Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering efter nogle måneder?

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ingen penge i seo. Hold nu op.
Du får lige mit eksempel.
Har lavet siden selv. Koster nul kr. Ligger på en vens server. Nul kr. Lige inden ferien er lige nu på rhdos. Tjekkede jeg lidt søgeord. Er på side et med min. 13 forskellige ting. Opnået på 3,5 måned. Har allerede haft ( beviser gerne når jeg hjemme med kopi af faktura) lavet for 25.000 kr. Og det er folk der kommer fra hjemme siden. Plus dem der har ringet hvor jeg har sagt nej da jeg ikke kunne nå det. ( ferie + kan du male min 4 værelses i morgen)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

tillykke med de 25 k    så du er på side 1 med 13 ting/keywords    kan du gi mig de søgeorg hvor du er på side 1   

du er ikke på side  1 med keyword -  Maler københavn  eller  malermester  i københavn   -   og du er en  maler i københavn 

Ikke mere i dag       -   ha en god dag alle    og 25 k er sku småpenge.    men tillykke med de 25 k

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 14:47

maler roskilde
maler Hørsholm
glasfiltopsætning. NR. et
god maler
opsætning af glasfilt
maler kirke hyllinge
malerpriser
maler priser
malertilbud
gratis malertilbud
maling hos private
maling af lejlighed
maling med prisgaranti
maler med prisgaranti
maler vandskade
maling af hus

Der er flere på vej som jeg kommer på hen af vejen - 

Ps. Jeg har mange kunder i København men er ikke derfra. Og dem jeg får ser jeg dom bonus. Og de 25 er jo ikke min omsætning. Men lige dem jeg kunne i hovedet i 36 graders varme. Som kom igennem min side. Jeg har selskabet min seo. Og er stadig nybegynder, så jeg et godt tilfreds.
Maler København har 1900 eksakte sgninger om måneden. Jep er på vej pt på side to sidst jeg tjekkede. Og startede på side 7.
Nu kan man jo overveje sone muligheder og hvad man vil. Ordet maler behøver jo ikke være en malermester. Kunst maler. Amatør maler dem der selv laver kunst. Malerier. Osv. Så der er ikke sikkert jeg går efter det ord. Måske det får mange der ikke skal bruge en bygningsmsler ind på siden.

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:03

Jacob Damsgaard:

Hej.

Når man efter noget tid har fundet ud af hvilke keywords man gerne vil forbedre sin placering på og sådan, er der så nogle ting der er gode at gøre?

Altså man har vel i princippet optimeret efter dem i starten, men hvis man ikke er tilfreds hvordan finder man så ud af hvordan man skal gøre det bedre?

Nogle gode råd :) ?

Hej Jacob,

Hvis du er nogenlunde god til engelsk, vil jeg foreslå dig at investere i bogen The Art of SEO der er skrevet af nogle af de største eksperter indenfor området (blandet andet Rand Fishkin fra SEOmoz.)

Bogen egner sig både til helt nybegyndere og mere garvede SEO'ere.

Den er skrevet i et letlæseligt sprog og er på omkring 700 sider. Lige nu koster den omkring 250 kroner.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:10

Okay tak for svaret :)

Kan godt lidt forstå på alle at det nok bare er bedst enten at købe den bog eller SEO lex.

Så det må jeg nok for investeret i en af dagene. :)

Men tak for dit svar !

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med det     pas nu på du ikke får for mange besøg  Maler Møller fra københavn

så nu ved du hvorfor du er på side 1       0 søninger    Tillykke med det   -  bare det var mig :-) der var så god til seo

fra google adword tool    søninger per . mdr  

glasfiltopsætning. NR. et  - 0 søninger

maler med prisgaranti  -   0 søninger

maler kirke hyllinge 0 søninger

gratis malertilbud  -   0 søninger

gratis malertilbud   - 0 søninger

God maler     -     36 søninger

maling med prisgaranti 0 søninger

maler vandskade     0 søninger

maling af hus      58 søninger

maling hos private 0 søninger

malerpriser    140   søninger

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:42

Du få ikke penge af seo:

