Det jeg pludselig ikke bryder mig så meget om ved dig Dennis er at du går hen og bliver personlig og begynder at kalde mig ting uden at kende mig, hvem er det så der er bedrevidende? Du behøver ikke tage mig seriøst men hvorfor er det pludseligt dumt at være skeptisk? og når personen bag produktet bruger ufine metoder som at lyve om hvem de har testet produktet med og hvem der anbefaler/acceptere produktet ja så bliver jeg mere skeptisk. Når personer prøver at overbevise mig om at noget virker, i er ikke engang ligeglade med om jeg er skeptisk nej i bliver ved med at prøve at overbevise med flotte tal og videnskabelige dokumenter som ingen forstå ikke engang de kloge mennesker. Men det jeg syndes er rigtig slemt det er at i ikke engang tør at overveje om hele produktet rent faktisk kunne være placebo. Jeg er ikke klog nok (og det siger du jo også selv) til at vide om dette rent faktisk er et mirakel for verden og kan nærmest "helbrede" alt (i må bare ikke sige helbrede) men er du klog nok? du ved jo heller ikke hvordan det fungere så hvordan ved du at det rent faktisk fungere? At stole blindt på hvad alle siger uden at stille spørgsmål det er hvad der uheldigvis kan ske hvis man bliver for begejstret (det samme behandlere gøre inden for min branche bla. min første lære) Jeg beskylder jo ikke dig eller nogle andre for at gøre noget forkert med disse plastre, men jeg syndes man skal overveje om det man bruger til at behandle med kan være ren placebo (det samme har jeg overvejet og undersøgt i min branche) Du kan være af en anden holdning at det behøver du ikke at tænke på og fred være med det men at sige mere end det er og gøre det til noget videnskabeligt det syndes jeg personligt er dybt forkert. (Det sker også i min branche og de behandlere syndes jeg gør noget forkert og det sker også mange andre steder) jeg kan også stå i elgiganten og høre en sælger der oversælger deres produkter til kunderne som glædeligt køber det fordi de stoler på sælgeren det er dybt forkert men det behøver jo ikke være sælgers skyld hvis han rent faktisk troede at det han sagde var rigtigt At du giver og mulighed for at komme og afprøve dit kamera ser jeg ingen ide i. for det første har jeg prøvet plastrnde og det var uden effekt for det andet den placebo kan man altså også få frem i skeptikere og alle andre Hunden med gigt der pludselig kan hoppe op i bilen... ja men hvorfor er det ikke noget vi ser live/video/billeder bare et eller andet som kan give et lille håb eller ligefrem vende min tro jeg har aldrig sagt du hænger min branche ud men at jeg godt kunne lide at du tog min branche op for i min branche er det ofte blevet stillet spørgsmål til. så hvis jeg læser hvad jeg vil gør du altså også. Men please lad være med at gøre det til en personlig fight, du må gerne brænde for det du laver men hey det er jo ikke dig som person eller dit erhverv jeg råver efter men måden at bagmanden har startet denne lavine på Du må også have en god dag Hr. Jeg bliver sur når nogle ikke tror på hvad jeg siger! |
Ejvind: jeg vil ikke til at svare på hele dit indlæg som du selv siger kommer vi ikke videre og det her har allerede taget for meget tid (Hvis du virkelig gerne vil have mig til at modagumentere må du sige til så må jeg gøre alligevel) Men lad os acceptere at vi altså ikke tror på de samme ting :) men jeg kan fortælle dig at jeg har prøvet plastrende og fik ingen effekt ud af det