Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 21 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
jeg havde ikke troet det var så lang

Du er ligesom selv pænt meget med til at holde liv i den.... du stiller de samme spørgsmål til ukendelighed...    og lige en anden ting.. der er ikke så mange der hader NWM som du tror.... det er ofte de samme personer, som overfalder disse tråde, og forlanger videnskabsmænd skal stille op i en hvid kittel hjemme hos dem, for at det er godt nok....    på samme tid, sidder de og fylder munden med mad, fyldt med tilsætningsstoffer, spiser det medicin de bliver ordineret, fordi det er nok i orden, det gør alle andre jo ikke... prøv lige at læs indholdsseddelen på det medicin i tager venner Wink ... så kan vi snakke om ansvarsfraskrivelse i stor stil.. 99% af alt medicin, som er DOKUMENTERET og GODKENDT, kan tage livet af dig... hvis du læser den lille seddel i pakken... men det er i orden... når bare der står man kan dø af det...så skidt med det ik ...  og så er det lige det her bliver spændende... LW plastre, er IKKE medicin, og den for 10.000 gang dokumentation som på klasse 1 klassificeringen som medicinsk udstyr, der bliver officiel i September, den siger NETOP, at dette produkt ikke kan skade mennesker, den er den bedste klassificering du kan opnå! ... at nogen så mener det ikke virker...fair nok.. man kan så bare undre sig over at det netop er taget i brug på franske hospitaler, hvor denne klassificering er fundet sted (Gældende i alle medlemslande i EU) ...

Men bliv bare ved... i kommer til at æde alt jeres gejl i jer igen... og jeg kan let ikke vente på at smide det ind i denne tråd her... 

Det er jo dobbeltmoral der vil noget...  

jeg ved ikke hvad du mener , men i hvert fald super tillykke når dokumentation kommer , bare et godt råd så vent med at prale med til den er kommet

hvad snakker du dobbeltmoral giver bare et råd først dokumentation så kan man prale med man har dokumentation på dette her

Nu stopper du sgu da mand! ... du vil vide noget, og skriver jeg fakta, og nu skal jeg ikke prale med det? ...du bad sgu da selv om det mand...   du er da helt væk ... ved du overhovedet hvad "pral" er? ..... og noget helt andet, du skal overhovedet ikke blande dig i om jeg praler eller ej, det gør jeg hvis mener der er noget at prale af okay.....    er du betjent eller hvad... haha...  du er da janteloven selv...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Dennis Nielsen -:

Nicolaj Thomasen:

Allan I:
Jeg vælger så bare at være konsekvent i min holdning - da jeg mener, at det jo også bare er LifeWave-forhandlerens personlige mening, at hans plaster kan fjerne smerter - sådan er reklame jo.

Der gælder bare nogle andre regler, når det handler om lægemidler. Her er et lille udsnit fra lægemiddelstyrelsen:

Reklamen skal være saglig. Det betyder, at lægemidler ikke må markedsføres lige så pågående og forbrugsstimulerende som almindelige forbrugsvarer.

Reklamen må ikke være vildledende eller overdrive lægemidlets egenskaber. Det betyder, at der ikke gennem en reklames udformning og indhold må bibringes medicinbrugere og personer, der ordinerer eller udleverer lægemidler, en fejlagtig opfattelse af lægemidlet, herunder af dets virkning, bivirkninger, pris, indhold osv. Reklamen må heller ikke stille lægemidlet i et gunstigere lys end andre tilsvarende og måske endda mere velegnede lægemidler.

Jeg gentager! det er ikke et lægemiddel! ....   det var dog utroligt ...my god!

Produktet bliver markedsført som et lægemiddel, når en lang række forhandlere udtaler at produktet har en helbredende effekt.

