Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Amino people

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jeg har holdt mig væk fra Amino et stykke tid og endda været meldt ud som plus medlem, fordi jeg synes at mange tråde bliver fyldt med ligegyldig info, og jeg har sikkert selv været med på den i sin tid, og for det beklager jeg,( men blev klogere) så jeg vil opfordre alle til at tænke- taste-tale. I en tråd som er et godt tilbud til aminos brugere, her skulle jeg ud og forsvare vendinger i mit ordvalg fordi nogle ikke have læst det godt nok og sådan synes jeg generelt det er. Ærgerligt meget ærgerligt.

I samme tråd skulle jeg også bruge energi på at svare på hvorfor jeg ikke bruger mine kunde referencer som er  helt uden for emnet. og jeg har i tidligere tråde skulle forsvare kommafejl i mine tekster, som var noget jeg skrev selv om de SEO artikler vi sælger ikke skrives af mig, så er det bare jeg tænker, sidder der mange her på Amino og bare vil høre sig selv snakke.

Dette indlæg er ment som en venlig tanke for at højne niveauet (svært ord) i de indlæg der er, men jeg kan sige at hvis man har et godt tilbud så er der over 20000 besøg om dagen på Amino.

Jeg har selv præsteret alt fra highjacking af tråde til ekstremt dumme kommentarer når der blev trykket på de rigtige knapper ( der er sq nok lidt italiener i mig , nej pære dansk så ingen undskyldning), men min opfattelse af Amino er bare at der sidder en del herinde som kommer med ligegyldige bemærkninger i tråde bare for at bygge nogle simple links til deres webside.

Det ville være en drøm hvis folk sorterede de indlæg ud som de har forstand på, frem for at gøre sig til eksperter i alt  på baggrund af backlinks, for der sidder virkelig nogle drenge og herre i dette forum der kan deres kram.

Kærligste hilsner

Aminos former BADboy nu Aminos reborn happy camper.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fænomenet hedder trolling.

Trolls er fast inventar på alle åbne internetforaer. Sådan er det bare. På Amino er der også en lille skare af mennesker, der har oceaner af tid til at stikke næsen i alle mulige sager, de ikke ved noget om. Men de er heldigvis i mindretal, og jeg ved, at Aminos moderatorteam gør meget for at begrænse deres udskejelser. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Opti-web.dk | Henning:
Det ville være en drøm hvis folk sorterede de indlæg ud som de har forstand på, frem for at gøre sig til eksperter i alt  på baggrund af backlinks, for der sidder virkelig nogle drenge og herre i dette forum der kan deres kram.

Lyder som om du referere til mig eller?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det kan du tolke som du vil

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:44

Det er vel blot resultatet af den lette adgangsbarriere - den burde være mindre på Plus-delen..

Men ja, det er ønsketænkning at folk dropper at agere eksperter på områder, hvor de tydeligvis ikke har kompetencer.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det synes jeg er forbandet at sige sådan noget. Du kender ikke mine kompetencer fra for dine egne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:56

jeg udtaler mig ikke om dine evner

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:00

Opti-web.dk | Henning:

jeg udtaler mig ikke om dine evner

Jeg udtaler mig skam heller ikke om dine.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:08

@serpname
Hvor gammel er du kan du ikke bare lade det ligge hvor vi er nu jeg har ikke brug for dine råd du er ikke i stand til at hjælpe mig med noget som helst

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
BZR:

Fænomenet hedder trolling.

Trolls er fast inventar på alle åbne internetforaer. Sådan er det bare. På Amino er der også en lille skare af mennesker, der har oceaner af tid til at stikke næsen i alle mulige sager, de ikke ved noget om. Men de er heldigvis i mindretal, og jeg ved, at Aminos moderatorteam gør meget for at begrænse deres udskejelser. 

Vi tager den lige en gang til gutter ;-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)