Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 7 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Keld_J:

Jeg er sikker på ALLE som får denne sætning fra en læge kastet i hovedet '' Vi kan desvære ikke gøre mere for dig'' Alle dem som høre denne sætning vil straks søger alternative muligheder. Men så er det måske for sendt... 

I øvrigt så er placebo den bedste medicin der findes, der er helt sikkert ingen bivirkninger. Men har du nogen sinde tænkt på at hvis placebo virker så må det jo være noget i din egen krop som kan påvirke i positivt retning. 

Ja placebo er en rigtig god "medicin" og den udspringer fra vores sind tanker, håb, tro, ideer, følelser, drømme, osv kan skabe store forandringer i os og skal man bruge et plaster, en juice, piller, eller en at snakke med er sådan set lige meget men at der sidder en enkelt bagmand og fremstiller et produkt han for folk til at tro på via diverse usmagelige metoder for derefter at høste de mange frugter for prisen er høj og især for dem som ikke for noget ud af dem og desvære er det ofte de syge (som ofte heller ikke har så mange penge) som må betale den regning i håb om at få et bedre liv

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:15

Keld_J:

Der findes en del info på nettet om hvor farlig medicin er.

http://www.b.dk/viden/receptmedicin-slaar-flere-amerikanere-ihjel-end-narko

http://www.fri.dk/velvaere/medicin-slaar-ogsaa-ihjel

http://politiken.dk/indland/ECE707634/medicin-har-maaske-slaaet-46-psykisk-syge-ihjel/

Her er en tankevækkende en med en paddehat (JA DEN KOMMER FRA NATUREN) http://www.dagensmedicin.dk/videnskab/cancer/paddehat-slar-kraftceller-ihjel/ 

Her kunne jeg godt forstille mig der hurtigt kom et kosttilskud. Skal det få gavn som læge middel går der ca. 10 år inden det er klar til at hjælpe nogen. 

I dag er det jo sådan at hvis man bliver syg af et eller andet så går man til læge og så kommer man igennem en masse undersøgelser. Når resultatet forefindes så er løsningen altid et læge middel der hives op af skuffen. Så kan man så håbe på at man ikke er en af dem der dør af stoffet eller skal døje med diverse bivirkninger. 

Man kan også håbe på ikke at blive syg... Hvilket der er rigtig mange som håber på, men er det ikke at spille lotto med sit eget liv?

Man kan også tage vare på sit eget liv. Kinesere har brugt det gennem 1000 år og der i forvejen findes andre naturlige ting, som hjælper fx. det naturlige immunforsvar. Mennesket kommer fra naturen og har levet af den siden tiderens morgen så kan jeg ikke forstå man KUN kikker den i en anden retning og gør som lægen siger.

Jeg er sikker på ALLE som får denne sætning fra en læge kastet i hovedet '' Vi kan desvære ikke gøre mere for dig'' Alle dem som høre denne sætning vil straks søger alternative muligheder. Men så er det måske for sendt... 

I øvrigt så er placebo den bedste medicin der findes, der er helt sikkert ingen bivirkninger. Men har du nogen sinde tænkt på at hvis placebo virker så må det jo være noget i din egen krop som kan påvirke i positivt retning. 

selvfølgelige er medicin farlige men nu skriver artiklerne også der er ikke undersøgt om de havde været døde alligevel hvor syge de var dem som fik bivirkningerne for dem som får læge ordineret medicin er normalt meget mere syge end dem som får alternative medicin og kost tilskud, den er normalt mere gal vis man er indlagt på sygehuset og har en  fået en blodprop, der bliver fejl behandlet, end du fået ondt i det højre ben og så tager lidt alternativ medicin der måske er måske skulle hjælpe mod dårlige ben men det er jo normalt ikke dødelige 

der findes også mange eksempler på det omvendt at alternative medicin ikke virker og en der meget syg skal ikke behandles med noget der ikke er dokumenteret

selvfølgelige bruger lægerne også  hvad der før var alternativ medicin det gør de mere og mere altså noget som var alternativ før , nu kan sygesikring dække hvad der  før var alternativ behandling http://www.akupunktur-laegehuset.dk/

jeg synes det er godt de ikke bare kaster alle lægemidler ud uden de undersøges for bivirkninger , jeg ville sige der kommer nok  sikkert  en meget stor stigning  så i dødsfald for bivirkninger ved behandling , for nu behandles den medicin med folk der er syge i en alvorlig grad

