Jeg har *en del* - non disclosed information |
Jeg har 16 danske sites, den seneste er om masssagestole ellers kan jeg nævne parkeringsur og Blåvand wellness
Jeg har *en del* - non disclosed information |
Jeg har 16 danske sites, den seneste er om masssagestole ellers kan jeg nævne parkeringsur og Blåvand wellness |
jeg har en del blandt andet www.stripdanmark.dk |
Jeg har 3-5 hjemmesider, hvor et par af dem stadig er under opstart. F.eks. www.Tjekdanmark.dk Online Informationsside med oplevelser, spisesteder, transportmidler, ophold og tilbud indenfor Danmarks grænser. www.på-hotel.dk Online guide med hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrehjem i Danmark. www.knallert-scooter.dk Online inspiration, instrukser og gode råd til at kunne lave forskellige dele på scooter og knallerter. Dbh Lasse |
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Jeg har lige nu 3 domæner, hvoraf to af dem er aktive. Freelance bygningskonstruktør Tourist Travel Guide to Copenhagen Der er ideer til flere, men grundet arbejdspres fra alle de andre ting, så holder jeg mig til de to jeg allerede har oppe - samt den 3. som er på vej. |
Uha :) Jeg har nok mellem 10-15 kørene |
Kun www.billighukommelse.dk Det mest for sjov - for at prøve det... og det bliver det formentlig ved med at være :) |