Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Powerpoint søges

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er en umulighed. Det er et såkaldt prof program til en farlig masse penge. Lavet så det passer til politiets teoriprøver og med en masse valgmuligheder og rettemaster o.s.v. Så vil det være nemmere og billigere at køre med to computere. Teoriprøveprogrammet er installeret på computeren og skal under afvikling samtidigt køre fra cd, så det er så stift som det næsten kan være. Eneste mulighed for at undgå at omstille maskinen eller køre med to maskiner er - at jeg har diasserier liggende på nettet. Det må skisme kunne lade sig gøre.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:57

www.slideshare.net

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 01:04

Gita Street:
www.slideshare.net

Der var løsningen da vist - tak :-)

Fra Hobro
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:29

Hej Lone,
Vi er et bureau med speciale i e-learning. Vi kan både producere kurser for dig eller oplære dig, så du selv kan producere dem. Vi anvender bl.a. værktøjet Adobe Captivate, som også er det værktøj vi ville undervise dig i. 

Kig på www.vesco.dk for nærmere info eller giv mig endelig et kald.

Mvh
René Vestergaard

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 10:54

Hej Lone.

Som jeg hører dit problem så er jeg sikker på at google Præsentaion kan bruges for dig.

Det kan importere din eksisterede powerpoint, er gratis, kan ligges på nettet, så du kan tilgå det fra hvilken som helst pc / browser.

Det har lidt mangler ifht. Powerpoint, men kun hvis du bruger meget arvanceret ting i Powerpoint. Du kan også kører video i google præsentation.

/Jørgen

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:03

Mange tak for svarene :-)

I første omgang behøver det ikke at være avanceret, så jeg kan fint lægge ud med noget der er smallere end Powerpoint -  og kender jeg mig selv ret, så hitter jeg nok på noget værre senere Geeked

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)