Hej venner!
Jeg synes det lyder lidt som noget fis at 99,- om måneden skulle vælte jeres budget fuldstændig. I mine øjne så får man virkelig noget for pengene
Nu er det jo en smagssag for den enkelte om man synes det er en god investering. For dig har det måske været godt, men skulle du måske sammenligner med noget helt andet, hvor jeg synes at et x antal kr. er pengen værd, er jo ikke sikkert, det er for din forretning/dig.
Så jeg synes at det er lidt fis at du kommer med den kommentar. Selvfølgelig er det nok ikke noget der vælter de fleste menneskers budget, men 99,- kr. i måneden her og der, så render det også op.
Og desværre kan selve amino plus medlemmet ikke giver mig nok (indtil videre), til at det er de 99,- kr. værd. Har tit overvejet det, men har endnu ikke skulle bruge medlemskabet til noget (ud over i dag), da jeg for det meste kun bruger amino til at søge information og hygge snakke med andre aminoer :)
Og lige for at stikke lidt mere til dig, så synes jeg at du skal begynde at abonnere på mit nyhedsbrev om dildoer. Det koster kun kr. 49,- i måneden, hvilket ikke burde vælte dit budget, da du kan få rigtig meget nyttig viden ;)