Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbillederne skal skydes, men af hvem?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Dennis Møller:

Fuldkommen håbløs tilgang til tingene..

Så udover at tage arbejde fra folk som lever af det.. 

Den der er langt over grænsen!!! Hvis du ik kan tåle konkurrence, så burde du finde noget andet at lave... Det kan aldrig være hans problem, at dine omkostninger er større end hans. Og derfor fortjener han, selvom tilbuddet er meget lavt, ik sådan en nedladende kommentar!

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bevares.. Helt ærligt.. Det er jo ikke en børnehave det her.
Forstå mig ret.. konstruktive svar er altid vejen frem.. men lige det indlæg der er måske nok det dummeste jeg har set i lang tid.. Og bevares....bevares.. han ved ikke bedre..

Hvis han bliver klappet på issen efter han er kommet med det udlæg der og samtidig går videre i sin iværksættervej veltroende på at det er det rigtige han gør.. så vil han fejle BIGTIME når han skal starte selv 100% på et tidspunkt. Så hellere få en over nallerne når han er blandt venner herinde.

Der har været en del debat omkring nursing og hvordan man skal præge de unge i DK.. Sørgeligt nok går det den forkerte vej..

Mit svar har intet at gøre med at jeg er bange for konkurrence.. Vi er slet ikke i samme univers. De kunder der vælger ham er ikke kunder jeg ville tage..ej heller ville der være kunder som vælger mig.. Så det har intet at gøre med konkurrence..

Kunde X ringer til fotograf A..
Kunde siger.. jamen vores budget er ikke så højt.. (vi ved godt at billedematerialet er det som sælger vores vare.. vi respekterer dig bare ikke nok til at have et ordentligt budget til dig..)
Fotograf A siger.. Aarhh.. 2.5kr for et forside billede er sgu lige i underkanten af hvad jeg kan gøre det for..
Kunde X siger.. Jamen fotograf B nede af gaden vil gerne gøre det for 2.5kr..

Her kommer moralen så.. Istedet for at Fotograf A siger.. OKOK.. jamen så vil jeg gerne gøre det.. Så er det 100x bedre at sige til Kunde X .. Ok.. jeg synes du skal hoppe i lortesøen og tage dit budget med dig.... Hvorefter man så ringer til Fotograf B og siger.. Ehh.. hvad fanden har du gang i?.. Hav dog en professionel stolthed.. Det kan godt være du ikke ved bedre.. men det er derfor jeg ringer til dig... du kan MINDST få XXX kr for det job.. Husk det til næste gang..

(Konkurrence er sundt.. men det skal være sund konkurrence.. Ikke konkurrence på det plan hvor man snyder sig selv.. Som 2.5kr's manden her ville gøre)

Noget kan vi lære fra et land såsom USA hvor de virkelig påskønner idealisme og gå-på-mod.. Der er ingen jante i USA og det er der alle drømme kan komme i opfyldelse. Men når lorten rammer ventilatoeren .. så får de også af vide at det er noget juks det de har gang i.. De stærke lærer, adapterer og kommer videre.. de svage sætter sig og tuder .. og bliver siddende.

Det samme gør sig gældende her..

Jeg vil 100x hellere slås for at få en sund konkurrence op og køre i DK.. velvidende at jeg mister nogle jobs på det.. men i det mindste får vi raised the bar så kunderne ikke render og slår plat på unge som 2.5kr's manden..

Så ja.. det kan godt være det var et hårdt indlæg at komme med.. Men jeg står ved det og håber da på at folk som konkurrerer på prisen vågner lidt op og finder ud af det måske er sjovere at brande sig selv istedet for at bygge en virksomhed op på at det handler om kvanitet over kvalitet.

Fordi man KAN levere et billede eller logo for 200kr .. så er det fanme ikke ens betydende med at man SKAL levere det til den pris...

Jeg beklager meget hvis jeg har såret dine følelser Hr. 2.5kr's mand.. men det er stadig fuldkommen håbløst det du har gang i.. Dit mindset er forkert..
Du må aldrig konkurrere på prisen.. Du skal konkurrere ved at tilbyde noget som andre ikke kan tilbyde.. Nemlig en bedre kvalitet. Du skal være den fuckin bedste til det du laver.. hvis du slår på prisen.. så er der altid en der kan slå dine 2.5kroner..

Du overlever ALDRIG hvis du fortsætter på den måde..

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:29

Dennis Møller:

Bevares.. Helt ærligt.. Det er jo ikke en børnehave det her.
Forstå mig ret.. konstruktive svar er altid vejen frem.. men lige det indlæg der er måske nok det dummeste jeg har set i lang tid.. Og bevares....bevares.. han ved ikke bedre..

Hvis han bliver klappet på issen efter han er kommet med det udlæg der og samtidig går videre i sin iværksættervej veltroende på at det er det rigtige han gør.. så vil han fejle BIGTIME når han skal starte selv 100% på et tidspunkt. Så hellere få en over nallerne når han er blandt venner herinde.

Der har været en del debat omkring nursing og hvordan man skal præge de unge i DK.. Sørgeligt nok går det den forkerte vej..

Måske du skulle starte med at læse mit andet indlæg nederst på side 2... Så har du min holdning til prisen mm, fremfor at påstå nogen klapper ham på skuldrene... 
Hele dit indlæg bære præg af egne holdning, og ingen af os andre har nævnt disse i tråden... 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg læste skam godt dit indlæg.. Og det er et godt indlæg.
Mit svar var også baseret på det faktum at han bruger sin alder og manglende udgifter som modargument på din tilgang til prisen..

