Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring og underentrepenører ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Imran,

ja jeg er lige så overrasket som dig. 150 kr i timen dette kan simpelthen ikke lade sig gøre med mindre underleverandøren ansætter sort arbejdskraft. Efter min mening søger everyday super service netop en underleverandør som gør brug af sort arbejde, everyday slipper derfor selv for risiko med sort arbejdskraft.

Simpelthen til at bække sig over, fordi myndigheder kun kan gå efter underentreprenøren og kan ikke gøre everyday en skid..

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:11
har tidligere selv leget med rengøringsfirma og tog for 5 år tilbage 220 i timen, men det kommer an på mange ting, herunder volumen, hvor mange timer er du på det enkle sted osv.

jeg har kendskab til 2 store rengøringsfirmaer med henholdsvis 500 og 1000 ansatte. jeg ved at de døjer meget med indtjeningen fordi der er mange der starter op og dumper priserne, hvilket ødelægger det for mange. Derfor vælger de mere etablerede firmaer at sortere "segmenter" fra. Dvs de vælger bevist opgaver hvor de er mange timer ad gangen og gerne flere personer. så er der mindre kørsel og man har mere styr på sine ansatte.

mit råd. søg lidt større segmenter, hav moms nr og en præsentabel hjemmeside. lav det du lover men heller ikke mere,

kunderne vænner sig hurtigt til ekstra service som de ikke betaler for. hva gerne smilende personale og betal hellere en femmer mere i timen....man bruger alt for meget tid på at fyre og hyre i den branche...

Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:23

du kan ikke finde eller skaffe medarbejder til et timeløn 150-170 kr. så det kan du godt glemme alt om min ven!!!!!!,

Tilmeldt 27. Oct 09
Skrevet kl. 12:15

Det kan de heller ikke, men som underentreprenør til et andet rengøringsfirma er det muligt at lave en pris på 170,00 som minimum, hvis det pågældende firma der bruger underentreprenøren varetager alle udgifter, som materiel, kørsel m.m.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 12:31

Jeg betaler mine medhjælpere fast kr. 250,00 i timen.  Det er de fleste værd!  Og som regel også tilfredse med.  Når det er sket at utilfredsheden er meldt sig, da de har set at jeg har 25% i avance når jeg afregner med kunden, så beder jeg dem om at blive rigtige selvstændige med egne kunder.  Hjælper det ikke og der bliver dårlig kvalitet eller de fortsætter deres klynken, så skal samarbejdet stoppe.  Hellere idag end i morgen:)  Det synes jeg selv er en super fair måde at samarbejde på, både for dem og mig Big Smile.

De bedste hilsner

Lars Jensen

www.TRY.dk

Tilmeldt 27. Oct 09
Skrevet kl. 13:01

Der er vel ikke nogen der regner med at det hele betaler sig selv??

Selvfølgelig tjener man lidt selvom man udliciterer opgaverne til andre også selvom man forventer kvaliteten skal være iorden, det er jo kvaliteten vi lever af og den der giver mere arbejde til dem der gør noget ekstra ud af det.

Venlig hilsen

SPS erhvervsrengøring

Kenneth Wickman

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:25

Igen en lidt gammel tråd, men skulle der i fremtiden være folk der falder over denne tråd, og prøver at regner priser på rengøring ud, og tænker på hvordan det mon er at have at rengøringsfirma, så læs meget gerne mit blogindlæg her :

Nyt rengøringsfirma ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)