Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange websites har du

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:
Det passer altså ikke helt.

Den er skam god nok NY.  Kan vi blive enige om at hvis du ser kildeoden (højreklik i browserne og vis kilde kode) så er mit øverste link et nofollow og det andet et dofollow

Det bliver det helt automatisk lave om til disse TAGS og er i det hele taget ikke noget jeg skal bekymre mig om som bruger.

Ja sorry det er lidt off topic.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 19:03

Frank Rasmussen:

Det giver også god mening, jeg kan slet ikke forstille mig om der er muligt at administrerer 200 websites med opdateringer, seo, linkbuilding samt backup osv. Kvaliteten af disse sites må da være temmelig ringe ?

Måske ham fyren  kan ikke huske i tråden hvad han hed) der havde 200 sites kunne give nogle gode råd til hvordan han administrerer dem og i øvrigt hvorfor han har så mange og hvad de bruges til?

Det kunne være spændende at høre mere om Smile  Tak

mvh

Frank

Det kunne jo være det meste arbejde var outsourcet. En af de største fejl en selvstændig kan have, er at tror at man skal lave det hele selv.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig Bruno.

Det var derfor jeg var lidt nysgerrig og ville høre om brugeren ville løfte sløret lidt mere og fortælle lidt omkring hvordan han administrerer sine sites således vi andre måske kunne lære noget.

mvh

Frank

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:15

Frank Rasmussen:

Den er skam god nok NY.  Kan vi blive enige om at hvis du ser kildeoden (højreklik i browserne og vis kilde kode) så er mit øverste link et nofollow og det andet et dofollow

Nej, for kun det andet er et link. Det første er bare et domænenavn skrevet i ren tekst.

Du har derfor ikke lavet noget no-follow link, da det som navnet antyder kræver et link.

I kildekoden står teksten i et p og ikke i et a.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:26

Emil:
Nej, for kun det andet er et link. Det første er bare et domænenavn skrevet i ren tekst.

Igen hvis du tjekker sidens kilde kode vil du set at det som du siger bare er et domænenavn i ren tekst er sat som nofollow og mit link er sat som dofollow

Hvis jeg vil have et nofollow link skal jeg ikke tænke på tags jeg skriver det blot som ren tekst om omvendt vil jeg have det som link skriver jeg blot http:// så bliver det (her på amino) automatisk til dofollow

Right ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:38

Frank Rasmussen:
Igen hvis du tjekker sidens kilde kode vil du set at det som du siger bare er et domænenavn i ren tekst er sat som nofollow og mit link er sat som dofollow

Hvis du kigger i kildekoden er der intet link. Det står i et p-tag. Og ja der står = nofollow, fordi du har skrevet = nofollow i tekst, men det gør det ikke til et nofollow link.

Frank Rasmussen:
Hvis jeg vil have et nofollow link skal jeg ikke tænke på tags jeg skriver det blot som ren tekst om omvendt vil jeg have det som link skriver jeg blot http:// så bliver det (her på amino) automatisk til dofollow

Nej ren tekst er slet ikke et link. 

Du vil ikke kunne se forskel på et nofollow link og et "normalt" link, medmindre du går ind i kildekoden. Begge dele vil være et link, du kan trykke på.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:59

Frank Rasmussen:

Emil:

Right ?

Nej, det er stadig ikke korrekt. Jeg kan se at en anden har prøvet at forklare det.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frank Rasmussen:

nahhh, NY har nu ret. Dit første link kan fx. betegnes som en "mention". Det har ikkke noget med et nofollow link at gøre.

Hvis du lyster kan du læse lidt mere om nofollow her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nofollow

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:06

Jeg har et par stykker...dog har jeg 4 undervejs...en rigtig iværksætter med respekt for sig selv, har da en 3-4 projekter igang konstant... ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 14:16

Men hvad tjener i så på disse sider i alt?

Det kan jo sagtens være at en der har 3-4 sider tjener mindst ligeså godt som en med 200+ ;) Det er mest det jeg er interesseret i :)

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)