Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 9 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Dennis jeg kan godt lide at du tager min branche op for problemet i den branche er at så få personer forstå hvad hypnose i virkelige er og hypnose bliver ofte udskølt for ikke er være en trylle stav og det er netop det det ikke er hypnose kan sammenlignes med psykiatrere og vil du mere ind på det emne og hvide hvad det rent faktisk er syndes jeg du skal læse bogen "trancework: an introduction to practice of clinical hypnosis" så finder du hurtigt ud af hvorfor hypnose er et misforstået redskab.

Disse messer med personer der står og skal afprøve ting og der bliver taget billeder og termografiske billeder hvad beviser det? det beviser at enten virker det eller også er det placebo! seriøst kom vi meget længere af det?

Du kan da skabe de samme resultater med placebo.

Hvem er det som er useriøs jeg linker til noget det gør i ikke så derfor er jeg useriøs? det giver ingen mening.

og jeg vil ikke overbevise damen på billedet (for så forsvinder hendes placebo effekt) dem som får det bedre via placebo får en fantastisk behandling de er heldige men hvorfor skal de betale så mange penge for det? og hvorfor skal nogle ikke videnskabeligt udgives for at være videnskabeligt?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Per Hedegaard:
Utrolig at folk bliver ved med at hoppe på det pyramidespil fis og for nogen er det ligefrem blevet en religion

Det er simpelthen umuligt at svare på en så velunderbygget, velovervejet og objektiv udtalelse...Surprise

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bennie Larsen:

Dennis Nielsen -:
Til jer som naturligvis vil påstå, jeg har fundet billedet på nettet, eller skruet det sammen i PhotoShop... i kontakter mig bare i en besked, og lander i Nordsjælland, så skal jeg personligt vise jer efter sammen fremgangsmetode, at der ikke er tale om placebo....

Så nu har i chancen :) ... kvit alt jeres ælv.... og vær seriøse, og gerne en af jer skeptikere, så optager jeg det hele på video, og poster det her i tråden , så vi kan få lukket alt det her ævl ned.... 

Se det er sågu da et tilbud, der er til at tage og føle på - sådan Dennis Yes

Er røvtræt af alle de hoveder som snakker som de har forstand til, jeg sidder ha da heller ikke og bilder folk ind at Hypnose er noget gejl og plat, for hvad ved jeg om det? ik en skid...og derfor holder jeg kæften lukket.... vedr. MLM/NWM, jeg er da fuldt ud klar over nogen er snotdumme, men sjovt nok så ser jeg flere tråde her i forummet, med folk der er blevet snydt og bedraget af selvstændige herinde fra...   der er da idioter alle steder! enig! ...

Men det der med at skyde på alt, og latterlige kommentarer om at MLM er fusk osv... det er fanme så usagligt som det kan blive...  og viser mere om dem der skriver det, end dem som er en del af MLM ...

Jeg forstår udemærket at nogen ikke er til MLM.... præcis som jeg heller ikke gider en masse andet, men kom med nogen argumenter der holder, og det pis med at børge er blevet forsøgt hevet ind i et eller andet.... ja hurra... de var nok ikke med håndjern på og en pistol for panden vel... hvem skal vi ha ondt af? ...

NWM er fedt med fedt på, hvis produkterne er i orden, og hvis folk driver det på den måde det er tiltænkt.... dem der ikke kan finde ud af det, de skal losses ud, lige som dem der bevidst snyder andre her i forummet også burde smides ud og ha taget deres CVR nummer...

Træk vejret og tænk jer om, inden i bare vælter alle jeres postulater ud anmas...

Det med det kun er dem i toppen der tjener penge og alt det der knald, det er så tydeligt et bevis på at folk ikke har fattet en skid... og den dukker op gang på gang her forummet, og jeg har kommenteret på det masser af gange.... men sjovt nok går de fleste tråde i stå efterfølgende! ...

