Jeg har aldrig været i et mere inspirerende miljø. Her er spørgsmålet mere "Hvorfor skulle jeg ikke blive rig?" end "Hvorfor skulle lige netop jeg blive rig?".
Ja, sådan oplever jeg også Silicon Valley. Det er så fedt at være i et miljø der bare dufter af iværksætteri og muligheder. Det er så fantastisk inspirerende!
Æv bæv min personbil er bare større end alle jeres personbiler!
(Jeg var nødt til at kalde den personbil for at slå Mowag'en på side 3, hehe. Og ja, det er en personbil, når den er under 3500 kg i totalvægt! Basta! :) )
Iveco Daily model 2012 efter min gamle Iveco Daily fra 2006 havde udtjent sin værnepligt. :)
Jeg kører ikke så mange kilometer, som jeg gjorde for bare få år siden, og jeg har sjældent meget andet med end min laptop. Så derfor byttede jeg min rummelige Opel Zafira Van ud med denne:
Jeg overtog den, da fruen ville have en mindre bil med bedre brændstoføkonomi, fordi hun kører flere km end jeg.
Den var jeg med på. :-)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn