Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbillederne skal skydes, men af hvem?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 01:10

Hej, mange tak for det! Det kunne da helt klart bruges.

Se her et billede jeg tog for nogle dage siden til min webshop. Jeg bruger 2 - 3 lamper vi har i huset, en hvid skabshylde med 1 - 2 A3 papir ovenpå. Så bruger jeg min iPhone 4S til at tage billedet med, det er jeg faktisk ganske tilfreds med. :-)

Billede før redigering:

Billede med redigering om som de ser ud på shoppen:

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 01:18

Kan stærkt anbefale Peter Bjerke - www.peterbjerke.dk

Produktfotograf til både www.norly.dk og www.eyki.dk

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 01:28

Jeg kan gøre det for 2.5 kroner per billede.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 01:40

Grr, så i min mail jeg fik du skrev "Jeg kan gøre det for 2.5 kroner per billede." Kan man se noget du har lavet?;)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 01:43

http://simonrohde.com Der er godt nok ikke nogen produkt billeder. Men jeg kan tage et prøve billede på Mandag?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:12

Simon Rohde Nielsen:

Nu skal jeg ik bestemme, hvad du tager for din service og tid, men har du gennemtænkt den pris der?

Alt efter hvordan produkterne er pakket osv, så skal du ik forvente, at du kan tage meget mere end 20-30 billeder i timen, hvis de skal være gode, og produktet skal ligge rigtigt. Det er nemlig en god ide, at tage 5-10 billeder af hvert produkt, da man så slipper for, at hvis et eller to billeder ik er gode, så kan man med sikkerhed finde et blandt de andre...

25 billeder x 2,5 = 62,50 kr i timen. Dertil kommer så håndtering og returnering af varerne mm. Dvs din timeløn er et stykke under 50 kr, eller sagt på en anden måde, du tjener mindre end mindstelønnen for en ungarbejder...

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 07:45

Hej Andreas,

Udover at lave 3D infografik fungerer jeg også som fotograf i Viborg og det er en kæmpe fordel fordi I så selv kan hente og bringe produkterne og vi slipper hver især for at skulle have pakkeposten indblandet. Send mig en besked med, hvor mange produkter I forventer der skal fotograferes, både per gang og i alt og så vender jeg tilbage med en pris til jer. I må meget gerne lige sende et par billeder med, der viser 4-5 af jeres produkter så jeg lige kan se størrelse, form, refleksion og farve inden jeg giver en pris.

Ved produktfotos er det især vigtigt at hvidbalancen er korrekt og at farvetemperaturen på det lys, der bliver brugt, er ens. Ellers fremstår produkterne ikke med deres korrekte farver, hvilket er temmeligt vigtigt i en webshop så fx. den pung man troede var brun, ikke viser sig snarere at være rødlig når man har købt den. Undgå derfor at bruge en blanding af dagslys, glødelamper, lysstofrør, flash osv. som roder farverne rundt og giver forskellige toner på skyggerne og baggrunden. Det ser forfærdeligt ud og jeg ser det jævnligt på webshops.

Jeg leverer billederne med den korrekte hvidbalance, på hvid baggrund, med blød skygge under produktet for at fremhæve formen på varen. Billederne bliver leveret både som download i høj opløsning + den opløsning og det farverum, I skal bruge på webshoppen så de er lige til at sætte ind for jer.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er en 15 årige dreng, så jeg skal ikke tjene det store da jeg ikke rigtig selv har nogen udgifter.

Fashion-Seller:

Simon Rohde Nielsen:

Nu skal jeg ik bestemme, hvad du tager for din service og tid, men har du gennemtænkt den pris der?

Alt efter hvordan produkterne er pakket osv, så skal du ik forvente, at du kan tage meget mere end 20-30 billeder i timen, hvis de skal være gode, og produktet skal ligge rigtigt. Det er nemlig en god ide, at tage 5-10 billeder af hvert produkt, da man så slipper for, at hvis et eller to billeder ik er gode, så kan man med sikkerhed finde et blandt de andre...

25 billeder x 2,5 = 62,50 kr i timen. Dertil kommer så håndtering og returnering af varerne mm. Dvs din timeløn er et stykke under 50 kr, eller sagt på en anden måde, du tjener mindre end mindstelønnen for en ungarbejder...

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fuldkommen håbløs tilgang til tingene..

Så udover at tage arbejde fra folk som lever af det.. så har du også sat dig selv i bås som ham som vil arbejde for 2.5kr... Hvad så når du FÅR udgifter... Hvordan vil du så argumentere dig frem til at du lige pludselig skal have 20-50-200kr pr skud?..

Kunden er jo ligeglad med om du har udgifter eller ej.. du har leveret til 2.5kr før... det vil han ha igen.. og så mister du en kunde..

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)