Nok om det... nu har jeg smidt et tilbud ....så tag den op folkets! jeg er klar!...er i ? ...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Hedegaard:

Utrolig at folk bliver ved med at hoppe på det pyramidespil fis og for nogen er det ligefrem blevet en religion Big Smile

pyramidespil det er ikke en lovligt markedsføring måde http://da.wikipedia.org/wiki/Pyramidespil , det er derimod MLM http://da.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

min mening MLM er en god markedsføring måde til visse produkter , så jeg er åben for denne her markedsføring måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:26

Per Hedegaard:

Utrolig at folk bliver ved med at hoppe på det pyramidespil fis og for nogen er det ligefrem blevet en religion Big Smile

Hej Per, 

Hvilke pyramidespil har du dine erfaringer fra? Siden du mener det hele er pyramidespilsfis...Kunne du give lidt substans på din begrundelse..Hvad kan man vinde? 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Anders Jensen:

Dennis jeg kan godt lide at du tager min branche op for problemet i den branche er at så få personer forstå hvad hypnose i virkelige er og hypnose bliver ofte udskølt for ikke er være en trylle stav og det er netop det det ikke er hypnose kan sammenlignes med psykiatrere og vil du mere ind på det emne og hvide hvad det rent faktisk er syndes jeg du skal læse bogen "trancework: an introduction to practice of clinical hypnosis" så finder du hurtigt ud af hvorfor hypnose er et misforstået redskab.

Disse messer med personer der står og skal afprøve ting og der bliver taget billeder og termografiske billeder hvad beviser det? det beviser at enten virker det eller også er det placebo! seriøst kom vi meget længere af det?

Du kan da skabe de samme resultater med placebo.

Hvem er det som er useriøs jeg linker til noget det gør i ikke så derfor er jeg useriøs? det giver ingen mening.

og jeg vil ikke overbevise damen på billedet (for så forsvinder hendes placebo effekt) dem som får det bedre via placebo får en fantastisk behandling de er heldige men hvorfor skal de betale så mange penge for det? og hvorfor skal nogle ikke videnskabeligt udgives for at være videnskabeligt?

Hehe..præcis hvad jeg havde forventet.... lige som hunden med gigt der ikke kan hoppe op i bilen, men kan det uden problemer efter patching... placebo så klart.... Anders... uanset hvilken dokumentation der lå for døren, så ville det ikke gøre indtryk på dig... og dermed placere du dig selv i den gruppe af bedrevidende mennesker, som hellere vil ligge på sofaen og diktere verden i stedet for at opleve den...

Jeg kan ikke tage dig seriøst.... du fik et tilbud og du fortsætter bare med dit ævl.... det viser mig bare, at der er nogen som ikke kan nås rent pædagogisk, og du er åbenbart en af dem..

Og bare drop det der med, at jeg "hænger" din branche ud, det var ikke det jeg gjorde, men du læser og tolker tydeligvis alt som du vil og kan kun forholde dig til det sker inden for egen rækkevidde...  

Nu er jeg her heller ikke for at overbevise hele Amino, jeg gav jer en mulighed for at prøv det her af, så vi kan blive placebo effekt snakken kvit.... men der er åbenbart knap så meget mod at gøre med, når man risikere at blive hængt til tørre for sin egen uvidenhed...

Ha en god dag Hr. jeg ved alt!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Jensen:
Undskyld Ejvind Men jeg syndes du slynger ud med rigtig mange ting og det lyder også rigtig godt men der flyver tal rundt med procenter på det ene og det andet og du prøver gang på gang at modsige alt om effekten ved at slynge ud med hvor meget lifewave har testet og gjort ved, jeg syndes du iværtfald burde overveje om landet kunne ligge sådan at disse dobbeltblind-test, statestikker, og andre beviser rent faktisk kunne være fup for at få folk til at tro på produktet, og at den som rent faktisk for noget ud af de plastre for det via placebo, disse plastre kan ikke sammenlignes med akupressur og akupunktur kun på et punkt har de noget tilfældes og det er at meridian banerne bliver brugt som "bevis" på at det virker

Anders jeg bruger dine egne udtalelser og viser at der også er en anden side af den sag du præsenterer. At du ikke kan lide det jeg skriver er jo din udlægning af det.

