Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ØV...Jeg er IKKE Amino Plus

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ville lige smide et godt tilbud op til jer, men var ikke klar over at man skulle være amino plus medlem for at gør dette.

Lidt træls, da tilbudet (synes jeg selv) var godt, men ikke super for mig, så det er værd at bliver Amino Plus medlem.

Ved i om det er en ny regel der er kommet eller hvordan ser det ud? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17

Sådan har det været hele tiden. 99 kr. pr. måned er vel heller ikke dyrt, når du kan annoncere dine tilbud og skabe erhvervskontakter.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Den regel har været der et stykke tid efterhånden. Jeg har selv være meget irriteret over den (feks. når man vil give gratis google adwords koder ud, fordi man ikke selv kan bruge dem).

Jeg har ikke tænkt mig at købe plus for at give nogle ting ud gratis. 

Men sådan er det.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kim Vinberg:

Den regel har været der et stykke tid efterhånden. Jeg har selv være meget irriteret over den (feks. når man vil give gratis google adwords koder ud, fordi man ikke selv kan bruge dem).

Jeg har ikke tænkt mig at købe plus for at give nogle ting ud gratis. 

Men sådan er det.

Sådan har jeg det også. Dog var det ikke gratis, men det var et mindre tilbud, så de 99,- i måneden er ikke det værd.
Synes det er lidt at stramme den. Kunne forstille mig at der var mange os ikke smed sine tilbud op pga. dette.

Og dertil går vi andre glip at nogle gode tilbud :( 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 12:30

Synes nærmere spørgsmålet skulle lyde hvorfor skulle man ikke blive Amino Plus?

Jeg har aldrig lavet en bedre investering til de små mønter de koster at blive Plus medlem.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej venner!

Jeg synes helt ærligt at det lyder lidt skabagtigt at 99,- om måneden skulle vælte jeres budget fuldstændig. I mine øjne for man altså virkelig noget for pengene og Amino Plus har været en super investering for mig. Man får en masse billig annoncering og markedsføring

Desuden så forstår jeg ikke at du mener at dit "gode" tilbud, ikke kan skaffe kunder hjem for mere end 99,- om måneden.  

Ha' en super dag!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Amino skal have dækket sine omkostninger og samtidig løste vi et problem med svindlere der udnyttede iværksættere, så vi er glade.

Men nu til sagen.

Du kan blive Amino Plus medlem og støtte Mads Dinesen og de hjemløse for blot en 50'er.
Det er da en god deal ikke?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:40

Martin

Hvad med at lave samarbejde med mig der tilbyder 50% rabat på vinduespolering eller rengøring af butik/kontor til nye plus medlemmer i Randers/Århus ;)

/Mikkel

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ebbe Hansen:

Hej venner!

Jeg synes det lyder lidt som noget fis at 99,- om måneden skulle vælte jeres budget fuldstændig. I mine øjne så får man virkelig noget for pengene

Nu er det jo en smagssag for den enkelte om man synes det er en god investering. For dig har det måske været godt, men skulle du måske sammenligner med noget helt andet, hvor jeg synes at et x antal kr. er pengen værd, er jo ikke sikkert, det er for din forretning/dig.

Så jeg synes at det er lidt fis at du kommer med den kommentar. Selvfølgelig er det nok ikke noget der vælter de fleste menneskers budget, men 99,- kr. i måneden her og der, så render det også op.
Og desværre kan selve amino plus medlemmet ikke giver mig nok (indtil videre), til at det er de 99,- kr. værd. Har tit overvejet det, men har endnu ikke skulle bruge medlemskabet til noget (ud over i dag), da jeg for det meste kun bruger amino til at søge information og hygge snakke med andre aminoer :)

Og lige for at stikke lidt mere til dig, så synes jeg at du skal begynde at abonnere på mit nyhedsbrev om dildoer. Det koster kun kr. 49,- i måneden, hvilket ikke burde vælte dit budget, da du kan få rigtig meget nyttig viden ;)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:47

Martin Thorborg:

Amino skal have dækket sine omkostninger og samtidig løste vi et problem med svindlere der udnyttede iværksættere, så vi er glade.

Men nu til sagen.

Du kan blive Amino Plus medlem og støtte Mads Dinesen og de hjemløse for blot en 50'er.
Det er da en god deal ikke?

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin,

Selvfølgelig skal i have dækket jeres omkostninger, og jeg synes heller ikke på nogen måde at det er "for dyrt". Jeg overvejer bare nøje hvad jeg bruger mine penge på og jeg skal først kunne se en indtjening af kr. eller viden, som er det værd. 

Og denne tråd var heller ikke ment som en negativ ting mod Amino medlemskabet.

Men overvejer da stadig meget at bliver det snart, da der begynder at komme flere ting, hvor medlemskabet er en fordel for mig :)

Så dit tilbud over jeg lige sommeren over :)

Mvh.
Danny 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)