Tankevækkende at se at de færreste ikke laver det som link ? men blot skriver det som nofollow
Ja - for mit vedkommende er det fordi, jeg ikke ved, hvad 'nofollow' vil sige :-) men jeg tror nu nok, jeg ved det nu!
/Marianne
Du har skrevet hjemmesideadresserne, men ikke gjort dem til links. Jeg vil ikke kalde det nofollow, da det i min optik kræver et link at kunne sætte nofollow på. Nofollow er et tag som gør at Google ikke tillægger nogen SEO-værdi ved linksene.
I min verden er kvalitet mere værd end kvantitet. Jeg vil hellere fokusere på ét eller to store websites end mange små, der kun får sølle opmærksomhed fra min side. Det er mere tilfredsstillende at skabe noget af høj værdi, og jeg tror også på, at det på længere sigt vil give en bedre indtjening.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det giver også god mening, jeg kan slet ikke forstille mig om der er muligt at administrerer 200 websites med opdateringer, seo, linkbuilding samt backup osv. Kvaliteten af disse sites må da være temmelig ringe ?
Måske ham fyren kan ikke huske i tråden hvad han hed) der havde 200 sites kunne give nogle gode råd til hvordan han administrerer dem og i øvrigt hvorfor han har så mange og hvad de bruges til?
Det første du skriver er reelt set bare et stykke tekst, eller et ikke-klikbart eller non-clickable link. Nofollow er et TAG som kan indsætte på et HTML link, for ikke at sende SEO værdi videre. Linket bliver dog klikbart, i mod sætning til et stykke tekst.