Jeg synes så, jeg nævner markant meget mere op end blot 1/50. Pas nu på, du ikke gør SEO alt for kompliceret ;-) og det er sagt med et venligt smil. Men ellers er vi ikke uenige nogen af os. Ja selvfølgelig kræver det at være kreativt og specielt med sit Title Tag, men det ændrer jo ikke ved det faktum, at det er vigtigt og et godt Title Tag kan være mere værdifuld end 10 eller 100 links. Forskellen på en tilfældig placering og en topplacering er netop linkbuilding - det er der ingen som kommer udenom. Hvis du vil til toppen, så skal du linkbuilde på det givne søgeord. Kreativiteten kommer jo netop i billedet, når man skal til at finde ud af hvor man skal skaffe links fra og hvordan. Derfor synes jeg da, jeg har givet et yderst kreativt tip til de fleste, når jeg netop nævner, at man skal bruge MajesticSEO.com til at identificere gode sider til linkbuilding. Men lad os håbe, at hr. Trådstarter kan regne resten ud selv og komme videre med programmet. God aften |
Jeg synes bestemt SEO er kompliceret.
Den med Majestic er fin nok. Et lidt større billede af domain age, pagerank osv finder du via programmet SEOspyglass.
Jeg må sige Mohammad du er meget glad for det title tag