Hvis jeg stod i din situation hvor 50 % betaler ville jeg: 1: Ringe op til kunden og sige "Jeg sidder lige her med kontoudtoget, og jeg kunne ikke lige se at der var kommet nogle penge ind fra jer?" - Så svare kunden som real at de betaler hurtigst muligt. 2: Hvis ikke de vil betale for en service eller produkt de har fået så send dem op til 3 rykkere og herefter videre til inkasso for at få pengene ind igen. Jeg har endnu ikke sendt en eneste rykker. Jeg ringer op til kunden for at gøre opmærksom på regningen i stedet for at rykke for betalingen. Hvis de så ikke betaler må man jo gå videre til rykkere. |
Har du mulighed for at lave en pbs aftale, så kan du bare smide en seddel i postkassen, grundet omkostninger fra en del kunder grundet forsinket betalinger bliver der fremadrettet krævet et fakturerings gebyr på xx.xx antal kr, eller man kan tilmelde sig en pbs aftale der trækkes en gang i måneden, og så er du under de gyldne 10% af dårlige betalere..