Tænkt over hvor mange anmeldelser de modtager hver eneste time. Det kan tage noget tid, jeg kan også huske jeg fik nogle anmeldelser som ikke kunne se, der gik noget tid, men det kom så op til sidst.
Fortsat god Lørdan
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Undrede mig bare over jeg kunne se der stod 3 anmeldelser, men kun se de to af dem :)
Vil det sige alle anmeldelser bliver godkendt eller anulleret af trustpilot ?
Har selv lavet anmeldelser på andre site og de har været synlig med det samme, ihvertifald for mig :)
Hej
Anmeldelserne bliver ikke godkendt af Trustpilot inden offentligørelse.
Hvis du f.eks får en negativ anmeldelse, som du ønsker skal have en gennemgang, så anmelder du denne og trustpilot fjerne den og sætter den under behandling og kræver nogle ting af anmelderen. ( kræver du er partner eller hvad man siger med dem )
Nogle gange kan de godt være forsinket deres system og har selv prøvet at vente et par døgn. ( belastende ) kender godt følelsen :)
er jo nystartet og har hver gang jeg har været ude ved kunde sagt jeg ville blive glad hvis de ville bedømme mit arbejde på trustpilot :) Ved ikke helt om den sidste er lidt negativ, men må jeg jo så vente og se ;)
Men man er jo sindsyg nysgerrig for at se hvad der er skrevet :P De 2 andre var online med det samme derfor min undrende ;)