Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering efter nogle måneder?

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Dejligt at høre. Dog er jeg ikke glad for hverken Websiteauditor eller Linkassistent. Men Tracker og Spyglass elsker jeg :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 00:27

Altså jeg vil sige at jeg har ok styr på on site seo,  - dog kun nogenlunde.,

Men mht. linkbuilding er jeg næsten på bar bund. Det eneste jeg kender til er linkkataloger og artikeldatabaser. ikke andet :)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 00:42

Jacob Damsgaard:

Altså jeg vil sige at jeg har ok styr på on site seo,  - dog kun nogenlunde.,

Men mht. linkbuilding er jeg næsten på bar bund. Det eneste jeg kender til er linkkataloger og artikeldatabaser. ikke andet :)

Så er det med at komme igang med at lære linkbuilding.

Brug noget tid på at læse om det på nettet.  Det er tid godt investeret.

Jeg har også lige været inde på din side.

Synes godt den kunne udbygges noget mere med flere artikler (med fokus på andre gode søgetermer), og mere intern linkbuilding (noget jeg har haft god effekt af)

Vh Rasmus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 00:45

Rasmus Ramskov:

Synes godt den kunne udbygges noget mere med flere artikler

Det arbejdes der på, ihvertfald med at få alle regler skrevet ind. Som det er nu er det nemlig kun nogle få af dem :)

Men vil gerne have optimeret på de enkelte sider om de forskellige a-kasser. Det er især der jeg er gået lidt i stå :)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 00:45

Emil S:
Dejligt at høre. Dog er jeg ikke glad for hverken Websiteauditor eller Linkassistent. Men Tracker og Spyglass elsker jeg :)

He he, jeg har det også lidt blandet. Linkassist og spyglass har jeg ikke brugt meget.

Jeg er også pinligt bevidst om at jeg måske bruger 10-20% af alt det som programmerne kan, hvilket er lidt ærgeligt taget i betragtning at jeg betaler en del for det. Men det har hjulpet mig til adskellige hop opad i google og andre søgemaskiner, så det har allerede været pengene værd.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:49

Rasmus Ramskov:
Jeg er også pinligt bevidst om at jeg måske bruger 10-20% af alt det som programmerne kan, hvilket er lidt ærgeligt taget i betragtning at jeg betaler en del for det. Men det har hjulpet mig til adskellige hop opad i google og andre søgemaskiner, så det har allerede været pengene værd.

Altså spyGlass er genialt. Linkassistent spammer bare folk med mails. 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke om det er denne side http://akasse-manden.dk/

Du kommer nok næppe til at tjene PENGE PÅ DENNE SIDE

jeg er ligeglad hvad alle de andre siger -   seo expert eller business man siger

og  internettet har da en god omsætningen ,  fordelt på alt for mange hjemmesider og alt for stor konkurrence og google har kun 10 pladser per keyword til organiske SEO  hvis du vil på side 1 på dine keyword

ja et let regnestykke ,  hvor mange hjemmesider sælger tøj  eller hvor mange sider handler om a- -kasser skal vi sige 10.000 hjemmeside i DK 

Det sjove er selv om du tager et større land som HR rosenstand siger eks. -  USA har google   stadig kun 10 pladser per keyword  hvis du vil på side 1 på dit keyword    -   men i USA er der ca 110 mill domæner   - 

så derfor internet æder sig selv op i konkurrence,     jo større et land  jo dårlige odds,  men med de samme vilkår 10 pladser per keyword på side 1

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

dejligt med så positiv en fremgang af en der fortvivlet er bevæget sig ind på iværksætter grund.

Jeg siger ikke jeg kommer til at tjene penge på min side. Men det er mit første projekt nogensinde.
Konkurrencen på a-kasse markedet er unaturligt og latterligt hårdt! Og derfor startede jeg også med en branche hvor konkurrencen er hård. For hvis jeg kan gøre noget godt i denne branche, hvad vil jeg så ikke kunne gøre i en niche hvor der er lav konkurrence?

Jeg gør dette for at skabe erfaring med SEO, hjemmesider og alt det andet - siger ikke jeg vil tjene penge på det, men jeg får et bedre erfaringsgrundlag til fremtidige projekter.

Og hvis du ærlig talt ikke kan være herinde under eget navn, og komme med konstruktiv kritik, så vil jeg hellere bede dig om at forlade denne tråd frem for at tilsvine internettet - som du åbenbart bruger meget tid på, selvom du kritisere det? Lidt ironisk, men nok om det.

Du må have en god dag :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59

DU skal da bare klø på,    det er jo ikke din skyld at google er en gang lort som bare tager penge fra flok

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du få ikke penge af seo:
og  internettet har da en god omsætningen ,  fordelt på alt for mange hjemmesider og alt for stor konkurrence og google har kun 10 pladser per keyword til organiske SEO  hvis du vil på side 1 på dine keyword

Med andre ord er her altså 10 plads helt åbne på første side af Googles søgeresultater - der er ikke nogen, der har monopol på disse pladser, du kan ikke direkte købe dig til dem og det styres af den frie konkurrence.

Hvis du så yderligere drister dig til at tænke i måske helt op til 3 keywords, så er der pludselig 3 x 10 pladser på Google.

Nu bliver det lidt vildt, men prøv alligevel at tænke lidt over det - hvis du nu begynder at kombinere ord til én søgning, såkaldte long-tails så er der 10 pladser for hver søgning du kan kombinere.

Uden at være matematisk geni, så vil jeg mene, du hurtigt når op på mere end 100 mulige topplaceringer i Google - medmindre du selvfølgelig er så uheldig at have en fasttømret holdning til hvordan du ser internet-markedet og ikke er villig til at se muligheder frem for begrænsninger, men jeg kan ikke forestille mig nogle iværksættere har det sådan. Kan du?

MVH

Thomas

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)