Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% dårlige betalere i min virksomhed.. :(

Side 5 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har hurtigt skimmet indlæggene så ved ikke om det er bragt på banen, men hvordan er dine betalingsbetingelser?

Jeg har personligt kørt med 8 dage netto og i den forbindelse jeg oplevet mange "dårlige"-betalere i den forstand, at folk er vant til at deres regninger skal betales omkring d. 1. Så regningen ender sammen med de andre de går ind og betaler d. 1.

Normalt sendte jeg en venlig påmindelse per post og herefter betalte de fleste - ellers er det en almindelig rykker process. Ellers som John foreslår, så overvej klippeordninger. :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se din deal er aktiv nu, og du bør lige overveje følgende:

Ta kontakt til Sweetdeal og få dem til og linke til din hjemmeside eller en firmaprofil på Facebook hvor de kan "like" dig så de hurtigt og nemt kan finde dig igen. 

Overvej at fortælle om fradraget når du kommer ud til kunderne med at de kan få godtgjort... kan ikke huske om det er 30%
dvs. i realiteten opnår de en besparelse på deres købte ydelse. Dette kan du fortælle på din deal, hjemmeside, eller med et brev hvor du takker for deres valg af leverandør og hvor du skriver du ser frem til et godt samarbejde fremover.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvordan får dine kunder egentlig regningen? Smider du den i postkassen når du er færdig, eller sendes den med posten?