Jeg har netop indsendt en anmeldelse af LifeWaves markedsføringsmetoder på deres hjemmeside. Jeg har egentligt ikke specielt interesse i sagen, bortset fra at jeg ønsker at finde ud af om jeg har ret Big Smile

Jeg har undladt at være anonym, så jeg holder Jer opdateret her i tråden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:08

Dennis Nielsen -:

Jesper:

Martin Slot:
Det er så det jeg læser han siger...uden medicinsk dokumentation ingen effekt....

Lad os en gang for alle slå fast: LifeWave har absolut ingen dokumentation for at kunne helbrede noget som helst. De vildleder om det på hjemmesiden med 'research' og medicinsk godkendt (som plaster - hurra).

Du fokuserer så på at det godt 'kan være' der er en helbredende effekt alligevel. Hvis det indeholdt et stof med 'helbredende' effekt for nogle kan det samme stof være dødeligt for andre. Et hårfjerningsprodukt som Veet kan give alvorlige brændsår for en vis procentdel af befolkningen, så det skal deklereres. Et allergisk chock kan slå folk ihjel. Derfor kan jeg garantere dig, at der ikke er noget som helst 'særligt' ved LifeWave. Dr. Ötkers plastre er lige så gode :)

Kære Jesper,

Måske skulle vi slå fast, at LifeWave ikke skriver nogen steder at disse plastre har helbredende effekt... og hvis du kan finde det på hjemmesiden, så venligst dokumenter det...  det er blevet en kamp for dig, at fremstille LifeWave som en gang hokuspokus... du skal bare vinde den her... uanset, du så bare ævler derud af med alle dine ringe postulater og pis....  

Godkendt som medicinsk Udstyr.... ?... hurra hvad...hvad er det du ikke fatter? ...  hvis du havde læst hele tråden, så havde du været fri for at udstille din voksende uvidenhed, der topper lige nu, eller det håber jeg....
tere
Og din garanti? ... kom med den, jeg går ud fra du kan dokumentere dine påstande, præcis som du mener vi andre skal dokumentere alt, for at det kan sive ind i dit hovede.... kom med din dokumentation for at det ikke virker ??? hvor er den... det er sjovt at alt i NWM skal dokumenteres i det her forum, på samme tid fylder i jer med pis og lort fra apoteket og håber det bedste... hvem er det der er udviden... det her er din private kamp ik en skid andet, du er totalt latterlig ...

Ved du overhovedet hvad det vil sige at få klassificeret noget som medicinsk udstyr? ... forstår du de forskellige klassificeringer ? ... fatter du den dokumentation der findes på LW's side? ...nej det gør du ikke... stop dog med at udstille din uvidenhed mand...  

Jeg har tidligere gjort opmærksom på disse klassificeringer, hvad der er sket og kommer til at ske, og tilmed at de er taget i brug på hospitaler i Frankrig allerede, men det er os løgn ikke!!! fordi det er mig der siger...vi er alle fulde af løgn og du ved bedre...    men vent nu bare til September, så skal jeg genoptage den her tråd, når det bliver officielt og i kan roligt holde mig op på det!!!! .... så kan det være at det siver ind i det hoved Jesper... du kommer til at tabe den tråd bigtime...   medmindre at myndigheder og alle andre end dig selv er fulde af lort..... fordi det er lidt sådan det fungere i din verden ikke...

Og til jer som bitcher over min talemåde, så kan jeg ikke forstille mig i ville gøre det meget anderledes, hvis jeres produkter/forretning skulle lægge ryg til sådan en Amatør....

For fanden, hvor jeg glæder mig til at Udstille dig lige så dumt, som du udstiller LifeWave... uden at vide en levende f*** om hvad du snakker om...

Hej Dennis

Jeg må indrømme at jeg opfatter dig og dit indlæg som en værdig og repræsentativ repræsentant for MLM og LifeWave. Jeg forstår det sådan, at der intet problem er med hvad jeg kalder 'vildleding' på LifeWaves hjemmeside. Jeg forstår også, at du er enig med mig i, at der er ingen dokumenteret helbredende effekt ved at anvende LifeWafe plastre. Altså udover som plaster.

