Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering efter nogle måneder?

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mohammad Dadkhah:
Hvis han ikke er i Top3 på SEO, så skal han naturligvis sørge for at komme deroppe. Det gør han ved effektiv og grundig søgemaskineoptimering af hans side og derefter linkbuilding - her behøver jeg vel ikke at forklare dig mere omkring det? ;-)

Næ - men det kunne være, du skulle forklare trådstarter det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet er jo, at vi ikke ved, om han mener Adwords eller SEO.

Du tog jo udgangspunkt i, at han pr. automatik mener SEO, bare fordi han nævner ordet placeringer, men placeringer er også gældende på Adwords.

Så lad os håbe, at trådstarter melder sig ind og opklarer mysteriet :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:05

Mohammad Dadkhah:

Du tog jo udgangspunkt i, at han pr. automatik mener SEO, bare fordi han nævner ordet placeringer, men placeringer er også gældende på Adwords.

Så lad os håbe, at trådstarter melder sig ind og opklarer mysteriet :-)

Han snakker tydligvis om Organisk, han nævner intet om Quality Score eller andet. Helt klart endnu en "Hjælp til Organisk" traffer. Så kom nu med den gode opskrift.. Cool

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Mohammad Dadkhah:

Hvis han ikke er i Top3 på SEO, så skal han naturligvis sørge for at komme deroppe. Det gør han ved effektiv og grundig søgemaskineoptimering af hans side og derefter linkbuilding - her behøver jeg vel ikke at forklare dig mere omkring det? ;-)

Når han så er på top3 på f.eks. side abc.dk/damecykler, så han den side jo også en naturlig høj styrke.

Med fare for at blive en smule flabet, så svarer det jo til at jeg gerne vil være millionær, og du giver mig gode råd baseret på, at jeg allerede har en million. Hvis jeg så fortæller dig, at jeg ikke har en million, så er svaret "Så skal du naturligvis sørge for at få en million, og når du så har en million, så har du en naturlig pose penge" ikke til megen hjælp :o)

Jeg har en idé om, at spørger søger nogle mere konkrete råd.

Misforstå mig ikke - dit første indlæg synes jeg på ingen måde er dårligt, det giver en god smag på, hvad der skal til for at komme endnu længere end i top 3. Men tror, du og Thomas er enige i, at det ikke er noget, der lige forklares i et par vendinger :o)

MVH

Thomas

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:08

Mohammad Dadkhah:

Han har da postet sit spørgsmål i debatten om organisk søgemaskineoptimering og ikke i debatten om AdWords - så det oplever jeg ikke som et mysterium. Nok om det - jeg håber, trådstarter får lidt inspiration til at komme videre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

Det har han søreme også. Jeg beklager min uopmærksomhed. Jeg er først for alvor begyndt at bruge Amino.dk her i den seneste måneds tid, så det kniber nok lidt for mig at lægge mærke til alle detaljer, så jeg beklager.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 22:26

Hej så er jeg på banen :)

Ja det er selvfølgelig med henblik på SEO jeg mener :)

Jeg har eksempelvis et side der ligger mellem placering 2 og 4 på en masse forskellige versioner af det samme ord. Dog har jeg også mange der ligger på side 2 eller nede på placering 8-9 stk. Det er dem jeg rigtig gerne vil have hjælp til af få op i minimum top4. Dog ved jeg ikke præcis hvad der har gjort at jeg ligger så godt på det ene søgeord, og så dårligt på de andre. Men vil rigtig gerne have dem derop også.

- Dog føler jeg har jeg har gjort de samme ting med de sider som med den der ligger rigtig højt, og derfor er jeg lidt rådvild om hvad jeg skal gøre bedre for at få de andres undersiders placering gjort bedre.

Håber i forstår hvad jeg mener :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:32

Kan du fortælle URL og Søgeordet ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Emil Jeg ved ikke engang hvad en ( " hjælp til organisk " traffer ) er, så det kan jeg ikke kommentere på.

