Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering efter nogle måneder?

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du få ikke penge af seo:

når ok  så google viser ikke tingen korrekt   de synder  eller hvad    ???

så  det her passer ikke hvad google selv siger    jeg bruger google https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__c=1000000000&__u=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS    

det bliver sku være og være det her   nu kan man heller ikke stole på adwords tool mere   ??

glasfiltopsætning. NR. et  - 0 søninger

maler med prisgaranti  -   0 søninger

maler kirke hyllinge 0 søninger

gratis malertilbud  -   0 søninger

gratis malertilbud   - 0 søninger

God maler     -     36 søninger

maling med prisgaranti 0 søninger

maler vandskade     0 søninger

maling af hus      58 søninger

maling hos private 0 søninger

malerpriser    140   søninger

det jeg skriver talene er så lave så de har ikke valid statik , vis der er få søgninger kommer talte tit frem med 0 igennem deres statik  men nogle gange kan man sagtens have flere 100 besøgene månedlige lige det ene ord , men jo højere søgninger stabilt jo mere valid er deres resultat , desuden vis folk ved der findes en maler den by og ny kommet så kan søge statik stige grundet mennesker ved der er en maler den by og dette var der ikke før så derved havde de ikke disse søgninger månederne før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

jamen 0 søgninger  -   det giver jo ikke besøg - til ens side gør det ???

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:00

Du få ikke penge af seo:

Hej Mikael christiansen

Det er ikke for at være grov,  men har du læst tråden  - jeg synes jeg giver et realistisk syn  på google..

Nu ved jeg ikke om det er denne side http://akasse-manden.dk/

Du kommer nok næppe til at tjene PENGE PÅ DENNE SIDE

jeg er ligeglad hvad alle de andre siger -   seo expert eller business man siger

og  internettet har da en god omsætningen ,  fordelt på alt for mange hjemmesider og alt for stor konkurrence og google har kun 10 pladser per keyword til organiske SEO  hvis du vil på side 1 på dine keyword

ja et let regnestykke ,  hvor mange hjemmesider sælger tøj  eller hvor mange sider handler om a- -kasser skal vi sige 10.000 hjemmeside i DK 

Det sjove er selv om du tager et større land som HR rosenstand siger eks. -  USA har google   stadig kun 10 pladser per keyword  hvis du vil på side 1 på dit keyword    -   men i USA er der ca 110 mill domæner   - 

så derfor internet æder sig selv op i konkurrence,     jo større et land  jo dårlige odds,  men med de samme vilkår 10 pladser per keyword på side 1

der er bestemt mere end 10 pladser der er bi ord og jo der kommer sikkert flere domæner til da det er en god forretning

jo selvfølgelige komme http://akasse-manden.dk/ hvorfor er du i tvivl om det , prøv besvar med noget mere brugbart end før gjort

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02

Du få ikke penge af seo:

jamen 0 søgninger  -   det giver jo ikke besøg - til ens side gør det ???

selvfølgelige kan 0 søgninger efter deres statik  give besøgene på ens side de har bare ikke en valid statik at gå ud fra altså ikke nok data

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10

Ja ja så siger vi det -  bi ord på google   ved ikke hvad det er  -   jeg kigger i google adwords tools på  søninger per mdr.  

at der kommer flere og flere domæner er sku ikke en god  forretning  tværtimod er det modsatte  - Det er fordi det koster 60 kroner og alle kan købe et, det er ikke det samme som det er god forretning som giver penge på kontoen   

Det med de = 0 søgninger  kan give besøg    -  har jeg lidt svært ved at tro på  det er jeg kad af  

Men Mikael christiansen

men vi kan jo lige spørger   alle de her SEO Eksperter       når  google   adword tools siger 0 søgninger    

KAN DET SÅ GIVE BESØG TIL ENE SIDE PÅ DET KEYWORD  ???   nu tænker jeg bare 10 besøg per mdr  ???   :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du få ikke penge af seo:

Ja ja så siger vi det -  bi ord på google   ved ikke hvad det er  -   jeg kigger i google adwords tools på  søninger per mdr.  

at der kommer flere og flere domæner er sku ikke en  forretning   - Det er fordi det koster 60 kroner og alle kan købe et, det er ikke det samme som det er god forretning som giver penge på kontoen   

der kommer også flere og flere mennesker vi har alle flere penge og mere og mere er over internet så det er naturligt der kommer flere domæner når handlen flytter ud på internet

google adwords tool er et udmærket værkstøj små søgninger er det ikke altid et fuldt korrekt tal

bi ord er et sammensat op ad de ord man har på siden derved  to ord eller flere ord  altså maler tilbud kirke Hylling  kan være et eksempel

mig selv kan være stripper Jylland billige som et eksempel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

JA JA så siger vi det Mikael christiansen -  jeg kan slet ikke forstå at jysk og matas  eller h&m har butikker    tænke på alle de penge de kunne spar  

eller tænk bare på TDC eller Telia  de har alle over 300 butikker    -   det må være for sjov

maler tilbud kirke Hylling     = 0 søninger

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du få ikke penge af seo:
eller tænk bare på TDC eller Telia  de har alle over 300 butikker    -   det må være for sjov

Nu ved jeg godt, at det er unfair bare sådan lige at bringe facts ind i debatten, men hverken TDC eller Telia har over 300 butikker - i hvert fald hvis vi skal tro på, hvad de selv skriver:

http://telia.dk/omtelia/findforhandler/

http://privat.tdc.dk/butik/

Det pudsige er, at TDC startede med at have fysiske butikker, og har så efterfølgende åbnet webshops på det forjættede internet. Tok tok - de er skøre de TDC-folk ...

MVH

Thomas

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du er ikke særlig klog at høre på. Mener sidste måned at jeg havde 800 inde på min side så der er der, folk der fonder mig på Google. Men du har jo ikke tænkt dig at holde dig til det jeg skriver. Alligevel. Jeg før det som hobby og er amatør seo,er.
Ps. De tal dyr skriver passer ikke nej. De tal er kun over adwords.
Jeg har stats og har da en kunde der har fundet mig på glasfiltopsætning. Jeg kommentere ikke mere på dine indlæg. Da jeg ser det som formålsløst. De ting jeg har skrevet er sande.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

ok så de 100  jeg skriv et forferk tal undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld

Nu lever tdc og telia  jo at sælge internet -   så det giver jo lidt sig selv ikke selvfølig er de på nette .    Jeg har aldrig sagt internett ikke er godt for de store som har 500 millo   til markedsføring via tv reklamer  ect.

fra side 3

kommer du nok ikke til at tjene penge på den side -  der er alt for mange url til at alle kan tjene penge på internettet i dag - og det bliver kun værre og værre dag for dag  -  hver gang der kommer et nyt domain formindskes ens chancer for at lave penge på nettet, ellers skal du have et seriøst marketing budget på 50 mill tag et eksempel wupt.com  300 mill over 3 år eller nemlig.com 100 mil over 2 år eller cdon.com 500 mill over 4 år

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)