Derfor undrer det mig, at du opfordrer til, at man selv skal finde de billigste rejser ved at klikke ind på hver enkelt rejsebureau's hjemmeside?
Der hvor rejserbureauernes logoer er, er meningen at det skal linke videre til en side hvor der står information om dem - herefter kan man så vælge om man vil bruge rejsebureauet som søgemaskine - Jeg skal bare have sat links ind.
Derfor undrer det mig, at du opfordrer til, at man selv skal finde de billigste rejser ved at klikke ind på hver enkelt rejsebureau's hjemmeside?
Der hvor rejserbureauernes logoer er, er meningen at det skal linke videre til en side hvor der står information om dem - herefter kan man så vælge om man vil bruge rejsebureauet som søgemaskine - Jeg skal bare have sat links ind.
Tænker bare, at det gør det ret kompliceret / besværligt at indhente informationer? Søgefunktionen burde gøre dette meget nemmere?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ellers må jeg bare satse på supersaver og spørge om de har i størrelsen jeg ønsker mig.
Ja, det er møgirriterende. De virker ikke specielt interesserede i at få Affiliate-partnere. Kan dog ikke forstå, at deres søgefunktion er for lille. Har læst meget på Expedia.dk, og mit umiddelbare indtryk er, at det er meget "frit", helt ned til farvevalget.
Men prøv evt. at ringe til Supporten (det fik jeg aldrig gjort), om ikke andet så bare for at høre om de kan hjælpe med et navn og nummer, du kan ringe til.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Logo fonten er mig lidt for utydelig Der er alt for meget på forsiden. Hold det til de vigtigste og hold det simpelt. Virker hver gang.
Der mangler noget kontrast på siden. Det hele flyder ud i hinanden. Del de forskellige områder op på en måde så kan man hurtigere og nemmere få et overblik.