Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på forside, layout, design, reklamer osv.

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg synes der er for mange reklamer på siden og for lidt tekst på siden

Jeg er enig med Mikael. Det er totalt forvirrende at komme ind på siden og finde et holdepunkt. Måske kan du prøve at flytte teksten nederst højere op på siden. Sørg for overskrifter og sørg for at kræse om teksten. Jeg vil foreslå dig noget i stil med:

Velkommen til Tjekrejsen.dk (h1 eller anden overskriftstype)

Hos Tjekrejsen.dk kan du

- <b>finde billige rejser</b> med fly, tog eller bus

- <b>tjekke vejret</b> lige præcis der hvor du skal hen

- bruge valutaomregneren til at <b>konvertere valutaer</b>

Brug vores <b>rejsehuskeliste</b> som tjekliste, så du husker alt, hvad der er vigtigt at have med på rejsen.

Hver uge udsender vi nyheder om rejser, guides, quiz og gode gadgets til din rejse. Vi bruger Travelstart.dk som rejsesøgemaskine - det betyder, at du finder det <b>billigste og bedste her</b>!

Når du søger efter en rejse, er det vigtigt at udfylde alle kriterier, så vi kan finde den rejse, som passer dig bedst. Husk, inden du tager afsted, at tjekke at du har en <b>rejseforsikring</b>, hvis noget skulle ske. Af samme årsag har vi lavet en sammenligning over gode, billige rejseforsikringer. Brug listen som hjælp til at vælge en rejseforsikring.

Og så kan du på vores side du finde billige flybilletter til din destination. <b>Vi søger altid det billigste og det bedste!</b>

Håber, du forstår <b>-tag'en.

Teksten er bare til inspiration, hvis du får lyst til at ændre nogle ting.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der sker alt for meget på forsiden. Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle trykke på, eller hvor jeg skulle kigge. Da jeg scrollede ned blev det bare endnu mere kaos. Jeg ville nok fjerne alt unødigt indhold, og skære helt ind til benet. Keep it simple.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :)

Kent Medom:
Keep it simple.

Yes

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din rettelse af teksten :) Den vil jeg bruge, ligeså snart jeg er færdig med alle siderne med rejsebureauerne.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået sat mere tekst på forsiden, og er næsten færdig med alle rejsebureauerne :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig åben for feedback :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

To hurtige fra hoften:

1) Drop adsense nede til højre. Det ser bare ikke professionelt ud på den type side, du har skabt. Hold dig til Affiliate. Ser meget mere troværdigt ud her. I hvert fald efter min mening.

2)

Jeg har selv tidligere researchet i forbindelse med, at jeg ønskede at skabe et rejse-site (udelukkende omhandlende ét specifikt land), så jeg kender lidt til dét med at bruge søgemaskiner / søgefunktioner fra eksempelvis Expedia.dk: Derfor undrer det mig, at du opfordrer til, at man selv skal finde de billigste rejser ved at klikke ind på hver enkelt rejsebureau's hjemmeside? Det er - så vidt jeg ved - netop det, man kan gøre nemt og enkelt ved at hente Expedia's søgefunktion?

Din søgefunktion foroven - dækker den ikke over alle rejsebureauer? Eller?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg oplever sidens layout for bredt, og vil foreslå at mindske kolonne 1 eller fjerne enten kolonne to eller tre :-) Siden har et professionelt look, men bliver uoverskuelig.

Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

To hurtige fra hoften:

1) Drop adsense nede til højre. Det ser bare ikke professionelt ud på den type side, du har skabt. Hold dig til Affiliate. Ser meget mere troværdigt ud her. I hvert fald efter min mening.

2)

Jeg har selv tidligere researchet i forbindelse med, at jeg ønskede at skabe et rejse-site (udelukkende omhandlende ét specifikt land), så jeg kender lidt til dét med at bruge søgemaskiner / søgefunktioner fra eksempelvis Expedia.dk: Derfor undrer det mig, at du opfordrer til, at man selv skal finde de billigste rejser ved at klikke ind på hver enkelt rejsebureau's hjemmeside? Det er - så vidt jeg ved - netop det, man kan gøre nemt og enkelt ved at hente Expedia's søgefunktion?

Din søgefunktion foroven - dækker den ikke over alle rejsebureauer? Eller?

Hej TT Tekstforfatter

Ja, jeg tror lige jeg vil slette adsense :)

Problemet er bare at expedia.dk's rejsesøgemaskine er meget lille - men jeg vil prøve at spørge dem om de kan levere i en specifik størrelse. Jeg har også selv brugt expedia til næsten alle mine rejser, så de kan klart anbefales!

Søgefunktionen øverst er i samarbejde med travelstart.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Temaet jeg har brugt var i forvejen bredt, og hvis jeg ændrer størrelse og fjerner sidebaren vil det hele se ud som noget l*rt.

Jeg skal også prøve at se hvad jeg kan gøre for at få gjordt siden mere brugervenlig.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)