Om det er fup, kan du afprøve ganske enkelt ved at få en til at teste det på dig. Så er historien ikke længere. Og det er ganske gratis, for man ønsker ikke at tage penge fra folk det ikke virker på.

Ja, plastrene virker på meridian banerne, ganske som akupunktur og akupressur. Det er samme form for virkning - en afbalancering af meridianbanerne. Om du tror på det eller ej, er din egen sag, men det er lige så videnskabeligt bevist at meridianbanerne er der, som at blodårer er der.

Anders Jensen:
Du siger at dine udtalelser er mindst lige så seriøste som et "hater" site, men det er også dig som udtaler dig om at det er et hater site, jeg siger det er folk som går ind for retfærdighed du siger det modsatte fordi det går imod din tro.

Det site du henviste til var totalt partisk. Dvs. der var ingen modargumenter mod deres overbevisning - udelukkende forskellige former for "beviser" på at opfinderen ikke er doktor, og at det han siger må være noget sludder af forskellige årsager.

Anders Jensen:
Der var en anden her i tråden som havde set på nogle af lifewaves dokumenter og det lød ikke som om at han kunne finde nogen logik i det udover at forvirrer folk mest muligt med flotte ord

Det er en mand der siger at han ikke er enig i deres forskningsmetoder og resultater. Men resultaterne har været frit tilgængelige siden 2005 - tror du virkelig ikke at der havde været en større storm om det, hvis det var forkert forskning? Jeg har selv læst forskningen, og den er ikke forvirrende, med mindre man synes at meridianbaner og energibalancering er noget sludder. Og hvis man har den opfattelse, så er det hele selvfølgelig uforståeligt.

Anders Jensen:
og du mener at medicinal industrien ikke fortæller hvordan de laver deres piller når de søge patent? eller mener du at lifewave opfinderen ikke vil ud med hvor klog han er fordi et patent ikke kan beskytte det han laver??

Det koster ifølge medicinalindustrien op imod 20 milliarder dollar at udvikle og få patent på et nyt produkt. Hvis de ikke var sikrede mod kopiering af produktet, så ville andre kopiere det, og smide en kopi på markedet efter får år. Opfinderen ville så gå glip af sine indtægter, og derfor ikke have råd til at investere i ny forskning. Det er det samme med plastrene, men opfinderen kan IKKE få sikret sit patent som man kan i lægemiddelindustrien, der er beskyttet af lovgivning.

Anders Jensen:
og du mener at verden ikke er klar til at vi kan give ham en nobelpris for hans opfindelse fordi så skal alle vores tanker om hvordan vi fungere laves om - men samtidig påstås det i denne tråd at hospitaler i frankrig begynder at bruge plastrende nu.
Jeg tror ikke på at denne mand med sine plastre kan vende op og ned på nogen videnskab overhovedet

At man er begyndt at se plastrene som et naturligt middel til at opnå balance i kroppen, er ikke det samme som at alle pludselig køber ideen - du gør i hvert fald ikke :-)

At du ikke tror på at man kan vende op og ned på noget med plastrene er også okay - det står for din egen regning.

Anders Jensen:
Der var ingen på den facebook der sagde det virkede udover behandlere/sælgere og at indlægget er fra februar ser jeg irrelevant

Det er da relevant hvis det er en meget kort debat. Normalt så får fup produkter og dårlig markedsføringsskik en masse omtale i lang tid. Hvis det har været en kort debat uden mange indlæg, så tyder det da på at der ikke er så mange med dårlige oplevelse. At der ikke har været indlæg siden den ene dag, tyder også på at det er meget få der ikke oplever resultater med plastrene.

