|
Dennis Nielsen -:Mikael christiansen:Dennis Nielsen -:Mikael christiansen:jeg havde ikke troet det var så lang
Du er ligesom selv pænt meget med til at holde liv i den.... du stiller de samme spørgsmål til ukendelighed... og lige en anden ting.. der er ikke så mange der hader NWM som du tror.... det er ofte de samme personer, som overfalder disse tråde, og forlanger videnskabsmænd skal stille op i en hvid kittel hjemme hos dem, for at det er godt nok.... på samme tid, sidder de og fylder munden med mad, fyldt med tilsætningsstoffer, spiser det medicin de bliver ordineret, fordi det er nok i orden, det gør alle andre jo ikke... prøv lige at læs indholdsseddelen på det medicin i tager venner... så kan vi snakke om ansvarsfraskrivelse i stor stil.. 99% af alt medicin, som er DOKUMENTERET og GODKENDT, kan tage livet af dig... hvis du læser den lille seddel i pakken... men det er i orden... når bare der står man kan dø af det...så skidt med det ik ... og så er det lige det her bliver spændende... LW plastre, er IKKE medicin, og den for 10.000 gang dokumentation som på klasse 1 klassificeringen som medicinsk udstyr, der bliver officiel i September, den siger NETOP, at dette produkt ikke kan skade mennesker, den er den bedste klassificering du kan opnå! ... at nogen så mener det ikke virker...fair nok.. man kan så bare undre sig over at det netop er taget i brug på franske hospitaler, hvor denne klassificering er fundet sted (Gældende i alle medlemslande i EU) ...
Men bliv bare ved... i kommer til at æde alt jeres gejl i jer igen... og jeg kan let ikke vente på at smide det ind i denne tråd her...
Det er jo dobbeltmoral der vil noget...jeg ved ikke hvad du mener , men i hvert fald super tillykke når dokumentation kommer , bare et godt råd så vent med at prale med til den er kommet
hvad snakker du dobbeltmoral giver bare et råd først dokumentation så kan man prale med man har dokumentation på dette her
Nu stopper du sgu da mand! ... du vil vide noget, og skriver jeg fakta, og nu skal jeg ikke prale med det? ...du bad sgu da selv om det mand... du er da helt væk ... ved du overhovedet hvad "pral" er? ..... og noget helt andet, du skal overhovedet ikke blande dig i om jeg praler eller ej, det gør jeg hvis mener der er noget at prale af okay..... er du betjent eller hvad... haha... du er da janteloven selv...
nu har jeg sagt super tillykke med i får den dokumentation så i kan markedsføre med i har den , hvad mere forlanger du
selvfølgelige dejligt at kunne prale når man får den dokumentation , men lige vel vender rundt hvad du mener her er det ikke ligefrem en måde vis du er en MLM tilhænger , men som sagt har jeg svær ved at gennemskue dig , med det sprogbrug der skader jeres MLM budskab