Hej Andreas,
Udover at lave 3D infografik fungerer jeg også som fotograf i Viborg og det er en kæmpe fordel fordi I så selv kan hente og bringe produkterne og vi slipper hver især for at skulle have pakkeposten indblandet. Send mig en besked med, hvor mange produkter I forventer der skal fotograferes, både per gang og i alt og så vender jeg tilbage med en pris til jer. I må meget gerne lige sende et par billeder med, der viser 4-5 af jeres produkter så jeg lige kan se størrelse, form, refleksion og farve inden jeg giver en pris.
Ved produktfotos er det især vigtigt at hvidbalancen er korrekt og at farvetemperaturen på det lys, der bliver brugt, er ens. Ellers fremstår produkterne ikke med deres korrekte farver, hvilket er temmeligt vigtigt i en webshop så fx. den pung man troede var brun, ikke viser sig snarere at være rødlig når man har købt den. Undgå derfor at bruge en blanding af dagslys, glødelamper, lysstofrør, flash osv. som roder farverne rundt og giver forskellige toner på skyggerne og baggrunden. Det ser forfærdeligt ud og jeg ser det jævnligt på webshops.
Jeg leverer billederne med den korrekte hvidbalance, på hvid baggrund, med blød skygge under produktet for at fremhæve formen på varen. Billederne bliver leveret både som download i høj opløsning + den opløsning og det farverum, I skal bruge på webshoppen så de er lige til at sætte ind for jer.