Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% dårlige betalere i min virksomhed.. :(

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så har jeg været ude med "haglsprederen" og fået fat i folk der ikke har betalt.

Nu er mit udestående med kunder faldet til blot en :)

Og ingen der har opsagt deres aftaler..

/Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:23

Super tilbagemelding...:)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal jo huske at følge alle opgaver til døren ;) også på amino

Nu vil jeg trille mod århus og pudse nogen vinduer...

God aften derude

/Mikkel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:09

SÅDAN herligt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 08:18

Endte du med at afprøve ibill?

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:38

Det er vigtigt, Mikkel! Se også sådan på det at det signalerer at man mener det seriøst og gerne vil kunne tilbyde en go service igen næste måned.

Og det er da ikke de gode betalere der skal have en stigning fordi der er nogle der "får lov" til at slippe. For mit eget vedkommende er det mindst 10 år siden jeg har tabt penge på en dårlig kunde. Det synes jeg da er rimeligt godt gået igennem en krise. Men jeg forlanger så også kontant betaling og er kunden ikke hjemme eller naboen kan betale, så hedder det faktura via mail og forudbetaling på vores bankkonto senest på selve dagen.

Barskt måske, men det er effektivt. Men beløbet er så også omkring 2000,00 + moms hver gang. Og det er noget mere ærgeligt at miste end de helt små beløb.

Fortsat held og lykke med betalingerne;)

BH

Lars

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 11:09

Blot et forslag til noget jeg har haft stor succes med.
Når du laver en samarbejdes aftale med dine kunder, så få indskrevet de skal tilmelde sig leverandør service gennem PBS
Dette betyder at det fast beløb som er aftalt for månedes yderelser, bliver trukket automatisk hver måned fra deres konto, så skal du ikke tale med dine kunder om ubehagelige ting som betaling da dette bare kører, din bank hjælper dig med at sætte det op, og skal beløbet ændres i den månedlig afregning gøres dette online dog senest den 22 i hver måned.
Bare et godt råd

Kristian Holm

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 11:17

Factoring aftaler er typisk bare et problem alligevel, det opstår når de kunder for rykkere osv. Og dette henvender de sig til dig om, du siger jeg har intet med det at gøre? De bliver sure og siger det har du jo, slet nu det gebyr osv. Du ender selv med at betale disse gebyrer da eks. Ibill som andre lever af gebyrerne, andre steder kan du have problemer med at få alle dine kunder oprettet, hvis de ikke er gode betaler tidligere, og service ydelser kan man typisk ikke lave factoring på.

Blot min erfaring

Kristian Holm

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:07

Jeg tror at det er meget normalt.

Jeg ved hvert fald at min far har da hele tiden 6-7 cifret beløb ude.

F.eks. har da lige været, hvor kunden skulle betale 250.000 1. juni og 250.000 1 juli. Da det blev lidt ind i juli, havde de stadig ikke betalt. Da tog min far bare kontakt og sagde at han gerne ville have nogle penge, ellers ville han ikke forsætte samarbejdet. Og så stod pengene på hans konto 3 dage efter. Folk er bare dovne i de fleste tilfælde.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:15

Hov. Glemte at skrive det jeg ville. Ellers var beløbene irrelevante.

Men min far havde 3 mand fast på opgaven, som jo skulle have deres løn de 2 måneder, uden der var kommet penge ind, samt betale for materialerne.

Folk skal bare se at få fingeren ud.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)