Den gode opskrift er mere simpel, end de fleste rent faktisk tror. Jeg synes så også, at det er lidt ærgerligt, hvis nogen forsøger at komplicere SEO for eget gavn - det drejer sig mere om hårdt arbejde end noget ekstraordinært viden og magi.

Her kommer et lille hurtigt input - den såkaldte gode opskrift og måske et par gode råd til Trådstarter ( og andre for den sags skyld )

Som vi alle ved, så består SEO hovedsageligt af 2 dele, nemlig Onsite og Offsite. Din hjemmeside skal være optimeret i forhold til Google, dvs. Google skal synes, at din side er så relevant som muligt. Det gøres i simple vendinger ved at have et godt sammenhæng mellem Title, Meta, H1 og keyword density i forhold til, hvilket ord, man ønsker at blive vist på. På et lidt mere avanceret niveau, så gælder det om at have godt styr på alt fra menustruktur, hvordan du linker internt og hvordan du linker eksternt. Det gælder om at have en god navigation på sin side og gøre den så informativ som muligt - det hjælpes af intern linkbuilding. Derefter gælder det om at få bekræftet sine informationer, kilder mm. - det gøres ved at linke ud til relevante kilder for at netop forstærke indholdet på egen side. På et meget mere avanceret niveau gælder det om at have et optimalt platform, det er lige fra koden på din side, loadingtid til hvilke andre domæner, du deler webhotel eller server på.

Når alle ovenstående " opfylder " Googles ønsker, så gælder det om at få anbefalinger. Hvis Google skal placere dig som nr. 1 og dermed anbefale dig som den mest relevante side på et givent ord, så vil den også være sikker på, at den gør det korrekt. En god måde er ved at se, hvilke sider som anbefaler din side. I SEO terminologi kalder man det for links, dvs. Google vil gerne se, hvilke sider og hvor mange sider, som linker til din side. Derfor gælder det om at få links fra andre sider, hvor linkteksten f.eks. er på det ord, som du gerne vil ranke højt på.

Hvilke sider skal man skaffe links fra? Så mange gode steder som muligt. Det er lige fra dine partnersider, linkkataloger, databaser, statiske annoncer ( f.eks. en bannerannoncer på en side, som ikke går via trackingsystem såsom Adwords eller Adform osv. ) til Sociale sider såsom Facebook til debatindlæg såsom denne her på Amino. Ja man kan sågar få et link fra Matt Cutts ( Google egen SEO ekspert ) blog, hvis man debatterer på hans indlæg. Man skal naturligvis sørge for, at det er med omhu og relevant, dvs. lad være med at spamme din side med links fra irrelevante sider.

Hvor finder man siderne henne? Tja prøv at investere i et par hundrede kroner på MajesticSEO.com og tjek f.eks. dine konkurrenter. Hvor får han sine links ( anbefalinger ) fra? og kan du få links fra samme sider eller lignende sider?

SEO drejer sig om at tænke logisk og hårdt arbejde. Det kræver, at du arbejder med din side og gør den så relevant som muligt for brugerne og ikke kun for søgemaskiner. Derefter gælder det om at få andre sider til at anbefale / linke til din side. Det vil jo gøre, at Google nærmest ikke tør at ikke rankere dig højere, for tænk hvis vi endte i en verden, hvor man havde en superrelevant side for et givent ord og andre sider anbefalede denne side, og Google ikke havde den rankeret højt! Hvad ville man så ikke tænke om Google?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:53

Mohammed du nævner jo stadig kun 1/50 del af hvordan Google placere dig. Jeg tror det er det som Thomas ville frem til. 

Jeg tror basalt alle tror det handler om h1h2 title bla links bla bla.. Kommer du et godt stykke af vejen? Jep.. Men bare ikke langt nok.

Googles ønsker er ikke manipulation af deres algoritmer, de ønsker en naturlig fremgang af links. So be creative.. Mere siger jeg ikke.

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)