Hvilket er håbløst :)

Hvis jeg ikke skulle komme med egen holdning.. Hvad skulle jeg så?.. Det er vel det som gør Amino godt.. Det er brugernes egne trial & error erfaringer?

Nu er tråden dog ved at komme lidt på afveje.. så måske vi bare skulle lukke den nu?..

Så igen.. Jeg håber da at 2.5kr's fyren indser nogle ting.. og hvis han synes jeg er en kæmpeidiot.. fred være med det.. men hvis det sætter tanker igang.. så er jeg ganske godt tilfreds.

Selvom dit indlæg var mere diplomatisk end mit.. Det virkede bare ikke til at han forstod dit eftersom han kom med den der vage undskyldning for hans pris :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:00

Dennis Møller:

Selvom dit indlæg var mere diplomatisk end mit.. Det virkede bare ikke til at han forstod dit eftersom han kom med den der vage undskyldning for hans pris :)

Sorry jeg misforstod dit sidste lange indlæg så... Jeg troede det var et svar til mig Smile

Men vi er enige! Men det er dog bedre, at han laver fejlen med fotos, som kun koster tid, fremfor at det sker med andet, hvor det pludselig koster $$$...

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke se hvorfor du ser det som et problem at jeg som ung iværksætter med forstand på fotografering tilbyder en billig service til en anden ung iværksætter? Jeg har sat prisen så lav udelukkende kun for at få dækket mine udgifter.. Og jeg tror faktisk ikke engang jeg får dækket mine udgifter på den pris. Men jeg får erfaring. Og jeg får startet kontaktet til en ny iværksætter som eventuelt kunne ende ud i samarbejde senere? 

Dennis Møller:

Jeg læste skam godt dit indlæg.. Og det er et godt indlæg.
Mit svar var også baseret på det faktum at han bruger sin alder og manglende udgifter som modargument på din tilgang til prisen..

Hvilket er håbløst :)

Hvis jeg ikke skulle komme med egen holdning.. Hvad skulle jeg så?.. Det er vel det som gør Amino godt.. Det er brugernes egne trial & error erfaringer?

Nu er tråden dog ved at komme lidt på afveje.. så måske vi bare skulle lukke den nu?..

Så igen.. Jeg håber da at 2.5kr's fyren indser nogle ting.. og hvis han synes jeg er en kæmpeidiot.. fred være med det.. men hvis det sætter tanker igang.. så er jeg ganske godt tilfreds.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon Rohde Nielsen:
Jeg kan ikke se hvorfor du ser det som et problem at jeg som ung iværksætter med forstand på fotografering tilbyder en billig service til en anden ung iværksætter? Jeg har sat prisen så lav udelukkende kun for at få dækket mine udgifter.. Og jeg tror faktisk ikke engang jeg får dækket mine udgifter på den pris. Men jeg får erfaring. Og jeg får startet kontaktet til en ny iværksætter som eventuelt kunne ende ud i samarbejde senere? 

Eftersom du siger du har forstand på fotografeing.. Kan du så give mig 1 god grund til hvorfor du vælger IKKE at tjene på dine ydelser?

Kontakt til ny samarbejdspartner og erfaring er jo noget man altid får... men stik mig 1 god grund til hvorfor du vælger ikke at tjene på det eftersom du har forstand på det du laver?

Og nu ved jeg ikke hvad dine forældre laver.. men hvis de er selvstændige og har med kunder at gøre.. så prøv at hør deres mening omkring din tilgang til alt det her :)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:57

Så så drenge, synes bare vi skal stoppe diskussionen her. :)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 17:04

Grunden til jeg ikke rigtig kommer til at tjene på det er fordi jeg gør noget jeg elsker og brænder for også kan jeg lige så godt samle en masse erfaring sammen og jo flere opgaver jeg får jo mere erfaring får jeg. Og ved billige priser får jeg flere jobs og mere erfaring. Plus jeg ikke har en familie og skal forsørge så jeg er tvunget til at tjene penge. 

Dennis Møller:

Simon Rohde Nielsen:

Eftersom du siger du har forstand på fotografeing.. Kan du så give mig 1 god grund til hvorfor du vælger IKKE at tjene på dine ydelser?

Kontakt til ny samarbejdspartner og erfaring er jo noget man altid får... men stik mig 1 god grund til hvorfor du vælger ikke at tjene på det eftersom du har forstand på det du laver?

Og nu ved jeg ikke hvad dine forældre laver.. men hvis de er selvstændige og har med kunder at gøre.. så prøv at hør deres mening omkring din tilgang til alt det her :)

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 17:15

Simon Rohde Nielsen:
Grunden til jeg ikke rigtig kommer til at tjene på det er fordi jeg gør noget jeg elsker og brænder for også kan jeg lige så godt samle en masse erfaring sammen og jo flere opgaver jeg får jo mere erfaring får jeg. Og ved billige priser får jeg flere jobs og mere erfaring. Plus jeg ikke har en familie og skal forsørge så jeg er tvunget til at tjene penge. 

Stadig en håbløs tilgang til tingene.. Men som der bliver sagt.. synes bare vi skal stoppe den her..

Simon.. Al held og lykke med din fremtidige virksomhed..

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)