Jeg har indsat 30. september 2012 med link til denne tråd i min kalender. Da jeg ikke glæder mig ikke til at få udstillet min amatørisme, uvidenhed og dumhed har jeg valgt dag i måneden.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 19:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Produktet bliver markedsført som et lægemiddel, når en lang række forhandlere udtaler at produktet har en helbredende effekt.

Jeg har netop indsendt en anmeldelse af LifeWaves markedsføringsmetoder på deres hjemmeside. Jeg har egentligt ikke specielt interesse i sagen, bortset fra at jeg ønsker at finde ud af om jeg har ret Big Smile

Jeg har undladt at være anonym, så jeg holder Jer opdateret her i tråden.

Jamen det ser jeg frem til, så kan vi måske få lukket kæften på folk her.... kan så lige nævne, at de nok er ligeglade, da det ikke er deres bord...  produkterne sidestilles med akupunkturnåle og hører derfor ind under kategorien Medicinsk udstyr...  som nævnt til bevidstløshed i den her tråd...  helbredende eller lindrende effekt, er jo præcis det samme du bliver mødt med hos en akupunktør.... ser ikke noget problem i det... der gives rent faktisk tilskud til den slags i dag.... at du mener det bliver markedsført som et lægemiddel, er jo din sag, men nu ligger der de godkendelser der skal til... så du giver bare gas... det er en nitte og men det er cool du gør det, så kan vi få ro på den.

Tak

Venligst

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:18

Haha dagens vrede indlæg.. den er for sjov....

sorry kan ikke tage det seriøst

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:19

Finder det snart rimeligt at I går privat og flueknepper videre der - I spamer så det vil noget gå ud og nyd solen - og skab noget !

Når min kunde køber 3 litter Aloe Vera Gel og bagefter kommer og siger at "Det gjorde noget - min mave har det godt igen - det hjælper på mine mave/tarm problemer"

Tror I så ikke at både kunden og jeg er helt ligeglade med om medicinbranchen har sat sig på dette også?

Godkent eller ej!

Det er utroligt at Amino kan være så vigtigt for jer at I bruger så meget tid på at samle linkjuice! - Har I slet ingen kunder?  Surprise

Hvis jeg var noget i Amino ville af hensyn til Amino´s image have lukket tråden for længe side! (Bare et tip)

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:

Haha dagens vrede indlæg.. den er for sjov....

sorry kan ikke tage det seriøst

Men seriøst nok til at kommentere ik :) ... jeg har tit haft en smiler på til dine indlæg... så det glæder mig at kunne give lidt tilbage ;)

Venligst

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 19:25

Jesper:

Dennis Nielsen -:

Jesper:

Martin Slot:
Det er så det jeg læser han siger...uden medicinsk dokumentation ingen effekt....

Lad os en gang for alle slå fast: LifeWave har absolut ingen dokumentation for at kunne helbrede noget som helst. De vildleder om det på hjemmesiden med 'research' og medicinsk godkendt (som plaster - hurra).

Du fokuserer så på at det godt 'kan være' der er en helbredende effekt alligevel. Hvis det indeholdt et stof med 'helbredende' effekt for nogle kan det samme stof være dødeligt for andre. Et hårfjerningsprodukt som Veet kan give alvorlige brændsår for en vis procentdel af befolkningen, så det skal deklereres. Et allergisk chock kan slå folk ihjel. Derfor kan jeg garantere dig, at der ikke er noget som helst 'særligt' ved LifeWave. Dr. Ötkers plastre er lige så gode :)

Kære Jesper,

Måske skulle vi slå fast, at LifeWave ikke skriver nogen steder at disse plastre har helbredende effekt... og hvis du kan finde det på hjemmesiden, så venligst dokumenter det...  det er blevet en kamp for dig, at fremstille LifeWave som en gang hokuspokus... du skal bare vinde den her... uanset, du så bare ævler derud af med alle dine ringe postulater og pis....  

