Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Amino people

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg kan se du er en jantelovs dansker, men det er helt i orden Henning, vi lader den ligge. God Dag..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14

@ serpname
Fantastisk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

SERPNAME:

Det synes jeg er forbandet at sige sådan noget. Du kender ikke mine kompetencer fra for dine egne.

Henning har ikke udtalt sig om dine kompetencer, men du begynder at blande dig med ligegyldigheder i hans salgstråd, hvor Henning sælger linkbuilding, samtidig med du selv sælger samme ydelse. Det Henning hentyder til er at det er meget dårlig stil.

Det vil du sikkert ikke høre på, men sådan opfattes det bare.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:18
Lad os holde tråden i en god tone.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Henning har ikke udtalt sig om dine kompetencer, men du begynder at blande dig med ligegyldigheder i hans salgstråd, hvor Henning sælger linkbuilding, samtidig med du selv sælger samme ydelse. Det Henning hentyder til er at det er meget dårlig stil.

Det vil du sikkert ikke høre på, men sådan opfattes det bare.

Ork jo det er forståeligt. Men efter man havde modtaget 1 mail fra Opti Web, hvor man blev lovet guld og grønne skove, sagde jeg til henning at man kunne jo ikke bare gå ud og love en side 1 plads, uh ja det kunne han godt se..

Også skrev han, jamen han havde fået et søgeord højt op på google med høj konkurrence, også skrev jeg at den konkurrence han så var på adwords, og uh ha ja bla bla..

Jeg melder mig ud af denne debat, jeg kan ikke lære nogle noget.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:28

@ Serpname

du har aldrig modtaget en mail fra mig du har modtaget den som nyhedsbrev hvor du selv har tilmeldt dig og så vil jeg sætte pris på du ikke sender mig chikanerende pm beskeder efter du har fået besked på at jeg ikke kan bruge dig til noget som helst.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lige præcis det der foregår i denne tråd der gør at man ikke gider bruge tid på Amino

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SERPNAME:

Jeg kan se du er en jantelovs dansker, men det er helt i orden Henning, vi lader den ligge. God Dag..

Undskyld! Nu er jeg vist også skyldig.
Men jeg er i øvrigt helt enig i at man ikke bør blande sig i andres tilbudstråde. Det er dårlig stil synes jeg, med mindre der er tale om åbenlyse forsøg på svindel.
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

SERPNAME:

Jeg melder mig ud af denne debat, jeg kan ikke lære nogle noget.

Du må osse gerne melde dig ud af andre debatter hvor du ikke bidrager med noget konstruktivt, men du er velkommen så længe det gavner dig selv og andre her på Amino.

Og så vil jeg opfordre andre til at lade være med at smide benzin på bålet.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:15

jeg er en af de meste aktive på forummet

jeg prøver altid blande mig uden om ting ikke ved noget , men det sker af til ved jeg og det skammer man sig over , men lære dog også noget af det tit .

hvorfor nogle aktive er nok fordi de har nogle spørgsmål og mangler lige det sidste før sin forretning er helt op at køre , man kan have alle mulig problemer der lige gør det hele lykkes til sidste og man prøver så hjælpe alle så godt som muligt i det man ved noget om imens man søger efter det man mangler hjælpe i

jeg ville ikke være aktive tit vis alt køre derud ad maksimalt, jeg håber de fleste er meget aktive fordi de mangler hjælpe og gerne vil hjælpe andre og de ekstrem gode seo eksperter Thomas rostand med mere de kan jo ikke altid svare så man prøver svare hvad man læst de har skrevet før og linker til det og derved svare man altid af bedste overbevisning

jeg håber snart alt lykkes og det satser jeg stærkt på Big Smile

dertil lige altså alle de er meget aktive , er måske lige med det ikke er lykkes fuldt ud , men der er sikkert forskel på os alle samme her på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)