Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på forside, layout, design, reklamer osv.

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Niels

Nils Pedersen:
Der sidder stadig folk derude med en skærmopløsning mindre på 1024 - Tænk derfor som mange andre også har sagt, at folk ikke kan se det hele på så lille en skærm. Det inkl. bl.a. mac book air, mobil telefoner og ipads.

Jeg skal have fundet en løsning, men jeg kigger lige på Rene Seijlings link.

Nils Pedersen:
Få lavet et favicon, og få ændret så den viser: Tjeksen.dk | sidetitel i <title></title> 

Det vil jeg gøre :)

Nils Pedersen:
Synes personligt det er lidt misvisende at i toppen hvor der står Billige tilbud på dansk, men at den rullende tekst er på engelsk?! 

Billige tilbud skal ændres til: Seneste nyheder.  Den engelske tekst var bare nogle standard indlæg som var med i starten. Men jeg får lige slettet alle, og får skrevet nogle gode nyheder ind.

Nils Pedersen:
På forsiden har du bokse på 123123123123 - Hvad skal der være af indhold der ? Ellers fjern dem, det giver ingen mening i hvertfald at det står der Smile

Du har kigget imens jeg ændrede og testede footeren - (Kig igen nu)

Nils Pedersen:
Ellers en fin side, og held og lykke med den Yes

Tak :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 14:41

Rettet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:51

bulldesign.dk:

Ja, det er møgirriterende. De virker ikke specielt interesserede i at få Affiliate-partnere. Kan dog ikke forstå, at deres søgefunktion er for lille. Har læst meget på Expedia.dk, og mit umiddelbare indtryk er, at det er meget "frit", helt ned til farvevalget.

Men prøv evt. at ringe til Supporten (det fik jeg aldrig gjort), om ikke andet så bare for at høre om de kan hjælpe med et navn og nummer, du kan ringe til.

Jeg fik svar fra support idag, og de siger jeg skal snakke med affiliate afdelingen -.-

Jamen, dog! Det var da dejligt. Skriv lige, hvis du også får svar fra Affiliate-afdelingen :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:12

De oplyste ikke mail til affiliate afdelingen, men sagde bare jeg skulle skirve til dem.

Har du mailen?

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden viser ikke alle fly. Jeg søgte på billigste fly fra Billund den 18. august til Korfu og med hjemrejse den 25 august.

Netop disse 2 dage flyver Ryanair på denne rute, men det viser din side ikke.

Det er en alvorlig mangel ved en ellers smuk side.

Mvh.

Bruno Bjerre

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:29

Lige nu bruger vi Travelstart som hovedsøgemaskine - Du kan dog gå ind her: http://tjekrejsen.dk/flybilletter og se på de andre søgemaskiner (Jeg anbefaler expedia)

Som du kan se tidligere i tråden prøver jeg at finde ud af om man kan bruge expedia's søgemaskine til forsiden da den virker rigitg godt og finder langt billigere og bedre rejser.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:26

bulldesign.dk:

De oplyste ikke mail til affiliate afdelingen, men sagde bare jeg skulle skirve til dem.

Har du mailen?

Jeg havde selv svært ved at finde rundt på deres website, både dengang og nu, men jeg mener, at det er den mail, der oplyses sådan cirka midt på denne side:

http://www.expedia.dk/dk/privatelabel.aspx

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke læst alle kommentarene, men jeg tænker det er et affiliate site du har sat op.

Som webdesigner, vil jeg sige, at du har ramt plet, med webdesignet vs. målgruppe.. Små justeringer som større tekstørrelser, ville forbedre brugervenlighede rigtig meget, jeg er kun 29 år gammel, og kan knap nok læse links under top rejsemål. 11px høre 90erne til.. kør dem på i en 18px. :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 20:52

Daniel:
Som webdesigner, vil jeg sige, at du har ramt plet, med webdesignet vs. målgruppe.. Små justeringer som større tekstørrelser, ville forbedre brugervenlighede rigtig meget, jeg er kun 29 år gammel, og kan knap nok læse links under top rejsemål. 11px høre 90erne til.. kør dem på i en 18px. :)

hehe, det må jeg lige få gjort.. :) - Så kan alle læse.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 21:00

Der var intet på siden som fangede mine øjnene, kort sagt var mine øjne meget forvirret, eventuelt giv boksen hvor man kan søge flyrejser en baggrundsfarve :) 

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)