Godkendt som medicinsk Udstyr.... ?... hurra hvad...hvad er det du ikke fatter? ...  hvis du havde læst hele tråden, så havde du været fri for at udstille din voksende uvidenhed, der topper lige nu, eller det håber jeg....
tere
Og din garanti? ... kom med den, jeg går ud fra du kan dokumentere dine påstande, præcis som du mener vi andre skal dokumentere alt, for at det kan sive ind i dit hovede.... kom med din dokumentation for at det ikke virker ??? hvor er den... det er sjovt at alt i NWM skal dokumenteres i det her forum, på samme tid fylder i jer med pis og lort fra apoteket og håber det bedste... hvem er det der er udviden... det her er din private kamp ik en skid andet, du er totalt latterlig ...

Ved du overhovedet hvad det vil sige at få klassificeret noget som medicinsk udstyr? ... forstår du de forskellige klassificeringer ? ... fatter du den dokumentation der findes på LW's side? ...nej det gør du ikke... stop dog med at udstille din uvidenhed mand...  

Jeg har tidligere gjort opmærksom på disse klassificeringer, hvad der er sket og kommer til at ske, og tilmed at de er taget i brug på hospitaler i Frankrig allerede, men det er os løgn ikke!!! fordi det er mig der siger...vi er alle fulde af løgn og du ved bedre...    men vent nu bare til September, så skal jeg genoptage den her tråd, når det bliver officielt og i kan roligt holde mig op på det!!!! .... så kan det være at det siver ind i det hoved Jesper... du kommer til at tabe den tråd bigtime...   medmindre at myndigheder og alle andre end dig selv er fulde af lort..... fordi det er lidt sådan det fungere i din verden ikke...

Og til jer som bitcher over min talemåde, så kan jeg ikke forstille mig i ville gøre det meget anderledes, hvis jeres produkter/forretning skulle lægge ryg til sådan en Amatør....

For fanden, hvor jeg glæder mig til at Udstille dig lige så dumt, som du udstiller LifeWave... uden at vide en levende f*** om hvad du snakker om...

Hej Dennis

Jeg må indrømme at jeg opfatter dig og dit indlæg som en værdig og repræsentativ repræsentant for MLM og LifeWave. Jeg forstår det sådan, at der intet problem er med hvad jeg kalder 'vildleding' på LifeWaves hjemmeside. Jeg forstår også, at du er enig med mig i, at der er ingen dokumenteret helbredende effekt ved at anvende LifeWafe plastre. Altså udover som plaster.

Jeg har indsat 30. september 2012 med link til denne tråd i min kalender. Da jeg ikke glæder mig ikke til at få udstillet min amatørisme, uvidenhed og dumhed har jeg valgt dag i måneden.

Du forstår ting som du vil forstå dem Jesper, og der er masser af dokumentation, den er bare ikke god nok til dig, men er noget det? ...  nej det er ikke et lægemiddel, bare for at nævne det for 10 gang i dag... så det kræver i princippet ikke en dokumentation som et lægemiddel gør...   men se Nikolajs tråd... der får du jo klar besked...  men ellers ses vi helt sikkert d. 30. september 2012 ... så skal jeg nok dokumentere det jeg har sagt jeg kan dokumentere på den dato...no problem.

Og for en ordens skyld, jeg repræsentere mig selv, jeg er ikke ansat af nogen, bare lige for at få den på plads... skal i bruge dokumentation på det os? Big Smile

Og tak, det glæder mig du i det mindste vil tag dit nederlag som en mand... hatten af for det. (30. september 2012)

God aften til dig Jesper...

Venligst

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Finder det snart rimeligt at I går privat og flueknepper videre der - I spamer så det vil noget gå ud og nyd solen - og skab noget !