Anders Jensen:
Plastrende er dyre som placebo behandling

Linket er til en debat fra 2005. Der må da være noget nyere derude, hvis modstanderne virkelig har noget at have deres sag i.

Her er et uddrag hvor en Dr udtaler sig i følge sitet:

Dr. Meyyappan wrote me:

Thank you for bringing this to my attention. I have given hundreds of talks all over the world on nanotechnology and I may very well have said something to this effect about NANOTECHNOLOGY, but not about any product, as most of us in the scientific community believe that nanotechnology will have an impact across the entire economic spectrum.

But I don't know what this company is about, or their product. They did not call me, or talk to me, or ask me for a quote, nor did they ask for permission to use my name in any of their promotions. It is clever of them to take something out of context, slap my name on it and try to get a boost for their product by associating a quote to their product. A quick reading of their website, as anyone who has even just a little scientific background will tell you, indicates what nonsense it is. NASA attorneys will immediately take action and stop this.

Once again, thanks for bringing it to my attention and also working to stop this kind of nonsense from deceiving the public.

Hvis ovenstående uddrag fra 2005 var rigtigt, så ville Lifewave jo ikke eksistere, for så ville NASA's advokater eller omtalen af sagen have ødelagt virksomheden. Nogle gange er den logiske forklaring den rigtige. Der er ingen der kan modbevise at det virker, og derfor bruger man en masse krudt på at angribe manden, eller at slå på den almindelige opfattelse af hvordan verden hænger sammen. Og i den vestlige verden er energiterapi ikke anset som en reel metode til at opnå forandringer.

I forhold til trådstarten er vi kommet langt væk fra emnet, og jeg tror ikke det gør den store forskel om jeg gentager. Men faktum er at alle der gerne vil, kan afprøve plastrene selv gratis i en ansigt til ansigt udveksling. Der er ingen der ønsker at nogen snydes eller får noget der ikke virker som forventet.

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:41
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

pyramidespil det er ikke en lovligt markedsføring måde http://da.wikipedia.org/wiki/Pyramidespil , det er derimod MLM http://da.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

min mening MLM er en god markedsføring måde til visse produkter , så jeg er åben for denne her markedsføring måde

Jeg ved godt at det var lidt provokerende skrevet og ikke helt fair Embarrassed og jeg mener faktisk også at MLM er en utrolig smart markedsførings metode for "vidunder" produkter.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dennis Nielsen -:
I må ud og gå en tur... i er jo indebrændte afhelvedes til .... der er så mange usandheder i det i skriver, at jeg slår mig på lårene af grin over jer...  har i ondt i livet ? ...

I snakker som i har forstand til... det er præcis om det plejer at være..   hvis plastre har en virkning, så hører det ind under medicin eller lægelov :) .. gætterier hele vejen igennem...   Firmaernes metoder? ... hold nu op mand...  læs reglerne i hos de pågældende firmaer.. der er nogen distributører som har meget svært ved at efterleve disse regler ja... men skyd ikke på firmaet! ...  og ved i hvad.... dem der ikke overholder den slags, de får heller ingen succes... simple as that!

Jeg kunne skyde langt det meste af jeres hatersnak ned, som jeg har gjort det i mange andre tråde herinde, uden at der er blevet svaret nævneværdigt tilbage på det :) ...

Jeg lever af MLM, og til jer haters... kom nu ikke for sent i seng... der er et vækkeur der ringer i morgen tidlig ... og frem til i bliver omtrent 65...  og hyg jer med det! ...

I hater for at hade et eller andet... må være manglende selvtillid eller kører firmaet ikke... vær positive og træk vejret dybt ned i maven ik ;) ...

Dennis det er flot du har succes med det du laver men jeg kan bare ikke forstå du så gør det samme som de negative. Rakker stor set alle ned med negativ snak det er da ikke positiv... Du starter derimod en mudderkastning som vi har set så mange gange før og aldrig har ført til noget godt. 