Tillykke med det     pas nu på du ikke får for mange besøg  Maler Møller fra københavn

så nu ved du hvorfor du er på side 1       0 søninger    Tillykke med det   -  bare det var mig :-) der var så god til seo

fra google adword tool    søninger per . mdr  

ved organiske trafik og lave tal viser det ikke altid korrekt tal desuden maler by navne områder kan et klik betyde en kunde , desuden tillæger mange mere tillid ved den organiske søgning så man har lettere der vis ligger højt på google at få kunder, så vis skulle ligge højt disse ord og få kunder igennem google som mange får skulle der bruges lidt adwords der og det løber hurtigt op 500 kroner per måneden selv ord der er lavt søgt og da adwords ikke har samme tillid hos brugerne kan det bestemt betale sig at satse på seo

mig jeg er med langt over 1000 ord og sætninger

det kan bestemt betale sig i satse i seo og lave den rimelige god

strip stripper strippere pigestrip  ,første pladser striptease med mere

alle mulig sammensat ord erotisk dans , erotiske danser vis dette skulle betales via adword ryger der hurtigt på 1 dag 3000-4000 kroner

huske desuden når en findes første side et ord og er man tit mange flere end man ved og det er nogle gange de meste mystiske ord sammensætninger man kan se der giver kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

når ok  så google viser ikke tingen korrekt   de synder  eller hvad    ???

så  det her passer ikke hvad google selv siger    jeg bruger google https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__c=1000000000&__u=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS    

det bliver sku være og være det her   nu kan man heller ikke stole på adwords tool mere   ??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:47

Du få ikke penge af seo:

Ja JA  3 x 10 pladser  =  30  men en lille hjemmeside får nok næppe 3 x 1 - sider  på side  1 på google  og slet ikke på keywords med  høj konkurrence.

Prøv du bare og få en plads på side 1 -  :-)

[Eksakt]  sønning  på a kasse

[a-kasse]
Høj
5.400
5.400
[a kasse regler]
Høj
480
480
[a-kasser]
Høj
1.000
1.000
[a-kasse studerende]
Høj
390
390
[kristlig a kasse]
Høj
320
320
[a kasse for selvstændige]
Høj
170
170
[akademikernes a-kasse]
Mellem
1.900
1.900
[lærernes a-kasse]
Lav
5.400
5.400
[billig a-kasse]
Høj
1.000
1.000
[ledernes a-kasse]
Mellem
1.900
1.900
[frie funktionærers a-kasse]
Høj
140
140
[hk a-kasse]
Mellem
2.400
2.400
[a-kasse priser]
Høj
320
320
[magistrenes a-kasse]
Lav
4.400
4.400
[aak.dk]

der er flere seo hajer det kan lykkes for , men hvad  har du af viden at sige i tråden i tråden her ???????????

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Hej Mikael christiansen

Det er ikke for at være grov,  men har du læst tråden  - jeg synes jeg giver et realistisk syn  på google..

Nu ved jeg ikke om det er denne side http://akasse-manden.dk/

Du kommer nok næppe til at tjene PENGE PÅ DENNE SIDE

jeg er ligeglad hvad alle de andre siger -   seo expert eller business man siger

og  internettet har da en god omsætningen ,  fordelt på alt for mange hjemmesider og alt for stor konkurrence og google har kun 10 pladser per keyword til organiske SEO  hvis du vil på side 1 på dine keyword

ja et let regnestykke ,  hvor mange hjemmesider sælger tøj  eller hvor mange sider handler om a- -kasser skal vi sige 10.000 hjemmeside i DK 

Det sjove er selv om du tager et større land som HR rosenstand siger eks. -  USA har google   stadig kun 10 pladser per keyword  hvis du vil på side 1 på dit keyword    -   men i USA er der ca 110 mill domæner   - 

så derfor internet æder sig selv op i konkurrence,     jo større et land  jo dårlige odds,  men med de samme vilkår 10 pladser per keyword på side 1

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)