Først og fremmest synes jeg det er en flot side du har levet.
Dog ville jeg ændre nogle ting:
Der sidder stadig folk derude med en skærmopløsning mindre på 1024 - Tænk derfor som mange andre også har sagt, at folk ikke kan se det hele på så lille en skærm. Det inkl. bl.a. mac book air, mobil telefoner og ipads.
Få lavet et favicon, og få ændret så den viser: Tjeksen.dk | sidetitel i <title></title>
Synes personligt det er lidt misvisende at i toppen hvor der står Billige tilbud på dansk, men at den rullende tekst er på engelsk?!
Pas på med at have for mange affiliate reklamer på (Jeg ved det er en affiliate side) men folk kan nemt og hurtigt blive trætte af dem og derved forlade siden hurtigere
På forsiden har du bokse på 123123123123 - Hvad skal der være af indhold der ? Ellers fjern dem, det giver ingen mening i hvertfald at det står der 
Under nyheder har du "Hej verden"-standard nyhed - Virker useriøst, få slettet den og i stedet få lavet en nyhed om den nye side.
Få lavet en kontakt formular med kontakt info og CVR - hvis du har det - Eventuelt også benytte dig at google map integration på kontakt siden 
Ellers en fin side, og held og lykke med den