Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på forside, layout, design, reklamer osv.

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor undrer det mig, at du opfordrer til, at man selv skal finde de billigste rejser ved at klikke ind på hver enkelt rejsebureau's hjemmeside?

Der hvor rejserbureauernes logoer er, er meningen at det skal linke videre til en side hvor der står information om dem - herefter kan man så vælge om man vil bruge rejsebureauet som søgemaskine - Jeg skal bare have sat links ind.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:38

bulldesign.dk:

TT Tekstforfatter:
Derfor undrer det mig, at du opfordrer til, at man selv skal finde de billigste rejser ved at klikke ind på hver enkelt rejsebureau's hjemmeside?

Der hvor rejserbureauernes logoer er, er meningen at det skal linke videre til en side hvor der står information om dem - herefter kan man så vælge om man vil bruge rejsebureauet som søgemaskine - Jeg skal bare have sat links ind.

Tænker bare, at det gør det ret kompliceret / besværligt at indhente informationer? Søgefunktionen burde gøre dette meget nemmere?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:40

bulldesign.dk:

Hej TT Tekstforfatter

Ja, jeg tror lige jeg vil slette adsense :)

Problemet er bare at expedia.dk's rejsesøgemaskine er meget lille

Hvordan lille? Det er meget muligt, du har ret, men er ikke selv kommet frem til dette?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 01:24

lille i størrelsen. Jeg har brug for 620x300

Men jeg kontakter dem imorgen :)

Fik du starten din hjemmeside op om rejser, eller blev det ikke til noget?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:12

bulldesign.dk:

lille i størrelsen. Jeg har brug for 620x300

Men jeg kontakter dem imorgen :)

Fik du starten din hjemmeside op om rejser, eller blev det ikke til noget?

Nej, det gjorde jeg ikke. Er lagt på hylden indtil videre til fordel for et andet projekt.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 12:48

:)

Jeg venter på svar fra expedia nu - har sendt dem en mail.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:09

bulldesign.dk:

:)

Jeg venter på svar fra expedia nu - har sendt dem en mail.

Det gjorde jeg også for 6 måneder siden :-). Både til Affiliate-delen og Supporten, og jeg fik aldrig svar.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 22:26

Skype-SadSmile

Ellers må jeg bare satse på supersaver og spørge om de har i størrelsen jeg ønsker mig.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:34

bulldesign.dk:

Skype-SadSmile

Ellers må jeg bare satse på supersaver og spørge om de har i størrelsen jeg ønsker mig.

Ja, det er møgirriterende. De virker ikke specielt interesserede i at få Affiliate-partnere. Kan dog ikke forstå, at deres søgefunktion er for lille. Har læst meget på Expedia.dk, og mit umiddelbare indtryk er, at det er meget "frit", helt ned til farvevalget.

Men prøv evt. at ringe til Supporten (det fik jeg aldrig gjort), om ikke andet så bare for at høre om de kan hjælpe med et navn og nummer, du kan ringe til.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:37

Først det positive.
Farvevalget kan jeg godt lide

Så det knap så positive

Logo fonten er mig lidt for utydelig
Der er alt for meget på forsiden. Hold det til de vigtigste og hold det simpelt. Virker hver gang.

Der mangler noget kontrast på siden. Det hele flyder ud i hinanden. Del de forskellige områder op på en måde så kan man hurtigere og nemmere få et overblik.

Håber det kan bruges.

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)