Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 22 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
beskæftiget mig med holistisk behandling i 1 år,

Der skulle have stået 12 år - undskyld.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Allan I:

Dennis Nielsen -:
Du er fra LR simpelthen! ja så

Jeg tror nok ikke du skal regne med, at Jesper nogensinde har været eller kommer ind i et NWM-netværk. 

Det ville jo kræve, at han skulle skabe relationer til at andre mennesker og vise tillid. Stick out tongue

Hej Allan

Det er sjovt du siger det. Faktisk har jeg hele mit eget NM koncept på plads. Det er ikke et pyramidespil, for pyramidespil er ulovligt, men jeg har endnu ikke afklaret hvad produktet skal være. Alt det andet har jeg dog næsten på plads. 

Jeg vil sige det sådan, at det er pre-launch nu. Hvis I går med NU og køber introduktionspakken af mig, så har i chancen for at blive PLATIN GOLD FLUFFER DIAMOND meget hurtigt. Det gør ikke noget i hverken kan læse eller skrive, sålænge i villige til at arbejde (og købe introduktionspakken). Hvis i ikke kan bygge jeres downline, så er det fordi i gør det forkert og mangler betalt salgstræning hos mig. Produktet er i rivende vækst med en fremgang på 1000%+ årligt (når I først er gået med)

Hvad jeg tilbyder er: ARBEJD HJEMMEFRA. BLIV DIN EGEN CHEF. FÅ EN PASSIV INDKOMST. REJS. FORØG DIN INTELLIGENS ELLER INGEN PENGE TILBAGE!!!

Bekymrer du dig om klimaforandringer, så er det mit produkt du skal anvende. Eller synes du måske det er i orden at skyde en elefant eller en panda unge - nej vel?! Så er det nu du skal signe dig selv op og hele din familie som uafhængige distributører. De uafhængige distributører skal dog kun sælge mit produkt og tale positivt om det og bruge min hjemmeside og mine priser og mit markedsføringsmateriale. Det yderst vigtigt de forbliver 'uafhængige' i den forstand at jeg ikke vil tage ansvaret for de løfter I afgiver for at få nye kunder i butikken. Med 'kunder' mener jeg nye distributører.

---

Ok, måske har du ret i jeg ikke nogensinde kommer med i et NWM-netværk ;-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:35

Hej Dennis,

Tak - men det er jo noget grumset rod i denne tråd synes jeg - gad vide om alle er klar over hvor længe man vil kunne se hvorledes man kvajer sig ved, at gå ind i drøftelser af denne slags.

Når selv de der har det som professionelt arbejde ikke kan har store vanskeligheder med området - men måske en finurlig e-trader eller SW-person kan!

Det er helt ukvalificeret dette her!  Skype-Giggle

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jesper:

Allan I:

Dennis Nielsen -:
Du er fra LR simpelthen! ja så

Jeg tror nok ikke du skal regne med, at Jesper nogensinde har været eller kommer ind i et NWM-netværk. 

Det ville jo kræve, at han skulle skabe relationer til at andre mennesker og vise tillid. Stick out tongue

Hej Allan

Det er sjovt du siger det. Faktisk har jeg hele mit eget NM koncept på plads. Det er ikke et pyramidespil, for pyramidespil er ulovligt, men jeg har endnu ikke afklaret hvad produktet skal være. Alt det andet har jeg dog næsten på plads. 

Jeg vil sige det sådan, at det er pre-launch nu. Hvis I går med NU og køber introduktionspakken af mig, så har i chancen for at blive PLATIN GOLD FLUFFER DIAMOND meget hurtigt. Det gør ikke noget i hverken kan læse eller skrive, sålænge i villige til at arbejde (og købe introduktionspakken). Hvis i ikke kan bygge jeres downline, så er det fordi i gør det forkert og mangler betalt salgstræning hos mig. Produktet er i rivende vækst med en fremgang på 1000%+ årligt (når I først er gået med)

Hvad jeg tilbyder er: ARBEJD HJEMMEFRA. BLIV DIN EGEN CHEF. FÅ EN PASSIV INDKOMST. REJS. FORØG DIN INTELLIGENS ELLER INGEN PENGE TILBAGE!!!

Bekymrer du dig om klimaforandringer, så er det mit produkt du skal anvende. Eller synes du måske det er i orden at skyde en elefant eller en panda unge - nej vel?! Så er det nu du skal signe dig selv op og hele din familie som uafhængige distributører. De uafhængige distributører skal dog kun sælge mit produkt og tale positivt om det og bruge min hjemmeside og mine priser og mit markedsføringsmateriale. Det yderst vigtigt de forbliver 'uafhængige' i den forstand at jeg ikke vil tage ansvaret for de løfter I afgiver for at få nye kunder i butikken. Med 'kunder' mener jeg nye distributører.

---

Ok, måske har du ret i jeg ikke nogensinde kommer med i et NWM-netværk ;-)

Troede der var en grænse for lav intelligens...... du har lige flyttet min opfattelse af dette....    stakkels du er jo helt indebrændt... 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Hej Dennis,

Tak - men det er jo noget grumset rod i denne tråd synes jeg - gad vide om alle er klar over hvor længe man vil kunne se hvorledes man kvajer sig ved, at gå ind i drøftelser af denne slags.

Når selv de der har det som professionelt arbejde ikke kan har store vanskeligheder med området - men måske en finurlig e-trader eller SW-person kan!

