Fedt så kom den betalings løsning tilbage på noget der liner brugbart i DK ;) men mund ikke de får styr på at lave nok dispensationer til at de også kan køre Dankort i fremtiden ;)
Fedt produkt til private der vil kører sikker overførsel ;)
Så snart man rykker og der sker nogle fede fremskridt, så skal det desværre nok blive ødelagt. Man ser det gang på gang.... Det er trist fordi Izettle var super fedt og havde stor fremtid.
Det havde været en rigtig fed løsning, når jeg var ude med mit firma www.DinComputerhjaelp.dk og lave computere. Så kunne kunderne betale med det samme. Ja bevarres, man kunne også få en mobil dankort terminal, meeen denne løsning var væsenligt bedre.
Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk
Og så er det smarte vist tilbage igen ved iZettle.
Og så alligevel ikke. Prøv at læs, hvordan en overførsel kommer til at foregå.
Hvor er det bare ærgeligt, at den første løsning ikke fik lov at fortsætte :-( Det var ellers planen, at vi ville bruge den, i vores udlejningsfirma www.danskpartyservice.dk
Og så er det smarte vist tilbage igen ved iZettle.
Og så alligevel ikke. Prøv at læs, hvordan en overførsel kommer til at foregå.
Ret håbløs løsning - har ellers brugt iZettle med succes til vores homeparty med kosmetik indtil Visa support faldt til jorden. Vil dog afprøve løsningen med SMS da det gør en forskel i omsætning at der kan betales med kreditkort.
Vil dog afprøve løsningen med SMS da det gør en forskel i omsætning at der kan betales med kreditkort.
Så skal I over i noget mPayment fordi med normal overtakseret sms så får I kun halvdelen retur
ahh halvdelen ;) der er flere løsninger MobilPenge fra teller tager så vidt jeg ved kun en procent del(3-5%) hvor andre tager helt op til 10% men stadig langt fra 50% ;)
disse løsninger kræver dog en form for applikation der kan give dig koden som skal sendes til udbyderen.... men mun ikke der findes en app til det....
ahh halvdelen ;) der er flere løsninger MobilPenge fra teller tager så vidt jeg ved kun en procent del(3-5%)
ja.. der er MobilPenge
Jacob Ipsen:
hvor andre tager helt op til 10% men stadig langt fra 50% ;)
Nej.... de tager næsten halvdelen. Jeg har selv sådan en service. Det du tænker på er den share som de skriver er 80/20 men det er ud af det som leverandøren sender videre.
Teleselskaberne tager omkring 15-20%, moms 20% og så kan du selv regne ud hvor meget der er tilbage når det skal igennem yderligere 2 led.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
ahh halvdelen ;) der er flere løsninger MobilPenge fra teller tager så vidt jeg ved kun en procent del(3-5%)
ja.. der er MobilPenge
Jacob Ipsen:
hvor andre tager helt op til 10% men stadig langt fra 50% ;)
Nej.... de tager næsten halvdelen. Jeg har selv sådan en service. Det du tænker på er den share som de skriver er 80/20 men det er ud af det som leverandøren sender videre.
Teleselskaberne tager omkring 15-20%, moms 20% og så kan du selv regne ud hvor meget der er tilbage når det skal igennem yderligere 2 led.
hmm sidder med matrialet fra en leverandør som skriver at de tager 10% af emoms beløbet på SMS betaling via teleselskabet. max grænse 225 mobil penge kan man så vidt jeg ved selv aftale gebyret med da det fast sættes efter mængde, men det skulle være muligt at få den ned på 3-5% og en max grænse på 1500
dog er jeg ikke begyndt at arbejde med disse endnu, da jeg ikke kan bestemme mig for om det er en betalings form der vil blive brugt. og vil butikkerne bruge tid på at kunder skal fumle med deres telefoner osv... (husk vi laver faste løsninger)
men tror godt det vil kunne fungerer i et mobilt opsæt, eller som backup betalingsform
Hvor har du de 50% fra for holder det vand er der ingen tvivl , så er det aldrig noget jeg kommer i gang med. da det så mister alt ide.