Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på forside, layout, design, reklamer osv.

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:
Der er alt for meget på forsiden. Hold det til de vigtigste og hold det simpelt. Virker hver gang.

Hvad kan for dig bruges, og hvad kan ikke bruges? Jeg håber virkelig du svarer på dette spørgsmål.

René Sejling:
Der mangler noget kontrast på siden. Det hele flyder ud i hinanden. Del de forskellige områder op på en måde så kan man hurtigere og nemmere få et overblik.

Det skal jeg prøve :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 22:45

Og logoet er midlertidigt - Der skulle bare sættes noget op - Jeg laver et ordenligt logo når først hjemmeside er helt oppe og kører.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:51

Yes. Det gør jeg i morgen tidlig. :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 10:56

Ja, det er møgirriterende. De virker ikke specielt interesserede i at få Affiliate-partnere. Kan dog ikke forstå, at deres søgefunktion er for lille. Har læst meget på Expedia.dk, og mit umiddelbare indtryk er, at det er meget "frit", helt ned til farvevalget.

Men prøv evt. at ringe til Supporten (det fik jeg aldrig gjort), om ikke andet så bare for at høre om de kan hjælpe med et navn og nummer, du kan ringe til.

Jeg fik svar fra support idag, og de siger jeg skal snakke med affiliate afdelingen -.-

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Tømrer Fredericia - Mosegaard & Knudsen Skrevet kl. 11:06

Der forgår rigtig mange ting på din side.. virker uoverskuelig.  hvad med at lave det enkelt som google og dba. så kan der komme reklamer når man har søgt.

Mine sider: TømrerFredericia  - skrivsang.dk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hermed lidt mere udbydende svar.

1. Dit baggrundsbillede ser skidt ud på stor skærm (27" her) Tjek denne side: http://css-tricks.com/perfect-full-page-background-image/

2. Som sagt, ryd op på forsiden.

Fjern Vejr delen til højre, de reklamer du har nederst til højre, ingen kigger der alligevel. Placer dem under søgningen før rejselogoerne.
Flyt valutomregneren til valuta siden
Ryk seneste nyheder op når der nu er plads i stedet for vejr og valuta, dermed også mere plads til dit søgefelt.
Lav en side til Apps og smid dem derop. Ellers hvis du kan vis dem i bunden et sted horizontalt i stedet.
Lav en fat footer i den blå farve. Placer relevante tekst links til sider på dit site, evt en reklame banner. 3-4 kolonner

Har vedhæftet et billede der illustrere hvordan jeg ville gøre det. Er dine besøgende forvirrede over hvor de skal trykke når de besøger siden kommer de aldrig nogensinde igen. Det skal være så nemt som muligt. 

Håber det kan bruges til et eller andet.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 11:57

Tak for dine meget brugbare råd! Det vil jeg kigge på - og endnu engang, tak!

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jeg glad for at høre. God fornøjelse :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58

Først og fremmest synes jeg det er en flot side du har levet.

Dog ville jeg ændre nogle ting:

Der sidder stadig folk derude med en skærmopløsning mindre på 1024 - Tænk derfor som mange andre også har sagt, at folk ikke kan se det hele på så lille en skærm. Det inkl. bl.a. mac book air, mobil telefoner og ipads.

Få lavet et favicon, og få ændret så den viser: Tjeksen.dk | sidetitel i <title></title> 

Synes personligt det er lidt misvisende at i toppen hvor der står Billige tilbud på dansk, men at den rullende tekst er på engelsk?! 

Pas på med at have for mange affiliate reklamer på (Jeg ved det er en affiliate side) men folk kan nemt og hurtigt blive trætte af dem og derved forlade siden hurtigere

På forsiden har du bokse på 123123123123 - Hvad skal der være af indhold der ? Ellers fjern dem, det giver ingen mening i hvertfald at det står der Smile

Under nyheder har du "Hej verden"-standard nyhed - Virker useriøst, få slettet den og i stedet få lavet en nyhed om den nye side.

Få lavet en kontakt formular med kontakt info og CVR - hvis du har det - Eventuelt også benytte dig at google map integration på kontakt siden Wink

Ellers en fin side, og held og lykke med den Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Denne er i hvert fald hurtig at rette:

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)