Ps. måske gør jeg også nogle gange den fejl mit liv læser artiklerne på min måde , men jeg glemmer tænke over det og ser det meste på min facon , ja man lære noget nyt hver dag og du over ser det er meget syge mennesker der behandles med læge ordineret medicin ,  jeg har før gjort samme fejl helt sikkert da man tror meget på det man mener og skal lige på mindes om det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:52

Adam:

Boysen:
Allan, vil du ikke gøre mig en kæmpe tjeneste, at sende mig et link til en statistik der bare ligner noget af det du skriver der.

Fulgte debatten her of fandt et link til de hyppigst doedsaarsager i USA..... CDC maa siges at vaere en trovaerdig institution

http://www.cdc.gov/nchs/fastats/lcod.htm/

Adam

enig Adam

Men Allan må ligge inde med nogle andre tal?

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 11:01

Anders Jensen:

Du bruger dine egne udtalelser om at det er anerkendt og videnskaben har accepteret plastrende er det mere seriøst? 

Plastrende er så vidt jeg ved godkendt som medicinsk udstyr i hele verden som PLASTRE! 

Anders - Det er mindst lige så seriøst. Men det er ikke kun mine egne ord, for der er som sagt lavet dobbelt blind test af plastrene effekt, samt termofotografering af brugere, som viser en klar sammenhæng mellem brugen af plastrene som medicinsk UDSTYR, og en reaktion i forsøgspersonerne med de "rigtige" plastre i forhold til de "forkerte" plastre. Gå på nettet og søg efter alle de relevante dokumenter, eller du kan gå online her og se alle resultater http://www.lifewave.com/research.asp - desuden kan du spørge de tusindvis af mennesker der har haft en positiv effekt.

Anders Jensen:
Så vidt jeg ved så skulle de plastre virke via median banerne som i akupressur og akupunktur
Akupunktur og akupresur har man aldrig kunne dobbeltblindteste fordi at en dobbeltblind test kræver det at hverken patient eller den praktiserende ved om nålende eller trykket sidder det rigtige sted for hvis den praktiserende ved at det sidder rigtig kan han påvirke patient og så er vi ude i placebo og derfor er det aldrig blevet bevidst at det virker (Ifølge illustreet videnskab)

I 1996 og 1998 blev der lavet forsøg i Kina med folk der blev opereret uden brug af andet smertestillende middel end akupunkturnåle. Testene blev overvåget af en lang række vestlige videnskabsfolk, og de var enige om at akupunktur virker. WHO anbefaler ovenikøbet at man bruger akupunktur som et væsentligt middel mod fysiske symptomer før man bruger ordinær medicin. Det kan godt være at der ikke er tale om en dobbelt blind test i det tilfælde, men hvis man kan operere uden medicin, så kan man vel også så meget andet.

Placebo er ansvarlig for ca. 50% af al symptombehandling uanset hvilken behandlingsmetode man anvender. Hos nogle mere, hos andre mindre. No-cebo er også ansvarlig for ca. 50% af folk der bliver syge uden at være det. Dvs. når de får at vide de har en sygdom, så får de den, selv om de ikke havde den før. Der er således en stor grad af "selvforskyldt" heling eller forværring uanset hvilken metode man anvender.

Anders Jensen:
Hvorfor virker det ikke på 10% af befolkingen? 

Det er statistiske resultater der viser at plastrene virker på 90% af forsøgspersonerne. Nogle mener endda højere. Det giver en rest på 10% der ikke har gavn af plastrene. Hvorfor virker det ikke på dem? Det er der selvfølgelig ikke et endegyldigt svar på. En årsag kan være at de personer er så meget ude af balance at de ikke oplever den store bedring i starten, og derfor ikke fortsætter med at bruge dem. En anden teori kan være at folk allerede ER i balance, og derfor slet ikke har behov for plastrene.

Hvis du kigger på medicinske behandlinger, så er der ofte tale om 50/50 chance for at behandlingen virker. Nogle enkelte produkter virker måske i 80-90% af tilfældene. Prøv at spørge hvorfor medicin ikke virker på flere end det gør, og du vil få et nogenlunde enslydende svar.