Samtid lyder det som om du har løst alle tidligere tråde på Almino om dette emne..(Mon dog) Jeg syndes mlm er en fantastisk branche og jeg har det sjovt hver dag, men kampen skal ikke vindes med ord som ''fuck'' ''indebrændte afhelvedes til'' ''jer haters'' Tal pænt til folk..tak. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:46

Ejvind:

Anders Jensen:
Undskyld Ejvind Men jeg syndes du slynger ud med rigtig mange ting og det lyder også rigtig godt men der flyver tal rundt med procenter på det ene og det andet og du prøver gang på gang at modsige alt om effekten ved at slynge ud med hvor meget lifewave har testet og gjort ved, jeg syndes du iværtfald burde overveje om landet kunne ligge sådan at disse dobbeltblind-test, statestikker, og andre beviser rent faktisk kunne være fup for at få folk til at tro på produktet, og at den som rent faktisk for noget ud af de plastre for det via placebo, disse plastre kan ikke sammenlignes med akupressur og akupunktur kun på et punkt har de noget tilfældes og det er at meridian banerne bliver brugt som "bevis" på at det virker

Anders jeg bruger dine egne udtalelser og viser at der også er en anden side af den sag du præsenterer. At du ikke kan lide det jeg skriver er jo din udlægning af det.

Om det er fup, kan du afprøve ganske enkelt ved at få en til at teste det på dig. Så er historien ikke længere. Og det er ganske gratis, for man ønsker ikke at tage penge fra folk det ikke virker på.

Ja, plastrene virker på meridian banerne, ganske som akupunktur og akupressur. Det er samme form for virkning - en afbalancering af meridianbanerne. Om du tror på det eller ej, er din egen sag, men det er lige så videnskabeligt bevist at meridianbanerne er der, som at blodårer er der.

Anders Jensen:
Du siger at dine udtalelser er mindst lige så seriøste som et "hater" site, men det er også dig som udtaler dig om at det er et hater site, jeg siger det er folk som går ind for retfærdighed du siger det modsatte fordi det går imod din tro.

Det site du henviste til var totalt partisk. Dvs. der var ingen modargumenter mod deres overbevisning - udelukkende forskellige former for "beviser" på at opfinderen ikke er doktor, og at det han siger må være noget sludder af forskellige årsager.

Anders Jensen:
Der var en anden her i tråden som havde set på nogle af lifewaves dokumenter og det lød ikke som om at han kunne finde nogen logik i det udover at forvirrer folk mest muligt med flotte ord

Det er en mand der siger at han ikke er enig i deres forskningsmetoder og resultater. Men resultaterne har været frit tilgængelige siden 2005 - tror du virkelig ikke at der havde været en større storm om det, hvis det var forkert forskning? Jeg har selv læst forskningen, og den er ikke forvirrende, med mindre man synes at meridianbaner og energibalancering er noget sludder. Og hvis man har den opfattelse, så er det hele selvfølgelig uforståeligt.

Anders Jensen:
og du mener at medicinal industrien ikke fortæller hvordan de laver deres piller når de søge patent? eller mener du at lifewave opfinderen ikke vil ud med hvor klog han er fordi et patent ikke kan beskytte det han laver??

Det koster ifølge medicinalindustrien op imod 20 milliarder dollar at udvikle og få patent på et nyt produkt. Hvis de ikke var sikrede mod kopiering af produktet, så ville andre kopiere det, og smide en kopi på markedet efter får år. Opfinderen ville så gå glip af sine indtægter, og derfor ikke have råd til at investere i ny forskning. Det er det samme med plastrene, men opfinderen kan IKKE få sikret sit patent som man kan i lægemiddelindustrien, der er beskyttet af lovgivning.

