Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom Frem på Google Køb Backlinks fra 500KR

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt være interesseret, men kunne være lækkert evt med nogle referencer eller nogle herinde der har handlet med jer før ? Jeg har ikke selv før købt mig til linkbuilding, men er nødsaget til det efterhånden da jeg har meget lidt tid til det selv.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 13:05 | Låst

En gang backlinks bestilt.

Det skal da prøves af 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:29 | Låst

Vores Reference er Pt kun Emmasverden.dk med søgeordet Dukker (Skriv dukker på google.dk) Vi arbejder også på ordet legetøj

Du kan se nogle artikler på backlinks her : http://mortenhost.wordpress.com/ og her : http://bellamodebørn.dk/?id=blog

Vi skriver fra mange andre steder alt efter hvilke ord der skal optimeres, og vores linkpakker har banner reklamer og større artikler som du kan se her : http://hverdagogfamilie.dk/

Vi har ikke andre Referencer men søger flere da det er en tilladelse fra kunden vi skal have : du kan få ekstra rabat læs her hvis du vil være vores reference.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:50 | Låst

Ok du skal have tak for svaret, lige et spørgsmål mere.  Får man en rapport over de links (url) i har tilmeldt ?

Mvh

Frank

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 15:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Emil S:
Men jeg håber da du får solgt nogle pakker. Selvom de virker lidt i overkanten.

Så fik du selv lige sneget dig lidt reklame med i en andens tråd samtidig med du offentligt nedgør din konkurrents priser et squ da flot Emil.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:43 | Låst

Frank Rasmussen:
Får man en rapport over de links (url) i har tilmeldt ?

Det er ikke noget vi plejer at gøre, da de bliver opdaget af søgemaskinerne på forskellige tidspunkter, men vi sender nogle seo tips til den side som vi linker til, så den optimeres bedre. du kan læse hvad backlinkspakken indeholder på siden.

Men købes en linkpakke 1,2 eller 3 sender vi alle URL'erne hvor artiklerne er skrevet, da pakken er støre og mere markedsføring egnet.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:58 | Låst

Frank Rasmussen:

Emil S:

Så fik du selv lige sneget dig lidt reklame med i en andens tråd samtidig med du offentligt nedgør din konkurrents priser et squ da flot Emil.

Lidt reklame? Det behøves jeg skam ikke. Jeg har masser. Jeg nedgør ikke, jeg skriver bare til ham at de er lidt i overkanten. Men i kan jo vælge at bruge hele jeres formue på nytteløs linkbuilding, eller i kan lade vær, op til jer selv ;)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:03 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Emil S:

Frank Rasmussen:

Emil S:

Lidt reklame? Det behøves jeg skam ikke. Jeg har masser. Jeg nedgør ikke, jeg skriver bare til ham at de er lidt i overkanten. Men i kan jo vælge at bruge hele jeres formue på nytteløs linkbuilding, eller i kan lade vær, op til jer selv ;)

Emil det her er et af de tidspunkter hvor du bare skal stoppe og indse du er galt på den. Der er ikke skrevet at du behøver reklame, men at du reklamerer for dine egne services, hvilket du helt åbenlyst gør.

Denne gang skriver du så om nytteløs linkbuilding, må jeg spørge hvem du hentyder til? Jeg går ud fra du har et ret godt kendskab til personen hvis produkter du kalder nyttesløse (?).

P.S. At skrive en pris er i overkanten, altså for dyr, er NETOP at nedgøre tilbudet. Du behøver i øvrigt ikke kommentere alle andres salgstråde om linkbuilding.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:20 | Låst

Thomas Frost:
Emil det her er et af de tidspunkter hvor du bare skal stoppe og indse du er galt på den. Der er ikke skrevet at du behøver reklame, men at du reklamerer for dine egne services, hvilket du helt åbenlyst gør.

Thomas vent 5 dage og min service findes ikke mere, så nej. Bestemt ikke. 

Når jeg siger nøtteløs linkbuilding så tænker jeg, samme keywords altså INGEN flow i anchortext, 1 bannerreklame 1 måned hvordan skaber det den store værdi? 

16 små artikler (hvad end det betyder) og 6 store (hvad end det betyder) så altså 22 artikler med samme anchortext hver gang.

Jeg ser ingen ende på det her sorry. Jeg melder mig ud af debatten. 

Synes i skal tage jer i brug af hans linkbuilding service.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21 | Låst

Kære TomN

Jeg synes, at det er lidt ærgerligt, at du ikke fortæller lidt mere omkring jeres produkt eller helt konkret, hvad i har gjort for den specifikke kunde - det vil ellers hjælpe din sag meget bedre.

Nu har jeg lige lavet en meget hurtig undersøgelse ( dermed ikke nødvendigvis en konklusion på det her ) på emmasverden.dk, og jeg kan se, at de har over 1800 backlinks til siden fra 221 forskellige domæner, heraf nogle meget kraftige domæner også.

Så krydstjekker jeg mod nogle links, specifikt rettet mod http://www.emmasverden.dk/66-dukke, og der dukker en del artikler op rundt omkring på nettet, jeg gætter på at disse er dine sider. På de fleste sider er man LANGT fra at være i nærheden af pagerank 4, de fleste er pagerank 0.

Først og fremmest er det forkert at sælge et produkt baseret på pagerank på sider. Hvis man tror, at 1 link fra pagerank 4 er med til at give dig topplaceringer, så er man virkelig gal på den og skal have sine SEO skolepenge tilbage eller have læst en SEO bog

Dernæst giver du desværre også en illusion / forestilling om, at din pakke med 12 backlinks, eller hvor mange kunden nu har købt, er med til at give den topplacering på ordet dukke - det er meget misvisende. Du glemmer at fortælle om, at emmasverden.dk har en meget stor styrke, grundet de 1800 backlinks fra de 221 forskellige domæner, hvilket er med til at gøre det meget nemmere for linkbuildingarbejdet på ordet dukke. Skal vi så tro at de har købt 150 stk. pakker á 12 backlinks af dig? Der må vist ligge en historik, som du ikke uddyber nok.

Ellers gad jeg virkelig godt se dig levere en topplacering på en helt ny side ( pagerank 0 :-) ) med 12 backlinks udelukkende. 

Al respekt for, at du tager initiativ med dit projekt og forsøger at få det solgt, men du øger troværdigheden ved at fortælle mere om, hvad og hvordan du laver. 

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)