Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

på Google side 1 efter få dage med http://allinclusive-afbudsrejser.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Jeg synes det er rigtig flot, at du har fået din side page #1, rank 6 :)..

FLOT

Synes ikke der er noget flot i at få en hjemmeside hvor der ikke er konkurrence på keywordet på side 1 og for den sags skyld heller ikke på pos 1 med de få søgninger der er om måneden - du har brugt en forfærdelig masse tid på at få 1-2 klik om dagen hvis du er heldig at den ligger på pos 1!

med den position og de få søgninger vil du nok få 3 klik om ugen! 

Kan du ikke finde et mere konkurrencepræget keyword der passer til din side og så købe et domæne der passer sammen og så arbejd hårdt med SEO, så vil du i det mindste tjene en ok skilling efter alt dit arbejde langt frem i tiden som en passiv indkomst.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Innovativ iværksætter:

Fin hjemmeside. Sjovt, at læse dit indlæg, da jeg tilfældigvis har købt afbudsrejser all inclusive for en måned siden - det har væsentligt flere søgninger, men jeg tror nu ikke, at det har så meget at sige. 

Jeg har dog ikke sat det op endnu.

Du skal ikke gå så meget op i hvad tallene på google keyword tool. Tallene er ikke særligt nøjagtige. Tror, at du har ligeså meget potentiel trafik som jeg, selvom "afbudsrejser all inclusive" står til at give 5400 søgninger om måneden ved "eksakt søgning".

Mon ikke der er plads til og begge Wink

du har et godt udgangspunkt til en god affiliate side med dit domæne og de søgninger der er - skynd dig at komme igang det er nu danskerne vil finde rejser ;)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak. Jeg må hellere se at komme igang. Det vil nok tage lidt tid før jeg får gode nok rangeringer, selvom det ville være optimalt at nå det inden sommeren er forbi Big Smile

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:

AP:

Jeg synes det er rigtig flot, at du har fået din side page #1, rank 6 :)..

FLOT

Synes ikke der er noget flot i at få en hjemmeside hvor der ikke er konkurrence på keywordet på side 1 og for den sags skyld heller ikke på pos 1 med de få søgninger der er om måneden - du har brugt en forfærdelig masse tid på at få 1-2 klik om dagen hvis du er heldig at den ligger på pos 1!

med den position og de få søgninger vil du nok få 3 klik om ugen! 

Kan du ikke finde et mere konkurrencepræget keyword der passer til din side og så købe et domæne der passer sammen og så arbejd hårdt med SEO, så vil du i det mindste tjene en ok skilling efter alt dit arbejde langt frem i tiden som en passiv indkomst.

Jeg kan oplyse om at der er ganske gode penge at tjene i Juni og Juli på alt hvad der har med afbudsrejser at gøre. Tallene i keywords tool er gns. tal og derfor ikke altid korrekte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Fitness Udstyr:

AP:

Jeg synes det er rigtig flot, at du har fået din side page #1, rank 6 :)..

FLOT

Synes ikke der er noget flot i at få en hjemmeside hvor der ikke er konkurrence på keywordet på side 1 og for den sags skyld heller ikke på pos 1 med de få søgninger der er om måneden - du har brugt en forfærdelig masse tid på at få 1-2 klik om dagen hvis du er heldig at den ligger på pos 1!

med den position og de få søgninger vil du nok få 3 klik om ugen! 

Kan du ikke finde et mere konkurrencepræget keyword der passer til din side og så købe et domæne der passer sammen og så arbejd hårdt med SEO, så vil du i det mindste tjene en ok skilling efter alt dit arbejde langt frem i tiden som en passiv indkomst.

Jeg kan oplyse om at der er ganske gode penge at tjene i Juni og Juli på alt hvad der har med afbudsrejser at gøre. Tallene i keywords tool er gns. tal og derfor ikke altid korrekte.

ja det ved jeg men der er vel ikke 1 million søgninger om måneden , det er vel stadigvæk yderste begrænset besøgene denne ord række giver af besøgene og hvad siger hans google analytics det giver af besøgene lige nu ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek den her Michael:http://www.google.com/insights/search/#q=all%20inclusive%20afbudsrejser&geo=DK&date=1%2F2011%2012m&cmpt=q

Jeg siger ikke at det er et svært ord eller særlig profitabelt overhovedet, men der er masser af sådanne søgeord, hvor tallene i Keyword Tool ikke er retvisende i forhold til peak perioder.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay..

Bedste pris: Spanien

Kun 508,-

Afrejsedag: 21. juli 2012
Flyv fra: Billund
Rejselængde: One Way 
Hotel/Rejsetype: Supersaver 
Rejsemål: Palma De Mallorca 
Rejsearrangør: Apollo

Hvorfor er sådan en rejse på en side om allinclusive rejser? Det er da lidt misvisende eller er det mig der har misforstået noget. 

Det er ret forvirrende når sidens tema handler om allinclusive rejser.. 

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg nok sige - det er da godt gået.

Tænk hvis nu de 880 søgninger rent faktisk konverterer 30%, så gør det da ikke noget det ikke er 8.100 søgninger.

Se mit nye website her

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Løw:

Det må jeg nok sige - det er da godt gået.

Tænk hvis nu de 880 søgninger rent faktisk konverterer 30%, så gør det da ikke noget det ikke er 8.100 søgninger.

Altså hvis man får 30 % af de søgninger der er ind på siden, så er vi på 264 besøg til siden, hvoraf måske 3 % konverterer til indtægt, det er 3 salg pr. måned

Nu kommer det selvfølgelig an på hvor højt man sætter barren, men hvis vi siger 30 % klikker ind, som jeg går ud fra er det du hentyder til, og 3 % konverterer til salg, så er det altså ikke det helt vilde på måned. Det er fint nok, det er ikke det, men hvis du er imponeret over at komme op på en sætning med stort set inden konkurrence og meget få søgninger, vil du virkelig få nogle succesoplevelser hvis du begynder at arbejde lidt med SEO selv :D

Fra Århus
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Altså hvis man får 30 % af de søgninger der er ind på siden, så er vi på 264 besøg til siden, hvoraf måske 3 % konverterer til indtægt, det er 3 salg pr. måned

Nu kommer det selvfølgelig an på hvor højt man sætter barren, men hvis vi siger 30 % klikker ind, som jeg går ud fra er det du hentyder til, og 3 % konverterer til salg, så er det altså ikke det helt vilde på måned. Det er fint nok, det er ikke det, men hvis du er imponeret over at komme op på en sætning med stort set inden konkurrence og meget få søgninger, vil du virkelig få nogle succesoplevelser hvis du begynder at arbejde lidt med SEO selv :D



Jeg mente skam ikke CTR, så kan jeg godt se der skal være en voldsom affiliate afregning, før det er noget at juble over.

Men hvis nu der kom 30 besøgende ind der konverterer, er det 30 x hans affiliate kommision og det er Kun via den søgefrase.
Det kan da nemt blive 3.000 pr måned fra den ene søgefrase. Det kan jeg skam godt se fidusen i og med så få dage online, er det skam da ikke helt tosset.

Meeen Thomas, jeg må give dig ret i at regnestykket nok ikke ender helt så fantastisk.

Se mit nye website her

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)