detpolitik.dk, den står delvist død pga fejl fra anti-bot systemet og temaet.
forsberg-marketing.com, også delvist død. Efter 7-10 wipes, ryger ambitionerne for et fejlslagent forsøg ligesom.
rawrviking.com, som den er lige nu, er den en smykkeblog (med et tema der ikke virker særlig godt med billeder i tekster), men regner med at lave den om til en chat, og spejde efter at lave Skandinaviens fedeste ung-chat. Mangler bare lige pengene ;)
Jeg vil tro, at jeg har knap 150 domæner efterhånden, hvoraf cirka halvdelen er danske. Samlet set burde jeg have godt 100 aktive sider. Og ud af de 100 sider, er det ikke mere end 5-7 stykker, jeg tjener mere end et par hundrede om måneden på.
Personligt ejer jeg vel noget der ligner 50 domæner. Mange af dem indkøbt til en "vildt god ide" som bare aldrig blev til noget. Andre er indkøbt fordi navnet er sjovt.
F.eks. www.slukket.dk og www.tændt.dk (jeg ville lave dem til links men link knappen virker vist ikke lige nu - ikke for mig ihvertfald).
I selskabet ejer vi vel også omkring 50 domæner, hvor nogle af dem uden tvivl er meget mere aktive end andre og flere af dem er også købt af typosquatting hensyn. F.eks.