Det er helt ukvalificeret dette her!  Skype-Giggle

Big Smile kan undre mig over folk er så ivrige for at hænge de produkter ud hehe..... men fair nok... nu har en Amino, meldt produktet til Lægemiddelstyrelsen ..  selvom der står man kun kan anmelde lægemidler huh! ... LW produkter er indført som medicinsk udstyr og godkendt herunder i hele EU....  hvis de gik bare 10 % op i det de fylder i skallen hver dag, og det medicin de bare acceptere at tag... så ville det nok højne deres livskvalitet betydeligt...    men skidt med det... de har fattet de kan dø af den medicin de tager... men det er lige meget.... for der må jo være en eller anden garanti når det er læge der siger jeg skal :D ..... der er noget der hedder ansvarsfraskrivelse og den bruges i medicinalindustrien ....og den bruges i et gear som seriøst burde bekymre folk...

Havde lægen givet en af de her haters, nogen plastre for smerter i ryggen i stedet for morfin eller andet.... jamen, så havde det været ok :) det ved vi jo...så er det fint ik....  det os derfor at det her er o bare en stor hetz, og man vil så gerne hænge NWM folk ud...ihhhhhh der er nogen der lever for det og fint.... men betød det bare det ringeste om det godkendt m.v. så er jeg ret sikker på at der var nogen andre ting i propper i hullet i skulle overeje at stoppe med .... anyways...  jeg ved godt jeg skaber et billede af mig selv her, som en masse ikke kan li..... men jeg gider da ikke holde min kæft og så bare give folk ret, når de ikke har ret..... det ville da være en svagpisser indstilling uden lige....

Og tak for alle de fede ratings :) ...   selv på Amino koster det, at gøre op med Janten :P ..

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 54
Fra  DC Entertainment Group Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

hey gutter. læn jer tilbage, tag en chill pill og nyd vejret Cool 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:

Kære Jesper - hvis du sælger introduktionspakker uden at have et produkt - så ER det jo pyramidespil efter dansk lovgivning. 

Tak fordi du igen-igen-igen viser, at du intet ved om reel NWM og alligevel er du en af de mest stædige debattører i dette forum. 

Jeg er normalt ikke meget for at gå efter manden - men jeg bliver sgu nødt til at give Dennis ret i dette tilfælde: Vi er kommet ned på et niveau, som vi er mange, der ikke troede muligt. 

Tak for dine input.  Jeg stopper her - for jeg er Networker - og ikke pædagogisk uddannet til at kunne hæve din forståelse op på et acceptabelt niveau. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Nicolaj Thomasen:

Allan I:
Jeg vælger så bare at være konsekvent i min holdning - da jeg mener, at det jo også bare er LifeWave-forhandlerens personlige mening, at hans plaster kan fjerne smerter - sådan er reklame jo.

Der gælder bare nogle andre regler, når det handler om lægemidler. Her er et lille udsnit fra lægemiddelstyrelsen:

Reklamen skal være saglig. Det betyder, at lægemidler ikke må markedsføres lige så pågående og forbrugsstimulerende som almindelige forbrugsvarer.

Nicolaj - jeg kender udemærket reglerne og også reglerne omkring anprisning - jeg er blot hamrende modstander af dem - for hvis vi skulle efterleve disse regler, så ville vi f.eks. ikke have haft akupunktur, ayurvedisk medicin, kinesisk medicin, hypnose mv.

Du synes sikkert det alt sammen er noget hippie-agtigt noget, men når nu man har oplevet mennesker, som er blevet erklæret uhelbredelige af det traditionelle system, og de så på under 3 måneder er blevet 100% helbredt efter alternative metoder - så begynder ens tro på det etablerede system at vakle.

At du hellere vil forsøge at få fjernet et uskadeligt produkt, der EFTERSIGENDE hjælper mange mennesker hver dag, i stedet for blot at prøve lortet på egen krop (for nu at sige det på godt dansk) siger meget om dig. 

At man så herinde mener det er MLM'erne der er uetiske og amoralske kan man jo så kun smile af. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Allan I:
At du hellere vil forsøge at få fjernet et uskadeligt produkt, der EFTERSIGENDE hjælper mange mennesker hver dag, i stedet for blot at prøve lortet på egen krop (for nu at sige det på godt dansk) siger meget om dig.

Det ligner ikke dig at blive personlig, jeg går ud fra at det er en smutter i kampens hede.

Edit: @Ejvind - tak for stjernen, det var betænksomt af dig. Jeg behøver ikke engang et latterkursus for at grine af en klaphat. Jeg undskylder på forhånd for at synke til samme lave niveau, men det har været en varm dag.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:14

Nicolaj Thomasen:
Det ligner ikke dig at blive personlig, jeg går ud fra at det er en smutter i kampens hede.

Det er muligt, at jeg er lidt forpustet over antallet af indlæg i denne tråd. ;-)

Så tillad mig at afslutte min deltagelse i denne debat med en artikel omkring jeres elskede lægemiddelindustri:

Medicinalindustriens forskningsfusk og de købte læger

Jeg synes specielt dette afsnit er "sjovt" i forbindelse med denne debat:

David Healy har estimeret, at omkring halvdelen af den videnskabelige litteratur om psykofarmaka er skrevet af spøgelser eller firmaansatte forfattere, eller er publiceret i supplementer til tidsskrifter uden peer review (26). Spøgelsesartikler publiceres ofte i høj-impact-tidsskrifter, og man skal derfor være ekstra kritisk, når man læser artikler om lægemiddelforsøg, også i sådanne tidsskrifter.

New England Journal of Medicine er firmaernes foretrukne tidsskrift, da det har stor reklameværdi for lægemiddelsælgerne at efterlade et særtryk fra dette tidsskrift. Der foreligger en vis symbiose, idet tidsskriftet sælger mange særtryk og også forhøjer sin impact factor ved at publicere industriens forsøg (29).

Side 22 ud af 33 (328 indlæg)