Anders Jensen:
"opfinderen" af plastrende vil ikke engang ud med hvordan de virker andet end en masse snak om meridaner, infrarød lys, og nanoteknologi, men i han patenansøgning står der kun noget om vand, honning aminosyre tror jeg det var.

Det er da klart at han ikke forklarer nøjagtigt hvordan det virker, for så ville en masse kopiproducenter jo stå med lignende produkter om 1-2 år. Medicinalindustrien siger jo selv at en grund til at de laver patent ansøgninger, er fordi de er beskyttede af lovgivning mod kopiprodukter i op til 20 år. Hvis de skulle ud med opskriften, så ville al medicinal forskning gå i stå, for der ville ikke være penge til at forske i nye produkter, hvis man ikke kan skumme fløde i adskillige år.

Anders Jensen:
og hvis det er annerkendt har manden jo klaret rigtig mange store problemer og som han påstår det er kun starten hvornår vinder han nobelprisen for dette miracel produkt?

Verden er nok ikke klar til at hele den måde vi tænker medicin på bliver lavet om. Hvis han fik nobelprisen i medicin, så skulle al medicinsk behandling revideres, og vi skulle i stedet til at tænke som man har gjort i østen de sidste mange tusinde år: Kroppen er en helhed, der skal være balanceret for at virker optimalt.

Anders Jensen:
der er ikke så mange som har skrevet i det, men jeg undrer mig over at alle som har prøvet det siger at det ingen effekt har og det er kun nogle sælgere som begynder at påstå at det er anvendt forkert

Der er tale om 17 indlæg fra den 12. januar. Ca. halvdelen har ikke haft nogen effekt. Den anden halvdel har mere positive kommentarer. Der er helt sikkert folk der ikke har succes med plastrene, og det er ærgerligt, men det betyder ikke at de ikke virker. Der er kommentarer fra sælgere der siger at man måske har anvendt det forkert - hvilket er årsagen til at man normalt kun udtaler sig om plastrene ansigt til ansigt, så alle kan se ved selvsyn om det er okay for dem eller ej.

Anders Jensen:
Jeg vil stadig mene at det er ren placebo hvilket også er fint nok (Ja placebo er seriøst en god behandling) men der hvor jeg syndes filmen knækker er den enormt dyre pris for det 

Det er ikke udelukkende placebo. Det er allerede slået fast ovenfor at 50% kan være placebo. Men plastrene virker både på dyr og små børn, som  ikke ved at de skal forvente en bedring, så der kan ikke være tale om placebo. Desuden er der lavet termofotografering, som tidligere omtalt, der viser en reaktion hos brugere af plastrene.

Plastrene er dyre siger du - men i forhold til hvad? En rolls royce er dyr i forhold til en smart car. Al ting koster penge, og markedet bestemmer prisen gennem udbud og efterspørgsel. Hvis folk ikke kan se at noget de har oplevet virker på dem, kan gavne dem gennem brug i en periode, så skal de selvfølgelig ikke investere i det. Hvis man derimod oplever at den effekt man har af et givent produkt står mål med den investering man har foretaget, så er der jo en klar årsag til at investere mere tid og penge i det.

Jeg vil aldrig anbefale nogen at købe noget som helst uden at de har prøvet det, og er enige om at det virker for dem. Sådan håber jeg også at andre forretningsdrivende tænker.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15

Ejvind:

Anders Jensen:

Du bruger dine egne udtalelser om at det er anerkendt og videnskaben har accepteret plastrende er det mere seriøst? 

Plastrende er så vidt jeg ved godkendt som medicinsk udstyr i hele verden som PLASTRE! 

Anders - Det er mindst lige så seriøst. Men det er ikke kun mine egne ord, for der er som sagt lavet dobbelt blind test af plastrene effekt, samt termofotografering af brugere, som viser en klar sammenhæng mellem brugen af plastrene som medicinsk UDSTYR, og en reaktion i forsøgspersonerne med de "rigtige" plastre i forhold til de "forkerte" plastre. Gå på nettet og søg efter alle de relevante dokumenter, eller du kan gå online her og se alle resultater http://www.lifewave.com/research.asp - desuden kan du spørge de tusindvis af mennesker der har haft en positiv effekt.

