Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så forsvandt det smarte i iZettle

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt så kom den betalings løsning tilbage på noget der liner brugbart i DK ;) 
men mund ikke de får styr på at lave nok dispensationer til at de også kan køre Dankort i fremtiden ;)

Fedt produkt til private der vil kører sikker overførsel ;)  

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:46

Det er satme ikke iorden.

Så snart man rykker og der sker nogle fede fremskridt, så skal det desværre nok blive ødelagt.
Man ser det gang på gang.... Det er trist fordi Izettle var super fedt og havde stor fremtid.

Det havde været en rigtig fed løsning, når jeg var ude med mit firma www.DinComputerhjaelp.dk og lave computere.
Så kunne kunderne betale med det samme. Ja bevarres, man kunne også få en mobil dankort terminal, meeen
denne løsning var væsenligt bedre.

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:42

Martin Hedegaard:
Og så er det smarte vist tilbage igen ved iZettle.

Og så alligevel ikke. Prøv at læs, hvordan en overførsel kommer til at foregå.

Hvor er det bare ærgeligt, at den første løsning ikke fik lov at fortsætte :-( Det var ellers planen, at vi ville bruge den, i vores udlejningsfirma www.danskpartyservice.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:03

Allan Bidault:

Martin Hedegaard:
Og så er det smarte vist tilbage igen ved iZettle.

Og så alligevel ikke. Prøv at læs, hvordan en overførsel kommer til at foregå.

Ret håbløs løsning - har ellers brugt iZettle med succes til vores homeparty med kosmetik indtil Visa support faldt til jorden.
Vil dog  afprøve løsningen med SMS da det gør en forskel i omsætning at der kan betales med kreditkort.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:15

Kim Hjortholm:
Vil dog  afprøve løsningen med SMS da det gør en forskel i omsætning at der kan betales med kreditkort.

Så skal I over i noget mPayment fordi med normal overtakseret sms så får I kun halvdelen retur

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:18

Niels Henriksen:

Kim Hjortholm:

Så skal I over i noget mPayment fordi med normal overtakseret sms så får I kun halvdelen retur

ahh halvdelen ;)
der er flere løsninger
MobilPenge fra teller tager så vidt jeg ved kun en procent del(3-5%)
hvor andre tager helt op til 10% men stadig langt fra 50% ;)

disse løsninger kræver dog en form for applikation der kan give dig koden som skal sendes til udbyderen.... men mun ikke der findes en app til det.... 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:28

Jacob Ipsen:

Nej det er skam meget lavere end det. Det koster det samme som en Dankort transaktion. 

Mht. iZettle som betalingsmiddel, kan det være at det er en stakket frist inden de mister (Visa) godkendelsen igen og 2,75% i transaktionsgebyr - hmm. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:29

Jacob Ipsen:
ahh halvdelen ;)
der er flere løsninger

ja.. der er MobilPenge

Jacob Ipsen:

Nej.... de tager næsten halvdelen. Jeg har selv sådan en service. Det du tænker på er den share som de skriver er 80/20 men det er ud af det som leverandøren sender videre.

Teleselskaberne tager omkring 15-20%, moms 20% og så kan du selv regne ud hvor meget der er tilbage når det skal igennem yderligere 2 led.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:39

Niels Henriksen:

Jacob Ipsen:
ahh halvdelen ;)
der er flere løsninger

ja.. der er MobilPenge

Jacob Ipsen:

Nej.... de tager næsten halvdelen. Jeg har selv sådan en service. Det du tænker på er den share som de skriver er 80/20 men det er ud af det som leverandøren sender videre.

Teleselskaberne tager omkring 15-20%, moms 20% og så kan du selv regne ud hvor meget der er tilbage når det skal igennem yderligere 2 led.

hmm sidder med matrialet fra en leverandør
som skriver at de tager
10% af emoms beløbet på SMS betaling via teleselskabet. max grænse 225
mobil penge kan man så vidt jeg ved selv aftale gebyret med da det fast sættes efter mængde, men det skulle være muligt at få den ned på 3-5%
og en max grænse på 1500

dog er jeg ikke begyndt at arbejde med disse endnu, da jeg ikke kan bestemme mig for om det er en betalings form der vil blive brugt. og vil butikkerne bruge tid på at kunder skal fumle med deres telefoner osv...
(husk vi laver faste løsninger)

men tror godt det vil kunne fungerer i et mobilt opsæt, eller som backup betalingsform

Hvor har du de 50% fra for holder det vand er der ingen tvivl , så er det aldrig noget jeg kommer i gang med. da det så mister alt ide.

/Jacob

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)