Så har jeg været ude med "haglsprederen" og fået fat i folk der ikke har betalt. Nu er mit udestående med kunder faldet til blot en :) Og ingen der har opsagt deres aftaler.. /Mikkel |
Super tilbagemelding...:)
Så har jeg været ude med "haglsprederen" og fået fat i folk der ikke har betalt. Nu er mit udestående med kunder faldet til blot en :) Og ingen der har opsagt deres aftaler.. /Mikkel |
Super tilbagemelding...:) |
Man skal jo huske at følge alle opgaver til døren ;) også på amino Nu vil jeg trille mod århus og pudse nogen vinduer... God aften derude /Mikkel |
SÅDAN herligt |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Endte du med at afprøve ibill? |
Det er vigtigt, Mikkel! Se også sådan på det at det signalerer at man mener det seriøst og gerne vil kunne tilbyde en go service igen næste måned. Og det er da ikke de gode betalere der skal have en stigning fordi der er nogle der "får lov" til at slippe. For mit eget vedkommende er det mindst 10 år siden jeg har tabt penge på en dårlig kunde. Det synes jeg da er rimeligt godt gået igennem en krise. Men jeg forlanger så også kontant betaling og er kunden ikke hjemme eller naboen kan betale, så hedder det faktura via mail og forudbetaling på vores bankkonto senest på selve dagen. Barskt måske, men det er effektivt. Men beløbet er så også omkring 2000,00 + moms hver gang. Og det er noget mere ærgeligt at miste end de helt små beløb. Fortsat held og lykke med betalingerne;) BH Lars |
Blot et forslag til noget jeg har haft stor succes med. |
Mvh. Kristian Kongstad Holm
www.about.me/holm
Factoring aftaler er typisk bare et problem alligevel, det opstår når de kunder for rykkere osv. Og dette henvender de sig til dig om, du siger jeg har intet med det at gøre? De bliver sure og siger det har du jo, slet nu det gebyr osv. Du ender selv med at betale disse gebyrer da eks. Ibill som andre lever af gebyrerne, andre steder kan du have problemer med at få alle dine kunder oprettet, hvis de ikke er gode betaler tidligere, og service ydelser kan man typisk ikke lave factoring på. |
Mvh. Kristian Kongstad Holm
www.about.me/holm
Jeg tror at det er meget normalt. Jeg ved hvert fald at min far har da hele tiden 6-7 cifret beløb ude. F.eks. har da lige været, hvor kunden skulle betale 250.000 1. juni og 250.000 1 juli. Da det blev lidt ind i juli, havde de stadig ikke betalt. Da tog min far bare kontakt og sagde at han gerne ville have nogle penge, ellers ville han ikke forsætte samarbejdet. Og så stod pengene på hans konto 3 dage efter. Folk er bare dovne i de fleste tilfælde. |
Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.
Hov. Glemte at skrive det jeg ville. Ellers var beløbene irrelevante. |
Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.