Anders Jensen:
og du mener at verden ikke er klar til at vi kan give ham en nobelpris for hans opfindelse fordi så skal alle vores tanker om hvordan vi fungere laves om - men samtidig påstås det i denne tråd at hospitaler i frankrig begynder at bruge plastrende nu.
Jeg tror ikke på at denne mand med sine plastre kan vende op og ned på nogen videnskab overhovedet

At man er begyndt at se plastrene som et naturligt middel til at opnå balance i kroppen, er ikke det samme som at alle pludselig køber ideen - du gør i hvert fald ikke :-)

At du ikke tror på at man kan vende op og ned på noget med plastrene er også okay - det står for din egen regning.

Anders Jensen:
Der var ingen på den facebook der sagde det virkede udover behandlere/sælgere og at indlægget er fra februar ser jeg irrelevant

Det er da relevant hvis det er en meget kort debat. Normalt så får fup produkter og dårlig markedsføringsskik en masse omtale i lang tid. Hvis det har været en kort debat uden mange indlæg, så tyder det da på at der ikke er så mange med dårlige oplevelse. At der ikke har været indlæg siden den ene dag, tyder også på at det er meget få der ikke oplever resultater med plastrene.

Anders Jensen:
Plastrende er dyre som placebo behandling

Linket er til en debat fra 2005. Der må da være noget nyere derude, hvis modstanderne virkelig har noget at have deres sag i.

Her er et uddrag hvor en Dr udtaler sig i følge sitet:

Dr. Meyyappan wrote me:

Thank you for bringing this to my attention. I have given hundreds of talks all over the world on nanotechnology and I may very well have said something to this effect about NANOTECHNOLOGY, but not about any product, as most of us in the scientific community believe that nanotechnology will have an impact across the entire economic spectrum.

But I don't know what this company is about, or their product. They did not call me, or talk to me, or ask me for a quote, nor did they ask for permission to use my name in any of their promotions. It is clever of them to take something out of context, slap my name on it and try to get a boost for their product by associating a quote to their product. A quick reading of their website, as anyone who has even just a little scientific background will tell you, indicates what nonsense it is. NASA attorneys will immediately take action and stop this.

Once again, thanks for bringing it to my attention and also working to stop this kind of nonsense from deceiving the public.

Hvis ovenstående uddrag fra 2005 var rigtigt, så ville Lifewave jo ikke eksistere, for så ville NASA's advokater eller omtalen af sagen have ødelagt virksomheden. Nogle gange er den logiske forklaring den rigtige. Der er ingen der kan modbevise at det virker, og derfor bruger man en masse krudt på at angribe manden, eller at slå på den almindelige opfattelse af hvordan verden hænger sammen. Og i den vestlige verden er energiterapi ikke anset som en reel metode til at opnå forandringer.

I forhold til trådstarten er vi kommet langt væk fra emnet, og jeg tror ikke det gør den store forskel om jeg gentager. Men faktum er at alle der gerne vil, kan afprøve plastrene selv gratis i en ansigt til ansigt udveksling. Der er ingen der ønsker at nogen snydes eller får noget der ikke virker som forventet.

jeg synes du skriver meget meget men kommer ikke ind til roden det du skriver om det er medicinske godkendt som udstyr , den har du ikke vel ?

Du behøver ikke skrive lange indlæg der skriver uden om ,det er en ærlig sag at skrive man overdrev da man skriver det er medicinske udstyr da i ikke har den godkendelse fra lægemiddels styrelse og længere er den sag ikke, du er et menneske som vi alle andre og det okay at lave fejl i livet , det gør vi alle som iværksættere vi er jo mennesker og den bedste måde markedsføre sig på at kunne erkendelse man gør fejl , det viser man har en stor troværdighed og man er kommet langt i livet ,

jeg har selv lavet fejl i livet og denne her tråd får mig til at tænke på mine egne fejl for nogle gange skal man få andre til se på ens fejl før man kan se det selv , god vind med din forretning Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 33 (328 indlæg)