Ikke den rigtige men en magen til, meget økologisk, kører 40 km på en opladning, Pragtfuld om sommerren, hundekold om vinteren, hilsen Benny Bomstærk, ses vi i Billund :-)
Jeg kører ikke så mange kilometer, som jeg gjorde for bare få år siden, og jeg har sjældent meget andet med end min laptop. Så derfor byttede jeg min rummelige Opel Zafira Van ud med denne:
Jeg overtog den, da fruen ville have en mindre bil med bedre brændstoføkonomi, fordi hun kører flere km end jeg.
Den var jeg med på. :-)
Dbh. John
Hej John og godt nytår
Det lyder til at du har giftet dig med den rigtige kvinde siden hun sagde ok for sådan en skønhed :-)
Det lyder til at du har giftet dig med den rigtige kvinde siden hun sagde ok for sådan en skønhed :-)
godt nytår til dig også. Ingen tvivl. :-) og hun er også blevet rigtig glad for hendes Fiat 500, som indrømmet kører noget længere på literen.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Har ikke kørekort, så jeg lader mig kun transportere i tog, fly eller taxa (toget er bedre end sit rygte).
Fruen kører i den Nissan Note vi købte da hun blev gravid (dejlig familiebil med god plads). Og nu presser hun på for at jeg får taget kørekort, da hun vist er træt af at jeg altid er den der drikker når vi er ude :-)
Super sjov idé med denne tråd - ligesom den med "Vis mig dit skrivebord" (trænger den ikke snart til en ny omgang?)
Jeg vil da også godt vise min bil frem.
Jeg har kørt i Nissan, Mazda og Opel - men fra jeg fik min første Renault for en 13-14 år siden, har jeg hængt ved det mærke siden hvor jeg har haft 4 forskellige Renualt Megane igennem tiden.
Jeg er ikke typen der normalt forkæler mig selv, men da muligheden (og økonomien) så bød sig, hoppede jeg på denne Renault Laguna Sport Tourer;
- og ja, der er nogle fordele ved at have en bilproducent som kunde ;-) Så den har bl.a. fået alt hvad den kan trække i form af fabriks-tuning.
Det er så også ensbetydende med u-gennemtænkte udgifter som f.eks. da jeg skulle have vinterdæk på den. De havde sagt til mig at jeg skulle være obs på, at den ikke vil kunne tage den diameter fælge, som der normalt er specificeret til at passe på den. Men da min bekendte hos AGL stod og kiggede på hjulene og mumlede "Hva faaan har de gjort ved den...?" var jeg ikke lige forberedt på at vinterdæk ville blive den store udgift - men jeg skal så hilse og sige af nu ren og skær erfaring, at vintertøfler i den nødvendige størrelse ikke er billige...
Men bortset fra det, så er det en rigtig god arbejds- og familiebil som jeg er ganske glad for.
jaaa jeg fant ihvertfald ud af at vinterdæk er et must, når man ellers har sommerdæk (måske endda uden alt for meget mønster) baghjulstræk, og et mindre kraftværk under hjelmen
Jeg kører i Opel Insignia og Honda Civic, med 2 privat chauffører. Min mor og min far. :) Er ikke gammel nok til at have et kørekort, så jeg må bruge dem eller min cykel.
Jeg kører i Opel Insignia og Honda Civic, med 2 privat chauffører. Min mor og min far. :) Er ikke gammel nok til at have et kørekort, så jeg må bruge dem eller min cykel.
Af alle i denne tråd, så er du nok dem som får allermest køreglæde, uden at det koster dig noget. Hehe. ;)