Hej Anette. Du rammer jo sømmet lige på hovedet der ;) Jeg kan rigtig godt lide dine forslag og din måde og stille det hele op på, for du har virkelig ret. Jeg har "heldigvis" ikke så mange kunder endnu, så kan jo altid nå og lave tingene så de er mest hensigtsmæssige for mig og kunderne får betalt det "lille" beløb. Bestil mikkel Friis Vinduespudser hver 4 uge og tilmeld netbank, du får lille hilsen når vi har været forbi i postkassen... Ja det er sku nemt og enkelt :) Kan også se flere pudsere faktisk kun tager ind til fast aftaler, måske de har haft samme problem ? Det skal også køre over PBS/Netbank de steder, så måske du nok har helt ret Anette. Men kan man som ny tillade sig og sige man kun gider pudse vinduer hvis det er fast ? |
Jakodan:
Jeg har en alm regningsblok og så stempler jeg hvor der er konto nr samt står indbetales indenfor 5 hverdage - i bunden af regning skriver jeg også at der skal oplyses fakturanummer ved indbetaling.
Jeg må prøve at give dem lidt tid, men som anette siger måske bede alle om at lave fast overførsel