Siden har været online siden 11. juli, hvor den startede på side 6+ og har netop fundet ud af at den ligger som nr. 6-7 stykker på side 1, med søgeterm all inclusive afbudsrejser (8.000 mdl søgninger)
jaja det er nok fordi siden er ny, og den får et google-boost, og den bliver sikkert udsat for google-dance også, men lidt "kongelig" føler man sig da alligevel
Jeg er iøvrigt ved at få færdiggjort en lækker søge/filter funktion, så glæd jer
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Hvorfor skal man finde den på [all inclusive ...] så vidt jeg kan se er der da ikke noget all-inclusive i de rejser der vises, og man bliver jo bare sendt hen til en standard-oversigt, hvor priserne så vidt jeg kan se heller ikke er tæt på noget der ligner det som vises på forsiden.
Ivørigt de samme "last minute" "tilbud" som jeg så for nogle dage siden da jeg kiggede...
Finder det lidt usmageligt for at være ærlig. Det er netop alt for meget af sådan noget her, der "ødelægger" internettet IMHO. Men hva' det er nok bare mig der er ved at blive for gammel
Fin hjemmeside. Sjovt, at læse dit indlæg, da jeg tilfældigvis har købt afbudsrejser all inclusive for en måned siden - det har væsentligt flere søgninger, men jeg tror nu ikke, at det har så meget at sige.
Jeg har dog ikke sat det op endnu.
Du skal ikke gå så meget op i hvad tallene på google keyword tool. Tallene er ikke særligt nøjagtige. Tror, at du har ligeså meget potentiel trafik som jeg, selvom "afbudsrejser all inclusive" står til at give 5400 søgninger om måneden ved "eksakt søgning".