Anders Jensen:
Så vidt jeg ved så skulle de plastre virke via median banerne som i akupressur og akupunktur
Akupunktur og akupresur har man aldrig kunne dobbeltblindteste fordi at en dobbeltblind test kræver det at hverken patient eller den praktiserende ved om nålende eller trykket sidder det rigtige sted for hvis den praktiserende ved at det sidder rigtig kan han påvirke patient og så er vi ude i placebo og derfor er det aldrig blevet bevidst at det virker (Ifølge illustreet videnskab)

I 1996 og 1998 blev der lavet forsøg i Kina med folk der blev opereret uden brug af andet smertestillende middel end akupunkturnåle. Testene blev overvåget af en lang række vestlige videnskabsfolk, og de var enige om at akupunktur virker. WHO anbefaler ovenikøbet at man bruger akupunktur som et væsentligt middel mod fysiske symptomer før man bruger ordinær medicin. Det kan godt være at der ikke er tale om en dobbelt blind test i det tilfælde, men hvis man kan operere uden medicin, så kan man vel også så meget andet.

Placebo er ansvarlig for ca. 50% af al symptombehandling uanset hvilken behandlingsmetode man anvender. Hos nogle mere, hos andre mindre. No-cebo er også ansvarlig for ca. 50% af folk der bliver syge uden at være det. Dvs. når de får at vide de har en sygdom, så får de den, selv om de ikke havde den før. Der er således en stor grad af "selvforskyldt" heling eller forværring uanset hvilken metode man anvender.

Anders Jensen:
Hvorfor virker det ikke på 10% af befolkingen? 

Det er statistiske resultater der viser at plastrene virker på 90% af forsøgspersonerne. Nogle mener endda højere. Det giver en rest på 10% der ikke har gavn af plastrene. Hvorfor virker det ikke på dem? Det er der selvfølgelig ikke et endegyldigt svar på. En årsag kan være at de personer er så meget ude af balance at de ikke oplever den store bedring i starten, og derfor ikke fortsætter med at bruge dem. En anden teori kan være at folk allerede ER i balance, og derfor slet ikke har behov for plastrene.

Hvis du kigger på medicinske behandlinger, så er der ofte tale om 50/50 chance for at behandlingen virker. Nogle enkelte produkter virker måske i 80-90% af tilfældene. Prøv at spørge hvorfor medicin ikke virker på flere end det gør, og du vil få et nogenlunde enslydende svar.

Anders Jensen:
"opfinderen" af plastrende vil ikke engang ud med hvordan de virker andet end en masse snak om meridaner, infrarød lys, og nanoteknologi, men i han patenansøgning står der kun noget om vand, honning aminosyre tror jeg det var.

Det er da klart at han ikke forklarer nøjagtigt hvordan det virker, for så ville en masse kopiproducenter jo stå med lignende produkter om 1-2 år. Medicinalindustrien siger jo selv at en grund til at de laver patent ansøgninger, er fordi de er beskyttede af lovgivning mod kopiprodukter i op til 20 år. Hvis de skulle ud med opskriften, så ville al medicinal forskning gå i stå, for der ville ikke være penge til at forske i nye produkter, hvis man ikke kan skumme fløde i adskillige år.

Anders Jensen:
og hvis det er annerkendt har manden jo klaret rigtig mange store problemer og som han påstår det er kun starten hvornår vinder han nobelprisen for dette miracel produkt?

Verden er nok ikke klar til at hele den måde vi tænker medicin på bliver lavet om. Hvis han fik nobelprisen i medicin, så skulle al medicinsk behandling revideres, og vi skulle i stedet til at tænke som man har gjort i østen de sidste mange tusinde år: Kroppen er en helhed, der skal være balanceret for at virker optimalt.

Anders Jensen:
der er ikke så mange som har skrevet i det, men jeg undrer mig over at alle som har prøvet det siger at det ingen effekt har og det er kun nogle sælgere som begynder at påstå at det er anvendt forkert

Der er tale om 17 indlæg fra den 12. januar. Ca. halvdelen har ikke haft nogen effekt. Den anden halvdel har mere positive kommentarer. Der er helt sikkert folk der ikke har succes med plastrene, og det er ærgerligt, men det betyder ikke at de ikke virker. Der er kommentarer fra sælgere der siger at man måske har anvendt det forkert - hvilket er årsagen til at man normalt kun udtaler sig om plastrene ansigt til ansigt, så alle kan se ved selvsyn om det er okay for dem eller ej.