Når min kunde køber 3 litter Aloe Vera Gel og bagefter kommer og siger at "Det gjorde noget - min mave har det godt igen - det hjælper på mine mave/tarm problemer"

Tror I så ikke at både kunden og jeg er helt ligeglade med om medicinbranchen har sat sig på dette også?

Godkent eller ej!

Det er utroligt at Amino kan være så vigtigt for jer at I bruger så meget tid på at samle linkjuice! - Har I slet ingen kunder?  Surprise

Hvis jeg var noget i Amino ville af hensyn til Amino´s image have lukket tråden for længe side! (Bare et tip)

Man kan jo lade være med at klikke ind i tråden John... det er jo ens eget valg, jeg er sikker på at folk de kommer ud af dagen med livet i behold :) .... resten du skriver giver jeg dig ret i....

Venligst

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper:
Jeg bestrider ikke at LifeWave er godkendt som et plaster, ligesom de plastre jeg købte som spotvare i Fakta for en 20'er. Den rulle tape jeg har liggende på kontoret er ikke godkendt som plaster.

Jesper:
Hvad er videnskabeligt testet og videnskabeligt dokumenteret? Jeg har bedt dig om et link til den undersøgelse du synes jeg skal tage et nøjere kig på. Den ene jeg kiggede på af egen drift var særdeles tynd, ikke publiceret og forfatteren kunne ikke placeres på det angivne universitet, men dukkede kun op med LifeWave-links i Google.

Tak for direkte spørgsmål Jesper.

Jeg bringer linket igen her http://www.lifewave.com/research.asp Der er både publicerede studier, interne studier, videnskabelige papirer, opsamling på alle studier, breve om doping med meget mere.

Jesper:
Derudover, så bringer du op om jeg er forsker eller videnskabsmand. Det er jeg ikke, men jeg har tilbragt en del tid med folk der er - både privat og professionelt. Da det er dig, der fremsætter påstanden 'at LifeWave virker på ?', så har jeg også spurgt om hvilke faglige kompetencer du udtaler dig med?. De behøver ikke at være på forsker eller kandidatniveau, men kunne f.eks. være noget (mere) relevant som farmakonom eller lignende.

Og hvis du alene baserer dig på information fra salgsmøde, slides og kompensentionsplan i LifeWave, så synes jeg det er relevant at vide for de kunder/kommende distributører, du rådgiver omkring deres helbred.

Påstanden "Lifewave virker", er modereret til at den i forsøg virker på 90% af befolkningen, da jeg skrev det. Mine egne kompetencer er at jeg har beskæftiget mig med holistisk behandling i 1 år, og har hidtil ikke fundet et middel der tilnærmelsesvis kan det som Lifewave energiterapi kan. Mange familiemedlemmer og venner har prøvet, og langt de fleste har haft fantastsike resultater.

Indrømmet der har være nogle der ikke har haft en umiddelbar virkning, men det er jo at forvente med den statistik der er dokumenteret.

Jesper:
Jeg bestrider ikke at LifeWave er godkendt som et plaster, ligesom de plastre jeg købte som spotvare i Fakta for en 20'er. Den rulle tape jeg har liggende på kontoret er ikke godkendt som plaster.

Den her har jeg efterhånden svaret på en del gange. Lifewave er ikke godkendt som plaster. Det er faktuelt forkert det du skriver. Læs godkendelsen på ovenstående side, og så vi du se at de er klassificeret som "medical device type 1". Virkningen sammenlignes med en varme/køle pakke, da det er det man kan registrere med de målemetoder der benyttes. Der foregår altså en afkøling eller opvarmning af det område plasteret sidder på i følge godkendelsen.

Reelt er der dog ikke tale om en afkøling eller opvarmning, da plasteret hverken er koldt eller varmt. Hvad sker der så spørger du?

Ja det er her det begynder at blive spændende, men man er nødt til at acceptere at energiterapi er muligt før man kan acceptere at plastrene virker. Og ja, de virker uanset om man tror på dem eller ej :-)

Side 21 ud af 33 (328 indlæg)