Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom Frem på Google Køb Backlinks fra 500KR

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen har webhotel til 9,- om mdr, andre bruger 500,- om mdr

Nogen har TDC til høje priser, andre har online teleselskaber

Vi er alle forskellige og handler forskelligt :)

iøvrigt de fleste køre opel,ford og toyota, men andre vælger audi og mercedez

God dag derude

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:30 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Emil S:
Thomas vent 5 dage og min service findes ikke mere, så nej. Bestemt ikke. 

Det må vi så se.

Emil S:

Når jeg siger nøtteløs linkbuilding så tænker jeg, samme keywords altså INGEN flow i anchortext, 1 bannerreklame 1 måned hvordan skaber det den store værdi? 

16 små artikler (hvad end det betyder) og 6 store (hvad end det betyder) så altså 22 artikler med samme anchortext hver gang.

Jeg ser ingen ende på det her sorry. Jeg melder mig ud af debatten. 

Altså hvis ankertekster SKAL være ens, kunne man f.eks. vælge ens URL eller firmanavn, det er ganske naturligt der er en masse af dem på en linkprofil. Så pakken kan være en del af en samlet indsats, uden jeg aner noget om trådstarter eller dette specifikke tilbud.

Generelt vil jeg ikke tage stilling til trådstarters tilbud da jeg ikke kender noget til det. Min pointe er blot at det er en salgstråd, så din kritik hører ikke til her, eller i de andre tråde hvor folk sælger linkbuilding.

Det er rigtigt fint du melder dig ud af debatten nu, og gør også gerne de i fremtidige salgstråde, hvis det er kritik, eller links til egne sider du ønsker at poste.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mohammad Dadkhah:
Der må vist ligge en historik, som du ikke uddyber nok

Jeg reklamere for mit produkt jeg beskriver ikke hvordan jeg arbejder, det er rigtigt.

Sjovt at du tror at en analyse af siden vil give dig resultatet måske skal du læse flere bøger, du ikke slev sælger

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:38 | Låst

Jeg tænker bare højt her... 

http://www.linkbuildingpakke.dk/ -> Hvorfor har den en PR0 hvis det er så stor en succes? Hvorfor ligger den #6 i Google på ordet Linkbuilding? og ikke #1?

Tænkte bare lige højt... Sorry

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56 | Låst
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Jeg kan sagtens grave helt vildt dybt ind i dit arbejde, så kommer alt også fremme :)

Men måske skulle du starte med at fortælle ærligt, at emmasverden.dk ikke er en kunde, som du får det til at lyde som, men din egen side?

Det er samme registrant på begge domæner ;-)

Men held og lykke med det - håber du bringer succes til en masse kunder.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:57 | Låst

Sjovt du skriver det.

Vil eller kun reklamre for min vare men det er snart blevet en joke

Men siden har været nede da jeg opdaterede modulet til dansk hvilket fuckede hele prestamodulet, men den kommer langsomt frem igen, jeg laver ikke linkbuilding og markedsføring fra den side, så det er 2 forskallige ting.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg skal nok lade være med at udtale mig om Toms produkt, pris osv. her. Det kan jeg jo heller ikke uden at bryde markedsføringsloven med mindre jeg udelukkende har gode ting at sige om det. 

Men jeg falder over at 2-3 gutter her i tråden offentligt taler om at købe Toms linkpakker

Og det er altså ikke en god idé. (altså at tale højt om det, hvis man køber links)

Hvis du vælger at købe backlinks, så sørg for at de ser naturlige ud, og tal for Guds skyld aldrig højt om det. (hvem har et link til deMibs bankrøveranalogi?)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:14 | Låst

Anders Saugstrup:

Hvis du vælger at købe backlinks, så sørg for at de ser naturlige ud, og tal for Guds skyld aldrig højt om det. (hvem har et link til deMibs bankrøveranalogi?)

Jeg har opgivet at poste det link :) det bliver ved med at ske :(

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:21 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christopher Roelann:

Anders Saugstrup:

Jeg har opgivet at poste det link :) det bliver ved med at ske :(

Smile

Så overtager jeg lige vagten for en kort bemærkning, indtil du kommer til kræfter igen og kan vende tilbage med fornyet kampgejst! 

http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2010/09/23/kunsten-at-r-248-ve-en-bank.aspx

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:19 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Der kan man bare se,jeg som troede at det var helt legalt at købe sig til linkbuilding i henhold til googles retningslinier. Men kan dog ikke se et problem i at skrive her i tråden at jeg er interesseret, for som jeg kan se ud fra tilbuddet så er leveringstiden 1-3 måneder, hvilket jo bliver et naturlig linkflow for 12 backlinks, i er velkommen til at rette mig hvis jeg er helt forkert på den.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)