Anders Jensen:
Jeg vil stadig mene at det er ren placebo hvilket også er fint nok (Ja placebo er seriøst en god behandling) men der hvor jeg syndes filmen knækker er den enormt dyre pris for det 

Det er ikke udelukkende placebo. Det er allerede slået fast ovenfor at 50% kan være placebo. Men plastrene virker både på dyr og små børn, som  ikke ved at de skal forvente en bedring, så der kan ikke være tale om placebo. Desuden er der lavet termofotografering, som tidligere omtalt, der viser en reaktion hos brugere af plastrene.

Plastrene er dyre siger du - men i forhold til hvad? En rolls royce er dyr i forhold til en smart car. Al ting koster penge, og markedet bestemmer prisen gennem udbud og efterspørgsel. Hvis folk ikke kan se at noget de har oplevet virker på dem, kan gavne dem gennem brug i en periode, så skal de selvfølgelig ikke investere i det. Hvis man derimod oplever at den effekt man har af et givent produkt står mål med den investering man har foretaget, så er der jo en klar årsag til at investere mere tid og penge i det.

Jeg vil aldrig anbefale nogen at købe noget som helst uden at de har prøvet det, og er enige om at det virker for dem. Sådan håber jeg også at andre forretningsdrivende tænker.

akupunktur er godkendt som læge behandling af sygesikring fordi det er nok dokumenteret

du er inden i produkt du burde kunne henvise til et par steder der viser du har ret i det er dobbelt blind test og har den virkning og ikke kun skrive og løs som du gør her ?

ja placebo effekt korrekt den kan betyde meget  , jeg kender ikke % satsen hvor meget det virker ved disse her symptomer  , men det kan måske godt være de 90% for det at påvirke psykiske kan betyde mere end alverdens medicin tanker bare det virker kan helbrede mange sygedom det er det man kalder placebo effekten

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
jeg blev lidt nysgerrig da den anden skrev ikke godkendt i skriver på jeres hjemmesiden nederste på siden at  som lægemiddel er det ikke  beregnet mod helbredelse mod sygdom på mennesker og dyr , så jeg håber da i siger det der står på siden også når i er ud at sælge produkter

Mikael, i følge den danske lægemiddellovgivning paragraf 2 stk. a+b+c er det ikke tilladt at udtale sig om helbredelse af dyr eller mennesker med NOGET produkt, uden at det automatisk bliver at regne for et lægemiddel. Et lægemiddel må kun sælges og markedsføres af læger og apoteker. Hvis man forbryder sig mod det, tager lægemiddelstyrelsen straks fat i en, og får produktet trukket tilbage fra markedet.

Det er lidt anderledes med naturmedicin, men grundlæggende er kravene de samme. Man skal kunne bevise at et middel virker, for at kunne udtale at man kan helbrede sygdomme eller symptomer med det.

Derfor finder du heller ikke nogen som skriver at plastre kan helbrede, for det må man ikke sige. Ligesom at du heller ikke må sige at te er godt for noget, for så skal te godkendes som naturmedicin før det kan sælges af apotekere eller i helsekostbutikker.

Grunden til at plastrene ikke kommer ind under ovenstående lovgivning, er at der ikke er noget der kommer ind i kroppen fra plastrene. Der er udelukkende tale om energioverføring. Så kan man synes det er noget hokus pokus, men det har kineserne altså gjort i tusindvis af år med akupressur.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 11:21

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der eneten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

Det er korrekt når det gælder juice og andre ting der indtages, men det gælder ikke hvis der er tale om et middel, hvor INTET trænger ind i kroppen. Læs lægemiddellovens paragraf 2. Af den årsag er plastrene IKKE omfattet af lovgivningen, men godkendt som medicinsk UDSTYR - ikke medicin.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:25

Ejvind:

Mikael christiansen:
jeg blev lidt nysgerrig da den anden skrev ikke godkendt i skriver på jeres hjemmesiden nederste på siden at  som lægemiddel er det ikke  beregnet mod helbredelse mod sygdom på mennesker og dyr , så jeg håber da i siger det der står på siden også når i er ud at sælge produkter

Mikael, i følge den danske lægemiddellovgivning paragraf 2 stk. a+b+c er det ikke tilladt at udtale sig om helbredelse af dyr eller mennesker med NOGET produkt, uden at det automatisk bliver at regne for et lægemiddel. Et lægemiddel må kun sælges og markedsføres af læger og apoteker. Hvis man forbryder sig mod det, tager lægemiddelstyrelsen straks fat i en, og får produktet trukket tilbage fra markedet.

