Der skulle have stået 12 år - undskyld. |
Allan I:Dennis Nielsen -:Du er fra LR simpelthen! ja såJeg tror nok ikke du skal regne med, at Jesper nogensinde har været eller kommer ind i et NWM-netværk.
Det ville jo kræve, at han skulle skabe relationer til at andre mennesker og vise tillid.
Hej Allan
Det er sjovt du siger det. Faktisk har jeg hele mit eget NM koncept på plads. Det er ikke et pyramidespil, for pyramidespil er ulovligt, men jeg har endnu ikke afklaret hvad produktet skal være. Alt det andet har jeg dog næsten på plads.
Jeg vil sige det sådan, at det er pre-launch nu. Hvis I går med NU og køber introduktionspakken af mig, så har i chancen for at blive PLATIN GOLD FLUFFER DIAMOND meget hurtigt. Det gør ikke noget i hverken kan læse eller skrive, sålænge i villige til at arbejde (og købe introduktionspakken). Hvis i ikke kan bygge jeres downline, så er det fordi i gør det forkert og mangler betalt salgstræning hos mig. Produktet er i rivende vækst med en fremgang på 1000%+ årligt (når I først er gået med)
Hvad jeg tilbyder er: ARBEJD HJEMMEFRA. BLIV DIN EGEN CHEF. FÅ EN PASSIV INDKOMST. REJS. FORØG DIN INTELLIGENS ELLER INGEN PENGE TILBAGE!!!
Bekymrer du dig om klimaforandringer, så er det mit produkt du skal anvende. Eller synes du måske det er i orden at skyde en elefant eller en panda unge - nej vel?! Så er det nu du skal signe dig selv op og hele din familie som uafhængige distributører. De uafhængige distributører skal dog kun sælge mit produkt og tale positivt om det og bruge min hjemmeside og mine priser og mit markedsføringsmateriale. Det yderst vigtigt de forbliver 'uafhængige' i den forstand at jeg ikke vil tage ansvaret for de løfter I afgiver for at få nye kunder i butikken. Med 'kunder' mener jeg nye distributører.
---
Ok, måske har du ret i jeg ikke nogensinde kommer med i et NWM-netværk ;-)