Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering efter nogle måneder?

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du få ikke penge af seo:
Nu lever tdc og telia  jo at sælge internet -   så det giver jo lidt sig selv ikke selvfølig er de på nette .

Nu tog jeg bare udgangspunkt i dit eget eksempel, og så tror jeg også de har et par varer udover internet på hylderne :o)

Udvidelse af sin salgskanal til internettet er en naturlig udvikling, på samme måde som med de fysiske butikker, så det er survival of the fittest. Før internettet var postordresalg stort. I dag sælger H&M f.eks. både via fysiske butikker, postordre og via webshop. Men har din sammenligning med fysiske butikker relevans for trådstarter? Hvis ikke synes jeg, vi skal lukke ned for det - så kan du evt. starte en ny tråd omkring websalg kontra fysiske butikker.

MVH

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

Jeg tro ikke du har 800 besøg på din side per mdr     men  du kan sende mig en email fra din google analytics   til cisco.network.dk@gmail.com

og bevise jeg tager fejl  men husk og brug google analytics   til at sende email til mig hvis du vil bevise jeg tager fejl

Statistics Summary for malermoeller.dk

Malermoeller.dk has a three-month global Alexa traffic rank of 1,736,539. Almost all visitors to this site come from Denmark, where it has attained a traffic rank of 5,458, and visitors to the site view an average of 1.8 unique pages per day. Show Less

Alexa Traffic Rank Reputation
Global 1,736,539
Global Rank
Denmark Flag 5,458
Rank in DK
5
Sites Linking In
(No reviews yet)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47

JA   de store har penge nok    men jeg taler om helt små iværksætter med små hjemmesider -  de store kan altid  få en plads   med det er ikke via seo de bruger TV reklamer  -  TDC.dk  cdon.com jobindex.dk telia wupti.com  teia.dk telenor.dk  Nelly.com jeg kan blive ved og ved.

men jeg taler om helt små iværksætter med små hjemmesider - de kan ikke lave penge på google.dk    der er ikke plads til alle  -   med 10.000  tøj butikker på internettet kan alle sku da ikke lave penge     det giver da sig selv      

det er da en helt almindelig - forretningsanalyse   -  så er jeg total ligeglad  hvad alle siger seo eller keywords  eller google.dk    

med 10.000  tøj butikker på internettet kan alle sku da ikke lave penge  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:34

Thomas Bang Petersen:

Du få ikke penge af seo:
Nu lever tdc og telia  jo at sælge internet -   så det giver jo lidt sig selv ikke selvfølig er de på nette .

Nu tog jeg bare udgangspunkt i dit eget eksempel, og så tror jeg også de har et par varer udover internet på hylderne :o)

Udvidelse af sin salgskanal til internettet er en naturlig udvikling, på samme måde som med de fysiske butikker, så det er survival of the fittest. Før internettet var postordresalg stort. I dag sælger H&M f.eks. både via fysiske butikker, postordre og via webshop. Men har din sammenligning med fysiske butikker relevans for trådstarter? Hvis ikke synes jeg, vi skal lukke ned for det - så kan du evt. starte en ny tråd omkring websalg kontra fysiske butikker.

MVH

Thomas

jeg tvivler på han mener du får ikke penge af seo , nogle af de andre bruger han har haft er en lidt anden mening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 09:31

Hvordan tror du nelly.com er blevet store til at starte med?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Kender du cdongroup de er investeringsfond   -   men via TV reklamer  og et marketing budget på 500 millioner over 4 år  

hvis du tro de bare får en gange seo så tro om igen

de kan bare det pis de svensker

Kig du her min ven http://www.cdongroup.com/sv/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00

Kevinff:

Hvordan tror du nelly.com er blevet store til at starte med?

alle er blevet store i dag næsten med internet det er blevet lettere nu at starte op og er billigere det gør også der er plads til flere domæne prisen er faldende så det er en klar fordel med seo nu mere end før da http://web.archive.org/web/20021127153319/http://www.dandomain.dk/

prisen den gang før i tiden kunne hjemmesider mindre domæner lidt dyrere mindre konkurrence så når noget bliver billigere at op starte op så er der flere der starter op

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08

Ja JA "Mikael christiansen"     

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:45

Hvad skriver i for at kunne se hvor mange søgninger?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:08

Høy:

Hvad skriver i for at kunne se hvor mange søgninger?

jeg går ind i google adwords ideer til søgeord klik her

klikker i venstre side [Eksakt] så får man korrekt det antal

huske vis vil have tal danmark klik dette også

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)