En ven og jeg har startet en webshop med salg af accessories til mænd. I den forbindelse skal der jo tages nogle super gode produktbilleder, så vi søger en som kan stå for dette. Vi regner med det bliver en fast aftale, vi sender dig produkterne du skyder 1-2 billeder af hvert produkt. Så sender du produktbillederne samt produkterne tilbage til os. Produkterne er i den lille afdeling dvs. det er ikke så mange produkter afgangen, plus at det er små produkter, da det er produkter så som punge, armbånd, ure, solbriller osv. Alle baggrunde skal være hvide, vi kræver ikke du selv bruger tid på at photoshoppe det eller hvad I nu gør, da vi godt selv kan det, bare baggrunden er så hvid som muligt og kvaliteten er god. ;)
Vi har ingen anelse om hvad prisen er for bare ét billede, men vi forventer vi kan finde en billig mand/kvinde, som kan gøre det for 5 - 10 kr. pr. billede. Vi er et lille firma til start, så vi har desværre ikke råd til at smide for mange penge efter alt muligt, så vi evt. selv kan tage billederne. Derfor håber vi at, vi kan finde en billig og god løsning. :-)
Jeg har en Cubelite med en hvid baggrund og professionel Lastolite flash til at tage produktbilleder. Størrelsen af min Cubelite vil også passe med dine prdukter.
Da jeg ikke lever af at tage fotos kan jeg sandsynligvis gøre det til en favorabel pris uden at kompromittere kvalitet.
Du er velkommen til at kontakte mig på 3152 9196 så kan vi snakke om detaljer.
Vi har ingen anelse om hvad prisen er for bare ét billede, men vi forventer vi kan finde en billig mand/kvinde, som kan gøre det for 5 - 10 kr. pr. billede. Vi er et lille firma til start, så vi har desværre ikke råd til at smide for mange penge efter alt muligt, så vi evt. selv kan tage billederne. Derfor håber vi at, vi kan finde en billig og god løsning. :-)
Haha du må da ikke være rigtigt klog mht. prisen! Nu er produkt billeder jo ikke bare lige noget man skyder, varen skal sættes rigtigt op og belysningen skal også tilpasses billedet det tager altså mere end 10 sekunder. En prof. fotograf tager 300-400 kr. pr, billede men så er kvalitetten også derefter.
Du vil jo ikke en gang selv kunne gøre det for 5-10 kr. pr. billede hvis du ønsker at holde en nogen lunde fornuftig timeløn.
Når i søger i de prisklasser så kan jeg godt byde ind på det her.
Jeg tager flere produktbilleder / packshots til mine egne webshops og kunne godt bruge noget mere erfaring i netop dette. Kan tilbyde billeder for 15 kroner plus moms og 25 plus moms for en med helt hvid baggrund.
Er ikke fotograf, men prisen er fair. Dette er ikke et fast tilbud så ikke sikkert jeg vil gøre til den pris om feks. en måned hvis der ikke er lavet en aftale.
Normal prisen for et produktbillede ligger på over 100 kroner hos en fotograf og for et packshot (som nok er det i egentlig skal bruge) 49 og opefter.
Ravn: Jeg tror ikke du skal starte den debat - det mudrer bare OP's forespørgelse. Jeg er ret sikker på de ikke er ude efter en fotograf - for som du siger, er det helt andre priser og kvaliteter man får der.
Hvis der virkelig ér nogen der kan og vil gøre det til den pris, så lad dem - det er næppe noget der stjæler marked fra fotografer (Da dette jo ikke er en reel kunde til dén slags).
Det er et frit marked - er der nogen der hopper på er det bare godt for OP ;-)
Ingen uddannet fotograf med respekt for sig selv ville lave produktbilleder til den pris.. bare strømmen i sig selv ville være en større udgift end selve indtægten.
Men når det er sagt så er det jo et marked så der er altid nogen der hopper på.. Du får bare hvad du betaler for.. hvilket jo er helt fair :) .. I skal nok bare ik skrive i søger "fantastiske" billeder og andre flotte ord og så sige 5-10kr/stk ..
Desuden er det fedt i bare er reelle og melder ud.. Held og lykke med projektet! :)
Hvis du ikke vil bruge mere end 5 – 10 kr. pr. produkt, så skal i nok ikke gå efter en fotograf, men nok mere tænke på at "skyde" dem selv. Har i undersøgt hvad det vil koste at sende jeres vare tur / retur?
Hvis i ikke vil bruge mere end 5 - 10.00 kr. pr. billede, så skal i nok selv ”skyde” jeres produktfotos, og så eventuelt få dem fritlagt. Det er noget vi kan klare for jer, og de fleste fritlægninger af produktfotos kan klares for en pris mellem 4.00 kr. - 6.00 kr. + moms.
Hej. Jeg er meget interesserede i at tage produktbilleder til jeres produkter. Jeg har taget alle billeder på hjemmesiden billigebutterfly.dk Skriv til mig i pb, så finder vi ud af en fornuftig pris. :)
Mvh
Mathias N
Driver webshop med slips og butterfly til markedets bedste priser.