Det er lidt anderledes med naturmedicin, men grundlæggende er kravene de samme. Man skal kunne bevise at et middel virker, for at kunne udtale at man kan helbrede sygdomme eller symptomer med det.

Derfor finder du heller ikke nogen som skriver at plastre kan helbrede, for det må man ikke sige. Ligesom at du heller ikke må sige at te er godt for noget, for så skal te godkendes som naturmedicin før det kan sælges af apotekere eller i helsekostbutikker.

Grunden til at plastrene ikke kommer ind under ovenstående lovgivning, er at der ikke er noget der kommer ind i kroppen fra plastrene. Der er udelukkende tale om energioverføring. Så kan man synes det er noget hokus pokus, men det har kineserne altså gjort i tusindvis af år med akupressur.

ja så fik vi afklaret du oversælger produktet lidt , når man kigger tilbage i tråden , men få nu den godkendelse i stedet for bare skrive løs , der er masser af alternativ behandling før der blev betegnet som hokuspokus såsom akupunktur , det kan sagtens sammenlignes det er jo nåle der stikkes ind i kroppen

hvor står inden der på laegemiddelstyrelsen.dk/ at det er godkendt som medicinske udstyr vis man siger det er medicinske udstyr skal det jo også være godkendt

jeg dog lært en del af denne her tråd ,  du har bare en tro på det virker og troen har også en stor virkning når man skal sælge noget , men du har lært MIG noget i dag , jeg tror jeg spørger andre også til råds vedr egen side man ser tit ikke ens egne fejl ,

men kan også være  du ikke er  god til lige hurtigt formidle budskabet at det er godkendt af lægemiddelstyrelse ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:33

Ejvind:

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der eneten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

Det er korrekt når det gælder juice og andre ting der indtages, men det gælder ikke hvis der er tale om et middel, hvor INTET trænger ind i kroppen. Læs lægemiddellovens paragraf 2. Af den årsag er plastrene IKKE omfattet af lovgivningen, men godkendt som medicinsk UDSTYR - ikke medicin.

korrekt så må du også have dette her http://www.dscert.dk/da-DK/DGM/Sider/DGM.aspx at det er godkendt når du siger det er godkendt

da det er behandling så du kan også søge om godkendelse lige som akupunktur behandling sørg bare for at gennemtest behandling at det virker  , som så kan godkendelse af lægemiddels styrelsen til behandling af den lidelse

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:12
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Kære MLM/NWM Haters...

I må ud og gå en tur... i er jo indebrændte afhelvedes til .... der er så mange usandheder i det i skriver, at jeg slår mig på lårene af grin over jer...  har i ondt i livet ? ...

I snakker som i har forstand til... det er præcis om det plejer at være..   hvis plastre har en virkning, så hører det ind under medicin eller lægelov :) .. gætterier hele vejen igennem...   Firmaernes metoder? ... hold nu op mand...  læs reglerne i hos de pågældende firmaer.. der er nogen distributører som har meget svært ved at efterleve disse regler ja... men skyd ikke på firmaet! ...  og ved i hvad.... dem der ikke overholder den slags, de får heller ingen succes... simple as that!

Jeg kunne skyde langt det meste af jeres hatersnak ned, som jeg har gjort det i mange andre tråde herinde, uden at der er blevet svaret nævneværdigt tilbage på det :) ...

Jeg lever af MLM, og til jer haters... kom nu ikke for sent i seng... der er et vækkeur der ringer i morgen tidlig ... og frem til i bliver omtrent 65...  og hyg jer med det! ...

I hater for at hade et eller andet... må være manglende selvtillid eller kører firmaet ikke... vær positive og træk vejret dybt ned i maven ik ;) ...

Fuck Janten! og god søndag! ...

Ps. Og hey! ... smack mig med 1 stjerne på den fede måde! ... i don't give a shit! ... jeg er her jo ikke for at gejle kunder ;)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 7 ud af 33 (328 indlæg)