jeg får en hel server hos en hosting udbyder og de vedligeholder server , det er ikke min egen server men siden ligger på en server kun med den side , jeg tror har forklaret mig bedre nu |
Wordpressblog hacket for 2 gang. -
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
desuden er det svære at overskridende trafik grænsen med en server der ligger hos hosting udbyder og de vedligeholder det og det burde også gøre siden en del hurtigere |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der er mange variabler, tror dog sagtens du kan klare dig med et 200-300 krs webhotel hos en veletableret udbyder |
Søde Mikael christiansen
En vps server hos TDC hosting koster kun 199 DKK per mdr kræver ikke det store vedligeholdelse det kan du godt klar selv så kan du ha 100 website på den ene server hvis du vil og du bliver sku nok ikke hacket hos TDC - ja hvis du har 10 venner som har et website så koster det kun 20 DKK per mand :-) jeg er sku smart hvis jeg selv skal sige det - min hjmmeside hos TDC du ved det der lille internet firma TDC KAN deres lort kig her http://www.tdchosting.dk/standard/cloud-hosting/virtual-private-server/sammenlign-pakker/
nu må i sku tænke jer lidt om alle glem alle de der lorte hosting selvskaber one.com meebox smarthost.dk danhost,dk ja jeg kan blive ved og ved PS har selv 6 vps server hos tdc
din hacker
|
Hej alle
kig på det her link så ved i hvordan man få adgang til wp admin og DB :-) http://resources.infosecinstitute.com/hacking-a-wordpress-site/ og det virker den er go nok du skal bare have en Linux pc :-) håber det kan bruges - :-) jeg kan godt bruge det
som i alle kan se på det link - så lejer man bare et webhotel og lægger en gammel wordpress op på sit hotel og så hacker man bare sit egen webhotel og så udyderns server og alle sites på den server :-)
NB glem alt om wprdpress plugin´s det hælper sku ikke vi får jo bare root access til webserver og så køre det bare :-) ved godt at Thomas rosenstand tror det er nok med WP Firewell men det her er på server niveau - og har ikke en skid med WP udover man bruger en wp til at få adgang til webserver :-) Hilsen din hacker :-) det er ikke så svært når man først får det lært :-) |
Eller eventuelt en ikke opdateret PHP version, mener der var en del sikkerhedsproblemer som er fixet i de nyere versioner. Er ikke kunde hos meebox, er der nogen der kan lave en PHP info på en af serverne? |
Der er ikke opdateret til den seneste stabile version på det hotel, jeg lige tjekkede. :) Men det er jeg da sikker på, at Meebox snart får opdateret. De har jo om nogen en indlysende interesse i at holde "motoren" opdateret. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
*fnis* |