Det iorden :) Og bare for at korrigere lidt er der ikke noget i hypnose som man kan tro på eller ikke tro på hypnose = kominikation desvære er det ikke alle behandlere der har fundet ud af det for de er uddannet i at hypnose er en tryllestav min første lærer mente at hypnose kunne alt og altid virkede og at den enste grund til at det ikke virkede var fordi klienten ødelagde det Det mener jeg er dybt forkert og er netop en forkert måde at bruge hypnose på desvære bliver mange uddannet i den tro |
Anders Jensen:Dennis Nielsen -:Hør lige her Anders... om du tror på det eller ej, kan ikke rage mig mindre.... og det er ikke det, det handler om.
#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#tror den ender her..... du er jo som en 5 årig..
Ha en god dag :)Jeg syndes det er synd du igen skal begynde at kalde mig ting nu er jeg pludselig som en 5 årig
Du mente jo at dit billede bevidste at plastrende virkede, gjorde du ik?
Hvorfor kom det ellers frem?
Det var en del af et tilbud om at prøve noget af, i stedet for at blive ved med at rode rundt i alt muligt ligegyldigt pis .... det ønsker ingen og fint med mig... og fortsæt endeligt med at diskutere derud af....
#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#
Læs hvad du skriver Anders!
Beviser? ... det var et resultat, og det bliver det ved med at være, indtil du kalder mig en løgner, og bevise alt? hvor har du det fra?... det var en del af et tilbud!.... læs dog hvad jeg skriver inden du kommer med de der vilde og opskruede postulater!
Vi bliver aldrig enige og det var heller ikke derfor jeg skrev i tråden, vi er enige om at vi er uenige og fint med mig...