Jeg synes det lyder lidt som noget fis at 99,- om måneden skulle vælte jeres budget fuldstændig. I mine øjne så får man virkelig noget for pengene
Nu er det jo en smagssag for den enkelte om man synes det er en god investering. For dig har det måske været godt, men skulle du måske sammenligner med noget helt andet, hvor jeg synes at et x antal kr. er pengen værd, er jo ikke sikkert, det er for din forretning/dig.
Og lige for at stikke lidt mere til dig, så synes jeg at du skal begynde at abonnere på mit nyhedsbrev om dildoer. Det koster kun kr. 49,- i måneden, hvilket ikke burde vælte dit budget, da du kan få rigtig meget nyttig viden ;)
Haha, avs!
Jamen det er helt fair vi er uenige og du har da til dels også ret i at det kan være en bedre investering for mig end for dig. Men du skal huske at se Amino Plus som noget, man aktivt skal gøre en indsats for at få til virke. Amino Plus giver dig en masse muligheder, du skal bare gribe dem.
Amino Plus giver dig mulighed for at få et signatur nederest i dine indlæg - Derfor skal du udnytte den mulighed til fulde og designe det fedeste signatur. Amino Plus giver dig mulighed for at indsætte tilbud, derfor skal du ha' lavet et super tilbud som vælter de andre af pinden! Enten service-mæssigt eller prismæssigt.
Og sådan kunne jeg blive ved...
Jeg tror helt sikkert at Amino Plus kunne være en god investering for dig, his du altså udnytter det fulde potentiale.
Jeg synes det lyder lidt som noget fis at 99,- om måneden skulle vælte jeres budget fuldstændig. I mine øjne så får man virkelig noget for pengene
Nu er det jo en smagssag for den enkelte om man synes det er en god investering. For dig har det måske været godt, men skulle du måske sammenligner med noget helt andet, hvor jeg synes at et x antal kr. er pengen værd, er jo ikke sikkert, det er for din forretning/dig.
Og lige for at stikke lidt mere til dig, så synes jeg at du skal begynde at abonnere på mit nyhedsbrev om dildoer. Det koster kun kr. 49,- i måneden, hvilket ikke burde vælte dit budget, da du kan få rigtig meget nyttig viden ;)
Haha, avs!
Jamen det er helt fair vi er uenige og du har da til dels også ret i at det kan være en bedre investering for mig end for dig. Men du skal huske at se Amino Plus som noget, man aktivt skal gøre en indsats for at få til virke. Amino Plus giver dig en masse muligheder, du skal bare gribe dem.
Amino Plus giver dig mulighed for at få et signatur nederest i dine indlæg - Derfor skal du udnytte den mulighed til fulde og designe det fedeste signatur. Amino Plus giver dig mulighed for at indsætte tilbud, derfor skal du ha' lavet et super tilbud som vælter de andre af pinden! Enten service-mæssigt eller prismæssigt.
Og sådan kunne jeg blive ved...
Jeg tror helt sikkert at Amino Plus kunne være en god investering for dig, his du altså udnytter det fulde potentiale.
Ha' en super dag!
Du har fuldstændig ret. Jeg er ikke den mindste i tvivl om at at Amino plus medlemskab, vil kunne skabe noget godt for mig - hvis jeg (som du selv siger) gør en indsats for det. Og desværre er det lige præcis der det går galt for mig - indtil videre i hvert fald - for jeg har ikke tiden og tingene p.t. til at udnytte det :)
Men jeg er på ingen måde i tvivl om at jeg bliver medlem på et tidspunkt, når jeg har de fornødne ting, til at udnytte medlemskabet.. :)
Jeg er ikke amino plus. Som senior advisor for et par selskaber og finansmand for et firma der ikke har noget markedsføringsbehov overhovedet, giver det ikke mig den store fordel. Jeg synes da der er meget gode ting mellem fordelene, men har blot bedømt, at når jeg er helt uden behov for noget som helst markedsføring - så er det lidt mere end jeg vil betale så:
JA - for nogen betaler det sig givet, andre har behov for fordelene på andre måder og JA, nogen vælger at undlade, og alle kan ha fuldt gode årsager for beslutningen
Som jeg altid har sagt, så skal kan man købe Amino Plus, hvis man mener at man har en fordel der overstiger 99 kr om måneden. For nogen er det latterligt billigt, for andre alt for meget og sådan vil det nok altid være. Vi ville helt sikkert tjene flere penge, hvis vi satte prisen godt op, men vi har et princip om at alle der har lyst, skal kunne være med. Derfor har vi valgt en meget lav pris, som dog for nogen, er for meget :-) Så køb det hvis i kan bruge det.
jeg er kommet frem til at amino plus vil kunne generere en merindkomst til mit tømrerfirma på ca. 98 kr. pr måned.....
Så burde du Købe Amino Plus i dag, der kan du få det for 50 kr. for en måned og så kan du melde dig fra igen med det samme. Så har du en umiddelbar fortjeneste på 48 kr. Du kan melde dig til her: http://www.amino.dk/md-hjemloes.ashx