Jeg kan uden tvivl løse dit problem nemt og hurtigt da jeg er eks telenor ansat. Men intet er gratis her i livet, på nær telenors support :D
Så jeg vil foreslå du tager fat i dem på mandag. Evt kan du smide mig en pm hvis du er interesseret i at jeg løser dit problem, til gengæld for at du betaler mig for det.
You said it. Hvilket er hvorfor jeg vælger at vente til Mandag. Havde jeg ekstra penge til rådighed, så ville jeg spare op til et andet projekt som kaster penge af sig, og ikke et quick-fix som supporten måske kan fikse gratis. Ellers tak :)
Hvilket program er det du vil sende emails ud fra? Er det Outlook?
Der hvor du angiver serveren for udgående email (SMTP) skal du skrive Telenor's - altså smtp.telenor.dk Så burde dine emails flyve fint ud. Det som sker er at dine emails sendes til SMTP-gatewayen hos Telenor, som så relayer (videresender) dine emails. De fleste internetudbydere har denne løsning, men det kræver også at man netop sidder på deres forbindelse for at kunne sende emails igennem deres gateway. Og det er også det problem du oplever lige pt. hvor dit mailprogram er sat til at sende til en anden SMTP-server, men du sidder på Telenor's forbindelse og derfor tillader de, af sikkerhedsmæssige grunde, ikke at du sender emails ud igennem en SMTP-server som ikke er en del af deres net.