Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering efter nogle måneder?

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes så, jeg nævner markant meget mere op end blot 1/50. Pas nu på, du ikke gør SEO alt for kompliceret ;-) og det er sagt med et venligt smil.

Men ellers er vi ikke uenige nogen af os. Ja selvfølgelig kræver det at være kreativt og specielt med sit Title Tag, men det ændrer jo ikke ved det faktum, at det er vigtigt og et godt Title Tag kan være mere værdifuld end 10 eller 100 links.

Forskellen på en tilfældig placering og en topplacering er netop linkbuilding - det er der ingen som kommer udenom. Hvis du vil til toppen, så skal du linkbuilde på det givne søgeord.

Kreativiteten kommer jo netop i billedet, når man skal til at finde ud af hvor man skal skaffe links fra og hvordan. Derfor synes jeg da, jeg har givet et yderst kreativt tip til de fleste, når jeg netop nævner, at man skal bruge MajesticSEO.com til at identificere gode sider til linkbuilding.

Men lad os håbe, at hr. Trådstarter kan regne resten ud selv og komme videre med programmet.

God aften

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:13

Jeg synes bestemt SEO er kompliceret.

Den med Majestic er fin nok. Et lidt større billede af domain age, pagerank osv finder du via programmet SEOspyglass. 

Jeg må sige Mohammad du er meget glad for det title tag Cool

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil S:
Jeg må sige Mohammad du er meget glad for det title tag Cool

Det er vel også det, der afgør om vi klikker eller ej ..? Det for mig afgøre, om jeg klikker på nr. 2, 3, 4 eller 5 i stedet for nr. 1. Og finder jeg det, jeg søger i første forsøg, kommer jeg ikke tilbage og klikker på nr. 1 for lige at se, om jeg gik glip af noget.

MVH

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jacob Damsgaard

kke for at være en lyseslukker - men uanset hvad du gøre med din side  - seo eller seo-lex adwords

kommer du nok ikke til at tjene penge på den side -  der er alt for mange url til at alle kan tjene penge på internettet i dag - og det bliver kun værre og værre dag for dag  -  hver gang der kommer et nyt domain formindskes ens chancer for at lave penge på nettet, ellers skal du have et seriøst marketing budget på 50 mill tag et eksempel wupt.com  300 mill over 3 år eller nemlig.com 100 mil over 2 år eller cdon.com 500 mill over 4 år

MVH

internet døde i usa for 10 år tilbage og i dag i danmark

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Du få ikke penge af seo:

kke for at være en lyseslukker - men uanset hvad du gøre med din side  - seo eller seo-lex adwords

kommer du nok ikke til at tjene penge på den side -  der er alt for mange url til at alle kan tjene penge på internettet i dag - og det bliver kun værre og værre dag for dag  -  hver gang der kommer et nyt domain formindskes ens chancer for at lave penge på nettet, ellers skal du have et seriøst marketing budget på 50 mill tag et eksempel wupt.com  300 mill over 3 år eller nemlig.com 100 mil over 2 år eller cdon.com 500 mill over 4 år

MVH

Jeg tror også, den bedste løsning er at droppe det der internet, og så gå tilbage til Postdanmark, KTAS, fastnettelefoner (NMT hvis det skal være vildt) - fortsæt selv listen.

MVH

Thomas - der lige fik et anfald af ironi krydret med sarkasme

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:02

Thomas Bang Petersen:

Det er vel også det, der afgør om vi klikker eller ej ..? Det for mig afgøre, om jeg klikker på nr. 2, 3, 4 eller 5 i stedet for nr. 1. Og finder jeg det, jeg søger i første forsøg, kommer jeg ikke tilbage og klikker på nr. 1 for lige at se, om jeg gik glip af noget.

MVH

Thomas

Helt bestemt. Men det er vel ikke det eneste der afgøre om man ligger i toppen ? :-) Det er jo det der diskuteres.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du få ikke penge af seo:

Ja - der omsættes jo nærmest ikke én dollar på nettet her i USA. Og hvem bruger i det hele taget internettet mere?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:15

Thomas Rosenstand:

Du få ikke penge af seo:

Ja - der omsættes jo nærmest ikke én dollar på nettet her i USA. Og hvem, bruger i det hele taget internettet mere?

du skal ikke tage dig meget af det som den  bruger  skriver  , skrive måde virker meget som om  det er en bestemt bruger og profil navn virker meget som den  bruger der oprettet sig som og udgave sig for Københavns kommune og andre navne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
du skal ikke tage dig meget af det som den  bruger  skriver  , skrive måde virker meget som om  det er en bestemt bruger og profil navn virker meget som den  bruger der oprettet sig som og udgave sig for Københavns kommune og andre navne

Det ved jeg - Nikolas' signatur er let genkendelig. Syntes bare det var lidt sjovt :-)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 00:16

Jacob Damsgaard:

Når man efter noget tid har fundet ud af hvilke keywords man gerne vil forbedre sin placering på og sådan, er der så nogle ting der er gode at gøre?

Altså man har vel i princippet optimeret efter dem i starten, men hvis man ikke er tilfreds hvordan finder man så ud af hvordan man skal gøre det bedre?

Nogle gode råd :) ?

Mit råd til dig vil være i tråd med Emil S.

Jeg har haft rigtigt god gavn af seo powersuite fra Link-assist

I starten brugte jeg bare deres gratisversion, men jeg bruger nu penge på at have alle features.

Programmet er delt op i fire dele. Jeg bruger ranktracker som en nem måde at holde øje med placeringer på og se om forskellige tiltag hjælper, samt se placeringshistorikken.

Jeg bruger website auditor til at give mig inputs omkring hvilke forbedringer jeg kan lave onsite.

Det er ikke ufejlbarligt, og jeg ville ikke lægge hele min lid til disse programmer, men det kan være en hjælp til at komme de ting i hu som du fx kan læse i seolex.

Umiddelbart vil jeg tro at du er lidt det samme sted som jeg. Du ved noget om hvad der skal til for at opnå placeringer, men du har ikke det fulde overblik over hvad der gør at du har bestemte placeringer på bestemte søgeord.

Hvis du ikke har læst ovennævnte seolex eller i det hele taget læst alt hvad du kan finde om seo på nettet, vil jeg anbefale dig at komme igang. Seolex virker umiddelbart lidt dyr, men hvis du vil spare en masse tid ift at læse og læse på nettet kan jeg godt anbefale at købe bogen.

Lige ledes kan jeg anbefale at bruge seo powersuite som støtte, hvis du ved bare lidt om hvad der er op og ned i seo samt har fuldt styr på hvordan du ændrer indhold, titler, meta descriptions, linkbuilder osv på din side.

Håber du kunne bruge det til lidt, skønt jeg ikke selv lige kunne svare præcist på det du spurgte efter.

Vh Rasmus 

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)