Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så forsvandt det smarte i iZettle

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer...

Jeg ville bare dele denne nyhed fra det ellers geniale iZettle system... Som fremadrettet ikke er så interessant i Danmark mere.. :-)

" Dear iZettler,

We are sorry to report that based on a policy decision by Visa Europe, we have no choice but to stop processing Visa card payments in Denmark, Finland and Norway on August 1.

Please know that we will continue to accept MasterCard and Diners Club cards, so for now those are the cards you’ll need to ask your customers to pay with. We hope we can bring Visa card acceptance back to Denmark, Finland and Norway shortly and will of course keep you posted on the development.Thank you for your ongoing support and use of the iZettle mobile payments service. We very much appreciate your business and hope iZettle will still prove a valuable service for you.  
We wish you a pleasant summer and hope to be back to you soon with news that we’ve resolved this disappointing situation.

Best wishes,Jacob de Geer, CEO

"

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:57

Daniel Billstrøm:
We are sorry to report that based on a policy decision by Visa Europe, we have no choice but to stop processing Visa card payments in Denmark, Finland and Norway on August 1.

Ja.... det smadre dem helt :( håber at de finder på en løsning..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:03

Altødelæggende... Håber de finder en løsning.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:10

Jep, så er det slut i Danmark. Det er absolut flertallet, der har Dankort/VISA, så forhåbentlig finder de hurtigt en løsning. Det er virkelig ærgerligt, da jeg synes systemet virker mega fedt.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:11

Hej Daniel
det lå lidt i kortene :)

der har hele tiden være en del krav som jeg har haft rigtig svært ved at se at de kunne overholde. :)
men der er da alternativer , eller rattere der kommer alternativer ;)

/Jacob

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Sa2 / JydskeDollars.dk Skrevet kl. 11:12

Tvivler stærkt på at de finder en løsning.

Visa har systematisk kvalt alle tiltag af denne karakter gennem de sidste 10 år.

Eneste mulighed for iZettle vil nok være at flytte firmaet uden for EU, eller lukke.

Så er vi tilbage til at vente på om Paypal nogensinde får deres tilsvarende system til at virke.

:(

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:14
Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  FraudID ApS Skrevet kl. 23:58

Izettle løsningen er allerede PCI godkendt, så de burde leve op til alle de krav som Visa stiller. Jeg kan heller ikke forestille mig, at MasterCard stiller færre krav end Visa, så alt i alt er det en lidt underlig sag. 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:11

Hej alt dette er jo lidt spekulativt, men så vidt jeg ved stilles der ret strenge krav til hvordan nøgler osv til dekodning af Chip opbevaresm og at disse ikke har tilgåes på noget måde og at disse slettes hvis enhenden bliver pillet ved,

men de siger at de overholder EMV lvl 2 så det skulle der jø være styr på .... kan nermere forstille mig at det er brug af kort uden pin der er problemet, da såvidt jeg husker skal være første valg i DK

Chip + Sign er stadig gyldig i DK, dog med krav om tjek mod spærrer liste(hvis offline), men denne har man nok en dispentation imod
men det svarer jo ret meget til
MSR + Sign som ikke længerer har dækning imod svindel og kun må bruges som sidste valg...

det undre mig dog lidt hvordan et SE firma laver denne gatget uden at have alle baser dækket grundigt af, det kan s.flg også være de har haft det, men nogen har endret spillereglerne , da de lige pludselig gik glip af penge ;)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)