Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpressblog hacket for 2 gang. -

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Mikael christiansen:
hvad vis jeg betaler hosting udbyder for at vedligeholde server så skulle det da ikke betyde noget vel

Hvis det er din egen server, som du stiller i et hostingcenter, flytter det jo ikke det egentlige ansvar for sikkerheden på serveren væk fra dine egne skuldre. 

Dbh. John

jeg får en hel server hos en hosting udbyder og de vedligeholder server , det er ikke min egen server men siden ligger på en server kun med den side , jeg tror har forklaret mig bedre nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:01 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06 | Låst

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
skulle det da ikke betyde noget vel

Forandrer jo ikke det faktum at dit site er hacket 4 gange, om du betaler nogen for at holde dit site oppe/sikkert er ikke relevant, det som er relevant er at dit site bliver hacket og at det går ud over din forretning.

desuden er det svære at overskridende trafik grænsen med en server der ligger hos hosting udbyder og de vedligeholder det og det burde også gøre siden en del hurtigere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:11 | Låst

Mikael christiansen:
desuden er det svære at overskridende trafik grænsen med en server der ligger hos hosting udbyder og de vedligeholder det og det burde også gøre siden en del hurtigere 

Der er mange variabler, tror dog sagtens du kan klare dig med et 200-300 krs webhotel hos en veletableret udbyder

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:16 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:32 | Låst

Søde Mikael christiansen

En vps server hos TDC hosting koster kun 199 DKK per mdr      kræver ikke det store vedligeholdelse    det kan du godt klar selv

så kan du ha  100 website på den ene server hvis du vil og du bliver sku nok ikke hacket hos TDC         -  ja hvis du har 10 venner som har et website så koster det kun 20 DKK per mand :-)

jeg er sku smart hvis jeg selv skal sige det     -    min hjmmeside hos TDC   du ved det der lille internet firma    

TDC KAN deres lort  kig her http://www.tdchosting.dk/standard/cloud-hosting/virtual-private-server/sammenlign-pakker/

nu må i sku tænke jer lidt om alle        glem alle de der lorte hosting selvskaber one.com meebox smarthost.dk danhost,dk    ja jeg kan blive ved og ved

PS har selv 6 vps server hos tdc 

din hacker

Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:33 | Låst

Hej alle   

kig på det her link så ved i hvordan man få adgang til wp admin og DB   :-)

http://resources.infosecinstitute.com/hacking-a-wordpress-site/ og det virker den er go nok  du skal bare have en Linux pc :-)

håber det kan bruges - :-)  jeg kan godt bruge det

som i alle kan se på det link - så lejer man bare et webhotel og lægger en gammel wordpress op på sit hotel  og så hacker man bare sit egen webhotel og så  udyderns server og alle sites på den server :-)

NB  glem alt om wprdpress plugin´s     det hælper sku ikke     vi får jo bare root access til webserver og så køre det bare  :-)

ved godt at  Thomas rosenstand tror det er nok med  WP Firewell men det her er  på server niveau  - og   har ikke en skid med WP udover man bruger en wp til at få adgang til webserver :-)

Hilsen din hacker :-)    det er ikke så svært når man først får det lært :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:34 | Låst

John Nielsen:

• Opstramning af filrettigheder.
  • Beskyttelse konfigurationsfiler
  • Ændre fejlagtigt standardnavngivne administrators brugernavn, content-directory m.m.
  • Beskytte imod Ip-adresser og user-agents.

Eller eventuelt en ikke opdateret PHP version, mener der var en del sikkerhedsproblemer som er fixet i de nyere versioner. Er ikke kunde hos meebox, er der nogen der kan lave en PHP info på en af serverne?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:
Eller eventuelt en ikke opdateret PHP version, mener der var en del sikkerhedsproblemer som er fixet i de nyere versioner. Er ikke kunde hos meebox, er der nogen der kan lave en PHP info på en af serverne?

Der er ikke opdateret til den seneste stabile version på det hotel, jeg lige tjekkede. :)

Men det er jeg da sikker på, at Meebox snart får opdateret.

De har jo om nogen en indlysende interesse i at holde "motoren" opdateret.

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:01 | Låst

Frands:
Imponerende. Jeg kan også se (på jeres hjemmeside), at I benytter det aller ypperste inden for moderne webdesign og webteknologi. Hatten af for det :)

*fnis*

Side 4 ud af 9 (84 indlæg)