Hej Nesuz. Jeg har rettet overskriften så der ikke fremgår personnavne :-)
Og for at svare på dit spørgsmål, så er det selvfølgelig ikke fair. Enhver mand har krav på betaling for sit arbejde. Generelt har jeg længe syntes, at manden er en klovn (om end ikke andet, så til at udvise sund fornuft og god moral)
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Desværre er der meget som ikke er "fair" her i verdenen. Folk snyder hinanden hvis de kan komme af sted med det. Sådan har det altid været og sådan vil det altid være.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Hvis EB.dk gav alle, som ikke havde udbetalt løn til tiden samme fokus, så ville de ikke kunne skrive om andet. Så nej, det er ikke fair når man sammenligner gerningen.
Men Mads har selv bragt sig i en situation, som gør han er interessant for journalisterne på EB.dk. Nationen! elsker at hade sådan nogen som ham, hvilket i øvrigt siger mere om dem end om Mads...
Det er nu meget sjovt hvordan et citat bliver til sandhed. Fyren har udtalt at han har givet 75.000 kr. for en Magnum-flaske Dom Perignon. En vinpusher som ham må da vide at han kan købe selvsamme flaske for 2.700 kr. i Metro...
Han ønsker jo åbenlyst bare at provokere og vise store armbevægelser. Hvad hans dybere formål er svært at vurdere. Tror personligt det kræver en psykolog at give den rette diagnose på hans opførsel.
Det handler om agurker - det er sommer. Det meste af redaktionen er på ferie og der sker ikke en s... - med andre ord: Det er agurketid, og i den løber medierne over med avis-ænder m.m.