samt er jeg blevet kontaktet af flere omkring samarbejde, så det kan god være der kommer til at vælre alle med firma, det skal jeg ikke kunne sige på nuværende tidspunkt. God dag Mvh Christopher ! |
Beklager det er fikset nu, du havde kun skrveet gade og nummer :-) God dag ! |
Smart idé, omend jeg har lidt svært ved at se hvad usage det er til? Geografisk placering kan jeg se at jeg er en af et par stykker i Viborg området :) Har tilføjet mine info |
Hej Christopher Jeg har føjet mig selv på, hvilket var nemt og jeg synes overordnet at det grafiske giver et godt overblik. Kan man få ændret sin adresse på et tidspunkt og hvordan? Mit firma flytter nemlig snart og jeg vil rigtig gerne kunne rette dette eller vide hvor jeg skal anmode om det? Mvh, Trine |
Hej Tom Siden er ment for sjov, og for at skabe ooverblik over hvem der ligger hvor, vi har endnu ikke andre mål en at få kortlagt de danske iværksættere! god dag :-) |